Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Łom na JailBreak, "bugowanie dmg"


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Redux

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Redux
  • Lokalizacja:Nie wiem.
Offline

Napisano 01.11.2011 22:41

Witam.
Mam w kodzie JB taki oto kod dla łomu:
 if(get_pcvar_num(cvar_crowbar)) {
if(cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_T && attacker == crowbaruser) {
damage *= 5.0
SetHamParamFloat(4, damage)
return HAM_HANDLED;
}
}

Problem tkwi w tym, iż gdy posiadam łom, zadaję więcej obrażeń nie tylko z niego, ale też z granatów i innych broni. Jak mogę ten kod poprawić tak, by damage powiększany przez ten kod był tylko dla łomu, nie innych broni?
Z góry dziękuję za pomoc. :)

#2 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 01.11.2011 23:04

Sprawdź


if(get_pcvar_num(cvar_crowbar))
{
if(cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_T && attacker == crowbaruser && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
damage *= 5.0
SetHamParamFloat(4, damage)
return HAM_HANDLED;
}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Redux

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Redux
  • Lokalizacja:Nie wiem.
Offline

Napisano 02.11.2011 22:54

Sprawdź


if(get_pcvar_num(cvar_crowbar))
{
if(cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_T && attacker == crowbaruser && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
damage *= 5.0
SetHamParamFloat(4, damage)
return HAM_HANDLED;
}
}

Skompilował się poprawnie, jutro postaram się stwierdzić, czy bug został naprawiony. Dzięki. :)

Wszystko działa, dzięki jeszcze raz.
Do zamknięcia. :)

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.11.2011 22:59

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych