Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Drobna przeróbka pluginu HP za zabicie

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 maaciek_

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:35
  • Lokalizacja:Łódź / Helsinki
Offline

Napisano 31.10.2011 17:16

Witajcie,

Ogólną wiedzę na temat PAWN i ANSI C mam, ale jakoś mi nie wychodzi ;) Mianowicie, mam plugin, którego kod przedstawiam poniżej:

#include <amxmodx>
#include <fun>
#define ADMIN_FLAG_X (1<<23)
new const VERSION[] = "0.1"
public plugin_init() {
register_plugin("HP za Zabicie", VERSION, "Muzzi");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2);
new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true)

if(is_user_alive(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
new health = get_user_health(kid), dodaj = hs ? 20 : 15, limit = 100;
set_user_health(kid, health+dodaj > limit ? limit : health+dodaj);
Display_Fade(kid,2600,2600,0,0,255,0,15)
}
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},id )
write_short( duration ) // Duration of fadeout
write_short( holdtime ) // Hold time of color
write_short( fadetype ) // Fade type
write_byte ( red ) // Red
write_byte ( green ) // Green
write_byte ( blue ) // Blue
write_byte ( alpha ) // Alpha
message_end()
}



Plugin ten powoduje dodanie HP graczowi, który zabił. Chcę jednak, by działał tylko na fladze "x". Wiem, co trzeba zrobić, by dodać taką zależność, ale niekoniecznie mi chce to działać. Proszę więc Was o wstawienie tych kilku linijek do kodu (jak widać deklaracja flagi "x" jest już wklejona).


Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 pixel

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:53
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:k. krakowa
Offline

Napisano 31.10.2011 18:18




#include <amxmodx>

#include <fun>

#define ADMIN_FLAG_X (1<<23)

new const VERSION[] = "0.1"

public plugin_init() {

    register_plugin("HP za Zabicie", VERSION, "Muzzi");

    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")

}

public DeathMsg()

{

            new kid = read_data(1)  //zabojca

            new vid = read_data(2);

            new hs = read_data(3)   // HeadShot (1 == true)



            if (is_user_alive(kid) && (get_user_flags(vid) & ADMIN_LEVEL_H) &&  is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))

            {

                            new health = get_user_health(kid), dodaj = hs ? 20 : 15, limit = 100;

                            set_user_health(kid, health+dodaj > limit ? limit : health+dodaj);

                            Display_Fade(kid,2600,2600,0,0,255,0,15)

            }

}

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)

{

    message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},id )

    write_short( duration )    // Duration of fadeout

    write_short( holdtime )    // Hold time of color

    write_short( fadetype )    // Fade type

    write_byte ( red )      // Red

    write_byte ( green )            // Green

    write_byte ( blue )     // Blue

    write_byte ( alpha )    // Alpha

    message_end()

}


  • +
  • -
  • 0
Oferta o pracę nieaktualna; mody w przygotowaniu:
-new mega cod
-new mega diablo





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych