Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o Pomoc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 25.01.2009 19:43

Więc tak pisze plugin na menu admina :) ale utkłem w 1 punkcie ;d

Jak zrobić w menu:

że jeżeli np mp_frendlyfire jest na 1 to pokazuje nam w menu jako 1 pozycje Wylacz FF, a jeśli FF jest na 0 to pokazuje Wlacz FF :)

myśle że ktoś mi pomoże to zrobić
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 25.01.2009 19:45

Dynamiczny tekst w menu, to raczej trzeba uzyc starego, bardziej elastycznego menu...

Jaki masz kod?
  • +
  • -
  • 0

#3 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 25.01.2009 19:49

Miczu o to SMA:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define komenda 1

new g_cmds[komenda][30]=
{
    "menu"
}

public plugin_init()
{
    register_plugin("Menu Administratora","1.1","Jumper & Mis")
    for(new i=0;i<komenda;i++)
    {   
        new cmd[32];
        register_clcmd(g_cmds[i],"menu_admina", ADMIN_IMMUNITY);
        formatex(cmd,31,"say /%s",g_cmds[i]);
        register_clcmd(cmd,"menu_admina", ADMIN_IMMUNITY);
        formatex(cmd,31,"say %s",g_cmds[i]);	
        register_clcmd(cmd,"menu_admina", ADMIN_IMMUNITY);
        formatex(cmd,31,"say_team /%s",g_cmds[i]);
        register_clcmd(cmd,"menu_admina", ADMIN_IMMUNITY);
        formatex(cmd,31,"say_team %s",g_cmds[i]);	
        register_clcmd(cmd,"menu_admina", ADMIN_IMMUNITY);
    }
}

public menu_admina(id)
{
    new menu = menu_create("Menu Admina:", "menu_handler")
    menu_additem(menu, "Wlacz AllTalk", "1", 0)
    menu_additem(menu, "Wylacz AllTalk", "2", 0)
    menu_additem(menu, "Wlacz FrendlyFire", "3", 0)
    menu_additem(menu, "Wylacz FrendlyFire ", "4", 0)
    menu_additem(menu, "Czas Mapy: 20 min", "5", 0)
    menu_additem(menu, "Czas Mapy: 25 min", "6", 0)
    menu_additem(menu, "Czas Mapy: 30 min", "7", 0)
    menu_additem(menu, "Restart Gry", "8", 0)
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
    menu_display(id, menu, 0)
}

public menu_handler(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[10], iName[64]
    new access, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,9, iName, 63, callback)
    new key = str_to_num(data)
    switch(key)
    {
        case 1:
        {	
            server_cmd("sv_alltalk 1")
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 2:
        {	
            server_cmd("sv_alltalk 0")
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 3:
        {
            server_cmd("mp_friendlyfire 1")
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 4:
        {
            server_cmd("mp_friendlyfire 0")
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 5:
        {
            server_cmd("mp_timelimit 20")
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 6:
        {
            server_cmd("mp_timelimit 25")
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 7:
        {
            server_cmd("mp_timelimit 30")
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 8:
        {
            server_cmd("sv_restart 1")
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
}  

  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 25.01.2009 20:00

menu_additem ( menu, const name[], const command[], paccess=0, callback=-1 )

Hmm.... czemu paccess robi u ciebie za informacjie o klawiszu? Tam chyba jest zapisana flaga ktora trzeba miec by uzyc przycisku xD
  • +
  • -
  • 0

#5 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 26.01.2009 11:47

Miczu, hmm to pomógłbyś i poprawił ten błąd co wymieniłeś ?? bo nie czaje o co ci biega xD

jak nie da rade z zamiennym menu to żeby ff jest włączony to funkcja włączenia ff była nieaktywna
  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 26.01.2009 16:36

Mniej lub bardziej...

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 

#define komenda 1 

new g_cmds[komenda][30]= 
{ 
    "menu" 
} 

public plugin_init() 
{ 
    register_plugin("Menu Administratora","1.1","Jumper & Mis") 
    for(new i=0;i<komenda;i++) 
    {    
        new cmd[32]; 
        register_clcmd(g_cmds[i],"menu_admina", ADMIN_IMMUNITY); 
        formatex(cmd,31,"say /%s",g_cmds[i]); 
        register_clcmd(cmd,"menu_admina", ADMIN_IMMUNITY); 
        formatex(cmd,31,"say %s",g_cmds[i]);    
        register_clcmd(cmd,"menu_admina", ADMIN_IMMUNITY); 
        formatex(cmd,31,"say_team /%s",g_cmds[i]); 
        register_clcmd(cmd,"menu_admina", ADMIN_IMMUNITY); 
        formatex(cmd,31,"say_team %s",g_cmds[i]);    
        register_clcmd(cmd,"menu_admina", ADMIN_IMMUNITY); 
    } 
} 

public menu_admina(id) 
{ 
    new menu = menu_create("Menu Admina:", "menu_handler") 
   
    if(get_cvar_num("sv_alltalk")==0)
    menu_additem(menu, "Wlacz AllTalk", "0", 0) 
    else
    menu_additem(menu, "wyłącz AllTalk", "0", 0) 


    if(get_cvar_num("mp_friendlyfire")==0)
    menu_additem(menu, "Wlacz FrendlyFire", "0", 0) 
    else
    menu_additem(menu, "wyłącz FrendlyFire ", "0", 0) 

    menu_additem(menu, "Czas Mapy: 20 min", "0", 0) 
    menu_additem(menu, "Czas Mapy: 25 min", "0", 0) 
    menu_additem(menu, "Czas Mapy: 30 min", "0", 0) 
    menu_additem(menu, "Restart Gry", "0", 0) 
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) 
    menu_display(id, menu, 0) 
} 

public menu_handler(id, menu, item) 
{ 
    if (item == MENU_EXIT) 
    { 
        return PLUGIN_HANDLED 
    } 
    new data[10], iName[64] 
    new access, callback 
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,9, iName, 63, callback) 
    new key = str_to_num(data) 
    switch(key) 
    { 
        case 1: 
        {    
            set_cvar_num ("sv_alltalk", get_cvar_num("sv_alltalk")?0:1)
            menu_destroy(menu) 
            return PLUGIN_HANDLED 
        } 
        case 2: 
        { 
            set_cvar_num ("mp_friendlyfire",get_cvar_num("mp_friendlyfire")?0:1 )
            menu_destroy(menu) 
            return PLUGIN_HANDLED 
        } 
        case 3: 
        { 
            server_cmd("mp_timelimit 20") 
            menu_destroy(menu) 
            return PLUGIN_HANDLED 
        } 
        case 4: 
        { 
            server_cmd("mp_timelimit 25") 
            menu_destroy(menu) 
            return PLUGIN_HANDLED 
        } 
        case 5: 
        { 
            server_cmd("mp_timelimit 30") 
            menu_destroy(menu) 
            return PLUGIN_HANDLED 
        } 
        case 6: 
        { 
            server_cmd("sv_restart 1") 
            menu_destroy(menu) 
            return PLUGIN_HANDLED 
        } 
    } 
    menu_destroy(menu) 
    return PLUGIN_HANDLED 
}

  • +
  • -
  • 0

#7 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 26.01.2009 17:15

Dzięki :) widać że do Ciebie mi dużo Brakuje :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych