Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nieumiem skompilowac Klasy

CoD Nowy cs cod mod codmod 1.6

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Eday

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 30.10.2011 16:04

Witam Nieumiem skompilowac Tego pliku .sma pisze umnie ze wystapil nieznany blad.
proszę o pomoc.


Z gory Thx.

Leci +

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Fighter";
new const opis[] = "Dostaje Xm 1014 1/4 ,Scota 1/2 ,He 1/2 Na natychmiastowe zabicie";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie = 700;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Fighter] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");

return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}
if(weapon == CSW_XM1014 && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

  • +
  • -
  • 0

#2 freetu

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:504
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 31.10.2011 15:27

Nie poprawnie zbudowany kod sma
takie błedy wyskakują:
Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Error: Invalid subscript (not an array or too many subscripts): "is_user_connected" on line 35
Warning: Expression has no effect on line 35
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 35
Error: Invalid expression, assumed zero on line 35
Error: Too many error messages on one line on line 35
Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file D:\AMXX_Studio_1.4.3_final\Untitled.amx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0

#3 pixel

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:53
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:k. krakowa
Offline

Napisano 31.10.2011 17:43



#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Fighter";
new const opis[] = "Dostaje Xm 1014 1/4 ,Scota 1/2 ,He 1/2 Na natychmiastowe zabicie";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie = 700;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Admiral] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id){
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_XM1014 && damage > 1.0 && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 1.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
}

return HAM_IGNORED;
}

  • Przed kompilacją skorzystaj z skrótu klawiszowego CTRL + i do wyrównania kodu

Użytkownik pixel edytował ten post 31.10.2011 17:45

  • +
  • -
  • 0
Oferta o pracę nieaktualna; mody w przygotowaniu:
-new mega cod
-new mega diablo





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy, cs cod mod codmod 1.6

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych