Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
diablo_onyke.sma(5835) : error 088: number of arguments does not match definition
diablo_onyke.sma(5949) : error 088: number of arguments does not match definition
diablo_onyke.sma(6040) : error 088: number of arguments does not match definition
diablo_onyke.sma(6116) : error 088: number of arguments does not match definition
4 Errors.
Could not locate output file diablo_onyke.amxx (compile failed).
te output file diablo_onyke.amxx (compile failed).
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

[5.9l] Optymalizacja połączeń z bazą
#21
Napisano 07.11.2011 15:25
Załączone pliki
Użytkownik czerwo16 edytował ten post 07.11.2011 16:03
#22
Napisano 07.11.2011 20:43
No wlasnie jak bym umial to bym niepisal

Wiec ktos POMOZE?
Użytkownik Koniarek edytował ten post 08.11.2011 19:30
#23
Napisano 11.11.2011 19:27
Bardzo proszę i
Z góry dziękuje
Załączone pliki
#24
Napisano 11.11.2011 20:31
mógłbyś to bardziej przybliżyćdo tego nowym graczom nie będą się tworzyć od razu wszystkie klasy, no i ogólnie nowy kod jest czytelniejszy
Serwer z Diablo w 2019 ? Cs-Rebels[DiabloMod] - 188.165.21.245:27215
#25
Napisano 12.11.2011 00:35
Ale co tu przybliżać? Bo nie bardzo rozumiem... Pisałem to raz, ale widać nie każdy lubi czytać całego tematu ;] W normalnym diablo jest tak, że przy wejściu nowego gracza tworzą się dla niego wszystkie klasy w bazie jakie są w modzie, a tutaj gdy gracz wybierze jakąś klasę, to dopiero wtedy tworzy się ona w bazie. Reasumując, wpisów w bazie będzie o wiele mniej, czyli baza będzie zajmowała mniej miejsca. Co do tego, że kod jest czytelniejszy, to chyba tłumaczyć nie muszę...mógłbyś to bardziej przybliżyćdo tego nowym graczom nie będą się tworzyć od razu wszystkie klasy, no i ogólnie nowy kod jest czytelniejszy
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#26
Napisano 12.11.2011 08:05
KLASA DZIAŁA OD RAZU
:-p
Użytkownik Gh0st edytował ten post 12.11.2011 08:35
byCZUS to mój autorytet

#27
Napisano 12.11.2011 08:46

Serwer z Diablo w 2019 ? Cs-Rebels[DiabloMod] - 188.165.21.245:27215
#28
Napisano 13.11.2011 10:49
Z punktem 6 w instrukcji.
A mianowicie :
public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[10]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,9)
new text[512]
new keys = read_flags(flags)
asked_klass[id]=0
format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")
for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
show_menu(id, keys, text)
}
################################
zamień na
################################
public select_class(id) {
if(is_user_bot(id)) return;
new flags[10], text[512], i;
get_cvar_string("diablo_classes", flags, 9);
new keys = read_flags(flags);
formatex(text, 511, "\yWybierz Klase -^n");
for(i=1; i<9; i++)
formatex(text, 511, "%s%s%i. %s [Level: %i]^n", text, (keys & (1<<i-1)) ? "\w" : "\d", i, Race[i], player_class_lvl[id][i]);
show_menu(id, keys, text);
}
Mam Diablo Onyke i tam są frakcje, a cała ta funkcja wygląda tak :
public select_class(id,lx[])
{
new text4[512]
format(text4, 511,"\yWybierz Rodzaj Klas: ^n\r1. \wBohaterowie^n\r2. \wDemony^n\r3. \wZwierzeta^n\r4. \wPremium^n^n\d Poradnik i opis klas na forum^n\yHead Admin: \rMestyr and Amator75^n^n\y/mana,/m - sklepik za mane^n\dwww.Cs-Mordownia.pl^n\dDiablomod !")
new keysczwarta
keysczwarta = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)
show_menu(id, keysczwarta,text4, -1, "Wybierz Klase")
}
Jak to przerobić by nie było problemu, a frakcje zostały ?
Założyłem już nowy temat, ale nikt mi nie pomógł, więc liczę, że tutaj ktoś mi udzieli odpowiedzi.
Z góry dzięki.
P.S mam problem tylko z tym.
#29
Napisano 14.11.2011 01:54

Zauważyłem sporą poprawę...
Tylko czemu by nie wykorzystać tych rozwiązań od razu w standardowym DiabloModzie?
Takie łatki naprawdę warte są wrzucenia do głównego pluginu Diablo.
Może wieloma usprawnieniami/bugfixami na diablo nie mogę się pochwalić, ale usunąłem cały zapis SQL i dodałem SQLVAULT [biblioteka EXOLENT]
Przy tym dopiero widać jakiego kopa ma serwer

Mogę jeszcze co najwyżej podrzucić fireballe, które także są "ważnym fixem" - redukują znacznie zużycie CPU serwera.
[Ku uciesze hostingów]
Pół żartem, pół serio.
Wydaje mi się że jakby największe hostingi złożyły się na skryptera, który zoptymalizował by kod DiabloModa, to tylko by na tym skorzystały =D [Wiele diablomodów stoi, a każdy na tym samym engine]
Jak skończę moje fireballe to wrzucę je tutaj. Na moim VPS'ie zauważyłem drastyczny spadek obciążenia przy strzelaniu fireballami. Testowałem je spamując i przy użyciu 10fireballi na sekundę cpu nie skaczę do gigantycznych wartości, a podnosi się tylko nieznacznie [pfn touch ssie]
Swoją drogą mógłbyś sebul się teraz wziąć za łączenie prethinków

To chyba byłaby większa optymalizacja niż te zmiany SQL

Pozdro!
Użytkownik Kapucha112 edytował ten post 14.11.2011 01:55
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum

#30
Napisano 14.11.2011 19:00
Nie ma komu wydać nowszej, lepszej, oficjalnej wersji moda.Tylko czemu by nie wykorzystać tych rozwiązań od razu w standardowym DiabloModzie?
Takie łatki naprawdę warte są wrzucenia do głównego pluginu Diablo.
Nie wiem dokładnie na jakiej zasadzie działa sqlvault, ale jeśli nie będzie można w ten sam sposób wykorzystywać tego zapisu do statów, itp. to na pewno ja pozostanę przy zwykłym sql.Może wieloma usprawnieniami/bugfixami na diablo nie mogę się pochwalić, ale usunąłem cały zapis SQL i dodałem SQLVAULT [biblioteka EXOLENT]
Przy tym dopiero widać jakiego kopa ma serwer
No to jak już skończysz z tymi fireballami to wrzuć na forum, pewnie i ja bym skorzystał ;] choć domyślam się jak to będzie mniej więcej wyglądać.Mogę jeszcze co najwyżej podrzucić fireballe, które także są "ważnym fixem" - redukują znacznie zużycie CPU serwera.
[Ku uciesze hostingów]
Patrząc na całego moda, to jest wiele rzeczy mniej lub bardziej ważnych, które można by napisać lepiej, bardziej optymalnie. A co do łączenia prethinków to nie bardzo wiem co masz na myśli.Swoją drogą mógłbyś sebul się teraz wziąć za łączenie prethinków
To chyba byłaby większa optymalizacja niż te zmiany SQL
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#31
Napisano 14.11.2011 20:05

#32
Napisano 10.12.2011 13:45

#33
Napisano 10.12.2011 13:55
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
#34
Napisano 16.12.2011 16:40
SaveXP na 1
No po zmianie mapki leci wszystko od nowa exp,lvl itp..
Użytkownik Koniarek edytował ten post 16.12.2011 22:41
#35
Napisano 28.12.2011 09:09
Gram np de_dust2 mam level 5 zmiana na de_dust i znów 1 level .
W ,której funkcji mogłem popełnić błąd ?
//Na tej samej mapie jeśli zmienię klasę to exp przepada także ,więc tak jakby nie zapisywało go .
REFRESH
Użytkownik koszyk edytował ten post 26.12.2011 22:32
#36
Napisano 28.12.2011 12:13
#37
Napisano 29.01.2012 13:51
Po dodaniu fixa nie dodawać:
- [Fix] Klasa gdy wejdzie nowy gracz - AMXX.pl: Support AMX Mod X
- [5.9l] Nowa klasa bez resetu exp (SQL) - AMXX.pl: Support AMX Mod X (także już nie potrzebne, po tym fixie wystarczy kolejno dodawać nowe klasy)
Jeśli ktoś się nie zna, nie powinien także dodawać:
- [Tutorial] Łatwe dodawanie klas + nowe menu - AMXX.pl: Support AMX Mod X
- http://amxx.pl/topic...do-diablo-moda/
a co jak już wczesniej ktoś wgrał to: http://amxx.pl/topic...zie-nowy-gracz/
i ma to: http://amxx.pl/topic...do-diablo-moda/
?
@edit: rozumiem że z tego pierwszego linku to nie ma znaczenia, bo funkcje są i tak podmienione
a co z frakcjami ?
ok, rozumiem że wystarczy po prostu nie tykać tego

public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[10]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,9)
new text[512]
new keys = read_flags(flags)
asked_klass[id]=0
format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")
for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1< }
show_menu(id, keys, text)
}
zamień na
Spoiler
public select_class(id) {
if(is_user_bot(id)) return;
new flags[10], text[512], i;
get_cvar_string("diablo_classes", flags, 9);
new keys = read_flags(flags);
formatex(text, 511, "\yWybierz Klase -^n");
for(i=1; i<9; i++)
formatex(text, 511, "%s%s%i. %s [Level: %i]^n", text, (keys & (1<
show_menu(id, keys, text);
}
@edit2: zauważyłem że przy frakcjach z tematu powyżej, tablica lx[] nic w zasadzie nie robi. Więc usunąłem z każdej funkcji lx[]
raczej powinno śmigać? Errorów brak
Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 29.01.2012 14:01
#38
Napisano 29.01.2012 15:40

#39
Napisano 22.07.2012 12:48
Podpunkt - 9
#40
Napisano 22.07.2012 12:51
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Fix, diablo, optymalizacja, wczytywanie, klas, baza
Diablo Mod Core by DarkGL, wersja 1.2.2Patch do Diablo Mod Core 1.2.1 Beta by DarkGL Napisany przez Silver Zero, 24.04.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Cs-Asgard.pl | Sieć serwerów Cs 1.6Napisany przez Lakrous, 17.04.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Modyfikacja DIABLO MOD by StachuuSzukam osoby, która zmodyfikuje mi paczke :D Napisany przez okukany, 29.11.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
Szukam całośći plików diablo mod by stachu [gildie/misje/artefakty]Szukam plików do cs 1.6 diablo mod Napisany przez okukany, 05.11.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
Rechecker Spam - FIXNapisany przez FireMachine, 05.04.2018 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych