//Contains list of constant values used in the mod
#if defined bf2_const_included
#endinput
#endif
#define bf2_const_included
#define BADGE_KNIFE 0
#define BADGE_PISTOL 1
#define BADGE_ASSAULT 2
#define BADGE_SNIPER 3
#define BADGE_SUPPORT 4
#define BADGE_EXPLOSIVES 5
#define BADGE_SHOTGUN 6
#define BADGE_SMG 7
#define LEVEL_NONE 0
#define LEVEL_BASIC 1
#define LEVEL_VETERAN 2
#define LEVEL_EXPERT 3
#define MENU_MAIN 1
#define MENU_HELP 2
#define MENU_STATS 3
#define MENU_ADMIN 4
#define MENU_CONFIRM 5
#define MENU_CONFIRMADMIN 6
#define MENU_BADGE 7
#define MENU_LEVEL 8
#define MENU_PLAYER 9
#define STATS 1
#define TEAMRANK 2
#define ENEMYRANK 4
#define HIDEINVIS 8
#define ABOVEHEAD 16
#define NEGATIVE_SECONDSINDAY -86400 //number of seconds in a day.. (60*60*24)
#define DMG_GRENADE (1 << 24)
new const gRankName[MAX_RANKS+4][] =
{
"Szeregowy",
"Starszy Szeregowy",
"Kapral",
"Starszy Kapral",
"Plutonowy",
"Sierzant",
"Starszy Sierzant",
"Mlodyszy Chorazy",
"Chorazy",
"Starszy Chorazy",
"Chorazy Sztabowy",
"Podporucznik",
"Porucznik",
"Kapitan",
"Major",
"Podpulkownik",
"Pulkownik",
"General Brygady",
"General Dywizji",
"General Broni",
"General"
};
new const Float:gRankOrder[MAX_RANKS+4] =
{
0.0,
1.0,
2.0,
3.0,
4.0,
5.0,
6.0,
7.0,
8.0,
9.0,
10.0,
11.0,
12.0,
13.0,
14.0,
15.0,
16.0,
7.5,
8.5,
15.5,
20.0
};
new const pRED[] = "STEAM_0:0:5131";
new const gRankXP[MAX_RANKS] =
{
0,
150,
500,
800,
2500,
5000,
8000,
20000,
50000,
60000,
75000,
90000,
115000,
125000,
150000,
180000,
200000
};
new const gBadgeName[MAX_BADGES][4][] =
{
{ "","Podstawowa walka Nozem","Weteran w walce Nozem","Expert w walce Nozem"},
{ "","Podstawowa walka Pistoletem","Weteran w walce z Pistoletem","Expert w walce z Pistoletem"},
{ "","Podstawowa walka Bronia Szturmowa","Weteran w walce z Bronia Szturmowa","Expert w walce z Bronia Szturmowa"},
{ "","Podstawowa walka Bronia Snajperska","Weteran w walce z Bronia Snajperska","Expert w walce z Bronia Snajperska"},
{ "","Poczatkujacy w walce Bronia Wsparcia","Weteran w walce Bronia Wsparcia","Expert w walce Bronia Wsparcia"},
{ "","Podstawowe obeznanie w Materialach Wybuchowych","Weteran w obeznaniu w Materialach Wybuchowych","Expert w obeznaniu w Materialach Wybuchowych"},
{ "","Podstawowa walka z Shotgunem","Weteran w walce z Shotgunem","Expert w walce z Shotgunem"},
{ "","Podstawowa walka z SMG","Weteran w walce z SMG","Expert w walce z SMG"}
};
new const gBadgeInfo[MAX_BADGES][] =
{
"Dostaje % z zadanych obrazen za pomoca noza w postaci HP",
"Szansa na unieszkodliwienie atkujacego na 1 sekunde",
"Dostaje dodatkowe HP na respie",
"Dostaje Darmowa snajperke na respie",
"Dodatkowe obrazenia z M249",
"Wieksze obrazenia z granatow",
"Niewidzialnosc z nozem",
"Buty Szybkosci"
};
new const gInvisAlphaValue[3] =
{
150, //Basic Shotgun Combat
105, //Veteran Shotgun Combat
5 //Expert Shotgun Combat
};
//Default weapon speeds
new Float:gCSWeaponSpeed[32] =
{
0.0,
250.0, // CSW_P228
0.0,
260.0, // CSW_SCOUT
250.0, // CSW_HEGRENADE
240.0, // CSW_XM1014
250.0, // CSW_C4
250.0, // CSW_MAC10
240.0, // CSW_AUG
250.0, // CSW_SMOKEGRENADE
250.0, // CSW_ELITE
250.0, // CSW_FIVESEVEN
250.0, // CSW_UMP45
210.0, // CSW_SG550
240.0, // CSW_GALI
240.0, // CSW_FAMAS
250.0, // CSW_USP
250.0, // CSW_GLOCK18
210.0, // CSW_AWP
250.0, // CSW_MP5NAVY
220.0, // CSW_M249
230.0, // CSW_M3
230.0, // CSW_M4A1
250.0, // CSW_TMP
210.0, // CSW_G3SG1
250.0, // CSW_FLASHBANG
250.0, // CSW_DEAGLE
235.0, // CSW_SG552
221.0, // CSW_AK47
250.0, // CSW_KNIFE
245.0 // CSW_P90
};
new const gInvisAlphaValue[3] = { 150, //Basic Shotgun Combat 105, //Veteran Shotgun Combat 5 //Expert Shotgun Combat };Mam tak zapisane dokładnie mi chodzi odznakę z szota

@Ref