Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

damage


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 ...

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 25.01.2009 15:14

Czesc.

Jaka funkcja odpowiada za to aby sprawdzalo ile sie stracilo (ile odebralo) hp gdy sie spadnie na ziemie.
na razie udalo mi sie zrobic ze pokazuje ale tylko jak ktos mnie walnie (ew. ja sam siebie granatem :D) ale nie liczy jak sie spadnie.

Robilem to w publicu On_Damage czy jakos tak ;)

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 25.01.2009 15:41

Zwykle
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0")
Nie lapie tego?

Jak cos moge ci podac sposob na wychwytywanie kazdego straconego punktu hp, ale raczej to nie da infa o tym kto jest winny za to... przynajmniej nie w bezposredni sposob ;-)
  • +
  • -
  • 0

#3 ...

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 30.01.2009 17:45

zrobilem cos takiego:

public on_damage(id) 
{ 
        new damage = read_data(2) 
        set_hudmessage(255, 0, 0, 0.55, 0.85, 0, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1) 
        ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "Straciles: %i hp^n", damage)    
}
+ event
i wszystko dziala ;)

ale da sie cos takiego zrobic aby pokazywalo ile sie "stracilo" hp na z wlaczona niesmiertelnoscia (godmod'e) ?

gdy sie spadnie :)

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 30.01.2009 18:20

Niebardzo, pewnie to jest jedynie mozliwe w hamsandwich, ale jakos nie bawilem sie tym...
  • +
  • -
  • 0

#5 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 31.01.2009 22:31

Pokaże wszystkie obrażenia nie zadane przez gracza/granat.

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
	register_plugin("Damage HE","1.0","grankee");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "hook_TakeDamage");
}
public hook_TakeDamage(Victim,Attacker, Float:damage)
{
	if(!is_user_connected(Attacker))
		client_print(Victim,print_chat,"Obrazenia %f",damage);
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#6 ...

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 04.02.2009 22:21

nie pokazuje :P

#7 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 04.02.2009 23:37

Tak to jest zostawic cos wam do zrobienia O:)

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 

public plugin_init() { 
    register_event("Health", "Health", "be") 
} 

public Health(id) 
{ 
    static o_health[33]
    new health = read_data(1) 
    new dmg=o_health[id]-health
    o_health=health
    if(dmg>0 && get_user_attacker(id)==0) client_print(id,print_chat,"Cos mi zabralo %d hp",dmg)

}

  • +
  • -
  • 0

#8 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 04.02.2009 23:52

poprawione i sprawdzone

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
	register_plugin("Damage HE","1.0","grankee");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player", "hook_TakeDamage");
}
public hook_TakeDamage(Victim, Useless, Attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(Attacker))
		client_print(Victim,print_chat,"Obrazenia %f",damage);
	return HAM_IGNORED;
}



Miczu, nie wpier.... sie:D
  • +
  • -
  • 0

#9 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 05.02.2009 00:10

grankee ze potrzebujesz hamsandwich do czegos, co ja jestem wstanie zrobic z samym amxx'em :F

Jakbys zrobil pewniaka, ze tylko i wylacznie przy upadku wywoluje kod to rozumiem, ale twoj kod niczym sie praktycznie nie rozni od mojego :D
  • +
  • -
  • 0

#10 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 05.02.2009 01:33

Nie wiem dokładnie jak działa funkcja get_user_attacker, ale ze względu na to, że funkcja od danego eventu wykonuje się już po samym zdarzeniu może być tak, że zwróci ona wartość 0 mimo, że gracz został postrzelony?

A hamsandwich lubię, mimo, że jest b.trudny, ale daje możliwości jakich nie dają inne moduły.
  • +
  • -
  • 0

#11 ...

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 05.02.2009 12:44

dziala :P dzięki




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych