Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

2 sloty na perk

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
130 odpowiedzi w tym temacie

#81 Haliax

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:190
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 11.12.2011 16:10

Cypisek a czy mógłbyś to tak edytować aby działały frakcje Twoim sposobem ? :) Z góry thx.

w ogóle ktoś wie dlaczego mam błędy w kompilacji jak chcę dodać sam te sloty? Zapewne jakiejs biblioteki nie dalem, oto errory:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(276) : error 017: undefined symbol "PrzydzielPunkty"
QTM_CodMod.sma(310) : error 017: undefined symbol "UstawPerk"
QTM_CodMod.sma(311) : error 017: undefined symbol "UstawPerk"
QTM_CodMod.sma(313) : error 017: undefined symbol "WczytajDane"
QTM_CodMod.sma(325) : error 017: undefined symbol "fm_give_item"
QTM_CodMod.sma(330) : error 017: undefined symbol "fm_give_item"
QTM_CodMod.sma(346) : error 017: undefined symbol "PobierzWytrzymalosc"
QTM_CodMod.sma(348) : error 017: undefined symbol "PobierzZdrowie"
QTM_CodMod.sma(350) : error 017: undefined symbol "PobierzKondycje"
QTM_CodMod.sma(363) : error 017: undefined symbol "Display_Fade"
QTM_CodMod.sma(408) : error 017: undefined symbol "SprawdzPoziom"
QTM_CodMod.sma(425) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(426) : error 017: undefined symbol "UstawPerk"
QTM_CodMod.sma(428) : error 017: undefined symbol "UstawPerk"
QTM_CodMod.sma(429) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(432) : error 017: undefined symbol "SprawdzPoziom"
QTM_CodMod.sma(464) : error 017: undefined symbol "ZapiszDane"
QTM_CodMod.sma(487) : error 017: undefined symbol "UstawPerk"
QTM_CodMod.sma(488) : error 017: undefined symbol "UstawPerk"
QTM_CodMod.sma(521) : error 017: undefined symbol "SprawdzPoziom"
QTM_CodMod.sma(659) : error 017: undefined symbol "WczytajDane"
QTM_CodMod.sma(666) : error 017: undefined symbol "WczytajDane"
QTM_CodMod.sma(711) : warning 225: unreachable code
QTM_CodMod.sma(711) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(711) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(711) : error 017: undefined symbol "PrzydzielPunkty"
QTM_CodMod.sma(718) : error 017: undefined symbol "PobierzInteligencje"
QTM_CodMod.sma(719) : error 017: undefined symbol "PobierzZdrowie"
QTM_CodMod.sma(720) : error 017: undefined symbol "PobierzWytrzymalosc"
QTM_CodMod.sma(721) : error 017: undefined symbol "PobierzKondycje"

Compilation aborted.
26 Errors.

  • +
  • -
  • 0

Sprzedam silnik Cod Moda z nowymi statystykami do wyboru - Regeneracja HP, Większe obrazenia, Grawitacja, Szybsze Expienie

 

Sprzedam system Premium Pointsow - za każdą godzinę gry dostaje się na serwerze określoną ilość PP + do tego zintegrowany sklep gdzie mozna za nie kupic:

- Dowolny Perk | - Expo | - Klasę Premium|Vipa

KONTAKT - 9454187 GG


#82 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 12.12.2011 16:50

bez sma nic się nie dowiemy.
  • +
  • -
  • 0

#83 Haliax

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:190
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 24.12.2011 09:32

Załączam to sma.

Acha :D po jakis tam przestawkach mialem ze sie skompilowalo, ale nie wybieralo klasy na poczatku ^ ^ jak ktoś to wykona to bardzo bym prosił o sprawdzenie czy działają klasy na tym ;) z góry dziękuje

Refreshik ^ ^

A czy ktoś wie chociaż czy działa pod 2 sloty sposób na frakcje Dark GL? Bo na Cypisa liczyc nie mozna.
Wiec? ;)

Halooo? Juz caly tydzien czekam na odpowiedz :)

Ogarnie ktoś w koncu dla mnie tę odpowiedz? postuje juz od 11 grudnia ;)

Dobra odpowiedzi sie nie doczekam nawet na swieta ;/ pozostaje kupic sloty od Peyota co bedzie 100% dzialalo.

Załączone pliki


Użytkownik Haliax edytował ten post 16.12.2011 18:22

  • +
  • -
  • 0

Sprzedam silnik Cod Moda z nowymi statystykami do wyboru - Regeneracja HP, Większe obrazenia, Grawitacja, Szybsze Expienie

 

Sprzedam system Premium Pointsow - za każdą godzinę gry dostaje się na serwerze określoną ilość PP + do tego zintegrowany sklep gdzie mozna za nie kupic:

- Dowolny Perk | - Expo | - Klasę Premium|Vipa

KONTAKT - 9454187 GG


#84 dawidpuskar

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:217
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kębłowo
Offline

Napisano 01.01.2012 19:05

Mi nie moze sie skomplikowac to, pomoze ktos ?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Oddaj Przedmiot"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
new bool:dostal_przedmiot[33];
new oddaj_id[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /daj", "OddajPerk");
register_clcmd("say /daj2", "OddajPerk2");
register_clcmd("say /oddaj", "OddajPerk");
register_clcmd("say /oddaj2", "OddajPerk2");
register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe");
}
/* ******************************************************PIERWSZY PERK****************************************************** */
public OddajPerk(id)
{
new menu = menu_create("\yOddaj Perk:", "OddajPerk_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
  if(!is_user_connected(i))
   continue;
  oddaj_id[n++] = i;
  new nazwa_gracza[64];
  get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
  menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cod_perk_changed(id)
dostal_przedmiot[id] = false;
public OddajPerk_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
  ColorChat(id, GREEN, "[TKC-COD]^x01 Nie odnaleziono zadnego gracza.");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
new wartosc_perku_dajacego;
new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego, 0);
if(!perk_dajacego)
{
  ColorChat(id, GREEN, "[TKC-COD^x01 Nie masz zadnego przedmiotu.");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
new nazwa_dajacego[64];
new nazwa_otrzymujacego[64];
get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63)
get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63)
dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
cod_set_user_perk(oddaj_id[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0, 0);
ColorChat(id, GREEN, "[TKC-COD]^x01 Przekazales przedmiot graczowi^x03 %s^x01.", nazwa_otrzymujacego);
ColorChat(oddaj_id[item], GREEN, "[TKC-COD]^x01 Dostales przedmiot od gracza^x03 %s^x01.", nazwa_dajacego);
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OddajPerk_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || cod_get_user_perk(oddaj_id[item],0, 0))
  return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
/* ******************************************************DRUGI PERK****************************************************** */
public OddajPerk2(id)
{
new menu = menu_create("\yOddaj Perk:", "OddajPerk2_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk2_Callback");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
  if(!is_user_connected(i))
   continue;
  oddaj_id[n++] = i;
  new nazwa_gracza[64];
  get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
  menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public OddajPerk2_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
  ColorChat(id, GREEN, "[TKC-COD]^x01 Nie odnaleziono zadnego gracza.");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

new wartosc_perku_dajacego;
new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego, 1);
if(!perk_dajacego)
{
  ColorChat(id, GREEN, "[TKC-COD]^x01 Nie masz zadnego przedmiotu.");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
new nazwa_dajacego[64];
new nazwa_otrzymujacego[64];
get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63)
get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63)
dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
cod_set_user_perk(oddaj_id[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[TKC-COD]^x01 Przekazales przedmiot graczowi^x03 %s^x01.", nazwa_otrzymujacego);
ColorChat(oddaj_id[item], GREEN, "[TKC-COD]^x01 Dostales przedmiot od gracza^x03 %s^x01.", nazwa_dajacego);
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OddajPerk2_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || cod_get_user_perk(oddaj_id[item],0, 1))
  return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#85 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 02.01.2012 17:13

Nie kompiluje ci ponieważ nie używasz nowej biblioteczki do kompilacji pluginu.
  • +
  • -
  • 0

#86 dawidpuskar

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:217
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kębłowo
Offline

Napisano 02.01.2012 20:15

czyli ? moze jasniej bys napisal ;D zielony w tym z lekka jestem
  • +
  • -
  • 1

#87 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 158
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 02.01.2012 21:51

To znaczy że codmod.inc z pierwszego postu wrzucasz do include w swoim kompilatorze.
Proszę gotowe bez błędów:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

angel-little.png


#88 dawidpuskar

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:217
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kębłowo
Offline

Napisano 03.01.2012 07:24

dzięki +ik leci
  • +
  • -
  • 0

#89 maclaw01

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:wa
  • Lokalizacja:wa
Offline

Napisano 28.01.2012 21:22

Dzięki fajny plugin :)

Użytkownik maclaw01 edytował ten post 28.01.2012 21:23

  • +
  • -
  • 0

JestMega.pl i Wszystko Jasne ;)


#90 PokerS

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:15
  • Imię:fadf
  • Lokalizacja:adasd
Offline

Napisano 30.01.2012 19:01

możecie dodać mi do sklepu mozliwosc kupna 2 perkow?
1perk=2000
2perk=2000 kasy xD

Załączone pliki



#91 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 31.01.2012 16:37

cene perku 2 zmieniasz cvarem
shop_ruletka2 "2000"



#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>

new ibuprofen, fenacetyna, tramal, amfetamina, lotto, doswiadczenie, ruletka, ruletka2, ibuhp, fenhp, tramhp, expmin, expmax;
new Float:gravity;

public plugin_init()
{
register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.2", "MieTeK");

// Komendy
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");

// Cvary
register_cvar("shop_ibuprofen", "4000");
register_cvar("shop_fenacetyna", "3000");
register_cvar("shop_tramal", "6000");
register_cvar("shop_amfetamina", "16000");
register_cvar("shop_lotto", "16000");
register_cvar("shop_doswiadczenie", "16000");
register_cvar("shop_ruletka", "10000");
register_cvar("shop_ruletka2", "10000");
register_cvar("shop_ibuhp", "10");
register_cvar("shop_fenhp", "25");
register_cvar("shop_tramhp", "50");
register_cvar("shop_gravity", "0.50");
register_cvar("shop_expmin", "25");
register_cvar("shop_expmax", "250");


}

public Sklep(id)
{

// Pobieranie cvar
ibuprofen = get_cvar_num("shop_ibuprofen");
fenacetyna = get_cvar_num("shop_fenacetyna");
tramal = get_cvar_num("shop_tramal");
amfetamina = get_cvar_num("shop_amfetamina");
lotto = get_cvar_num("shop_lotto");
doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie");
ruletka = get_cvar_num("shop_ruletka");
ruletka2 = get_cvar_num("shop_ruletka2");
ibuhp = get_cvar_num("shop_ibuhp");
fenhp = get_cvar_num("shop_fenhp");
tramhp = get_cvar_num("shop_tramhp");
gravity = get_cvar_float("shop_gravity");
expmin = get_cvar_num("shop_expmin");
expmax = get_cvar_num("shop_expmax");

new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65];
format(tytul, 24, "\rSklep by \yMieTeK");
formatex(ibu, 64, "Ibuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", ibuhp, ibuprofen);
formatex(fen, 64, "Fenacetyna \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", fenhp, fenacetyna);
formatex(tra, 64, "Tramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", tramhp, tramal);
formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %i$", amfetamina);
formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %i$", lotto);
formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %i$", doswiadczenie);
formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy 1 perk] \yKoszt:\r %i$", ruletka);
formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy 2 perk] \yKoszt:\r %i$", ruletka2);

new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, ibu, "1");
menu_additem(menu, fen, "1");
menu_additem(menu, tra, "1");
menu_additem(menu, amf, "1");
menu_additem(menu, lot, "1");
menu_additem(menu, dos, "1");
menu_additem(menu, rul, "1");
menu_additem(menu, rul2, "1");
menu_display(id, menu);

}

public Sklep_Handler(id, menu, item)
{

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= ibuprofen)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+ibuhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-ibuprofen);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", ibuhp);
}
if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-ibuprofen);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}

}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}
case 1:
{
if(kasa >= fenacetyna)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+fenhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-fenacetyna);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", fenhp);
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-fenacetyna);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}
case 2:
{
if(kasa >= tramal)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+tramhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-tramal);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", tramhp);
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-tramal);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}
case 3:
{
if(kasa >= amfetamina)
{
cs_set_user_money(id, kasa-amfetamina);
set_user_gravity(id, gravity);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Skaczesz wyzej!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}
case 4:
{

if(kasa >= lotto)
{
cs_set_user_money(id, kasa-lotto);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Trwa losowanie!");
new totek = random_num(0, 10);

switch(totek)
{
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!");
}
case 3:
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales!");
case 4:
{
new bonusxp = random_num(expmin ,75);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
}
case 5:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales losowy perk!");
}
case 6:
{
new healthbonus = random_num(10,tramal);
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
}
case 7:
{
new healthbonus = random_num(10,ibuprofen);
set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus);
}
case 8:
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales !");
case 9:
{
new xpbonus = random_num(75,expmax);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
}
case 10:
{
cs_set_user_money(id, lotto);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
}

}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}
case 5:
{
if(kasa >= doswiadczenie)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(expmin, expmax);
cs_set_user_money(id, kasa-doswiadczenie);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}
case 6:
{
if(kasa >= ruletka)
{
cs_set_user_money(id, kasa-ruletka);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 0);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles 1 losowy perk!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");

case 7:
{
if(kasa >= ruletka2)
{
cs_set_user_money(id, kasa-ruletka2);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles losowy 2 perk!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}


  • +
  • -
  • 1

#92 PokerS

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:15
  • Imię:fadf
  • Lokalizacja:adasd
Offline

Napisano 31.01.2012 18:30

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

cod_shop.sma(76) : error 017: undefined symbol "rul2"
cod_shop.sma(76) : warning 215: expression has no effect
cod_shop.sma(76) : error 001: expected token: ";", but found ")"
cod_shop.sma(76) : error 029: invalid expression, assumed zero
cod_shop.sma(76) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

nie moge zkompilatorowac czy jak to sie nazywa :D

#93 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 31.01.2012 19:28


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>

new ibuprofen, fenacetyna, tramal, amfetamina, lotto, doswiadczenie, ruletka, ruletka2, ibuhp, fenhp, tramhp, expmin, expmax;
new Float:gravity;

public plugin_init()
{
register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.2", "MieTeK");

// Komendy
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");

// Cvary
register_cvar("shop_ibuprofen", "4000");
register_cvar("shop_fenacetyna", "3000");
register_cvar("shop_tramal", "6000");
register_cvar("shop_amfetamina", "16000");
register_cvar("shop_lotto", "16000");
register_cvar("shop_doswiadczenie", "16000");
register_cvar("shop_ruletka", "10000");
register_cvar("shop_ruletka2", "10000");
register_cvar("shop_ibuhp", "10");
register_cvar("shop_fenhp", "25");
register_cvar("shop_tramhp", "50");
register_cvar("shop_gravity", "0.50");
register_cvar("shop_expmin", "25");
register_cvar("shop_expmax", "250");


}

public Sklep(id)
{

// Pobieranie cvar
ibuprofen = get_cvar_num("shop_ibuprofen");
fenacetyna = get_cvar_num("shop_fenacetyna");
tramal = get_cvar_num("shop_tramal");
amfetamina = get_cvar_num("shop_amfetamina");
lotto = get_cvar_num("shop_lotto");
doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie");
ruletka = get_cvar_num("shop_ruletka");
ruletka2 = get_cvar_num("shop_ruletka2");
ibuhp = get_cvar_num("shop_ibuhp");
fenhp = get_cvar_num("shop_fenhp");
tramhp = get_cvar_num("shop_tramhp");
gravity = get_cvar_float("shop_gravity");
expmin = get_cvar_num("shop_expmin");
expmax = get_cvar_num("shop_expmax");

new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65], rul2[65];
format(tytul, 24, "\rSklep by \yMieTeK");
formatex(ibu, 64, "Ibuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", ibuhp, ibuprofen);
formatex(fen, 64, "Fenacetyna \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", fenhp, fenacetyna);
formatex(tra, 64, "Tramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", tramhp, tramal);
formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %i$", amfetamina);
formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %i$", lotto);
formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %i$", doswiadczenie);
formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy 1 perk] \yKoszt:\r %i$", ruletka);
formatex(rul2, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy 2 perk] \yKoszt:\r %i$", ruletka2);

new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, ibu, "1");
menu_additem(menu, fen, "1");
menu_additem(menu, tra, "1");
menu_additem(menu, amf, "1");
menu_additem(menu, lot, "1");
menu_additem(menu, dos, "1");
menu_additem(menu, rul, "1");
menu_additem(menu, rul2, "1");
menu_display(id, menu);

}

public Sklep_Handler(id, menu, item)
{

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= ibuprofen)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+ibuhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-ibuprofen);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", ibuhp);
}
if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-ibuprofen);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}

}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}
case 1:
{
if(kasa >= fenacetyna)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+fenhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-fenacetyna);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", fenhp);
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-fenacetyna);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}
case 2:
{
if(kasa >= tramal)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+tramhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-tramal);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", tramhp);
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-tramal);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}
case 3:
{
if(kasa >= amfetamina)
{
cs_set_user_money(id, kasa-amfetamina);
set_user_gravity(id, gravity);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Skaczesz wyzej!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}
case 4:
{

if(kasa >= lotto)
{
cs_set_user_money(id, kasa-lotto);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Trwa losowanie!");
new totek = random_num(0, 10);

switch(totek)
{
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!");
}
case 3:
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales!");
case 4:
{
new bonusxp = random_num(expmin ,75);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
}
case 5:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales losowy perk!");
}
case 6:
{
new healthbonus = random_num(10,tramal);
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
}
case 7:
{
new healthbonus = random_num(10,ibuprofen);
set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus);
}
case 8:
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales !");
case 9:
{
new xpbonus = random_num(75,expmax);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
}
case 10:
{
cs_set_user_money(id, lotto);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
}

}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}
case 5:
{
if(kasa >= doswiadczenie)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(expmin, expmax);
cs_set_user_money(id, kasa-doswiadczenie);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}
case 6:
{
if(kasa >= ruletka)
{
cs_set_user_money(id, kasa-ruletka);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 0);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles 1 losowy perk!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");

case 7:
{
if(kasa >= ruletka2)
{
cs_set_user_money(id, kasa-ruletka2);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles losowy 2 perk!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}


  • +
  • -
  • 1

#94 sekio

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 01.02.2012 02:20

Najpierw kompilujcie pozniej dodawajcie , bo nie idzie skompilowac :P
http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/

#95 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 01.02.2012 18:14

sklepu ci nie skompiluje, bo nie uzywam 2 slotow na perk, wiec mam inne natywy
  • +
  • -
  • 0

#96 sekio

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 02.02.2012 00:45

ch*jowo :( bo tamten sie nie kompiluje a oryginalny mietka ch*jowo dziala
http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/

#97 diverNw

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:49
  • Imię:piotr
  • Lokalizacja:skc
Offline

Napisano 15.03.2012 18:50

a zrobil by zeby moza bylo zamienic miejsca perkow ?

np

MASZ Apteczke

Klasa : Killer
Doswiadczenie : 0/35
Poziom : 1
Perk 1 : Aptecze
Perk 2 :

Po wpisaniu /zamien lub /miejsce zmienia mi sie miejsce perkuz pierwszego na drugi


Klasa : Killer
Doswiadczenie : 0/35
Poziom : 1
Perk 1 :
Perk 2 :Aptecze


  • +
  • -
  • 0

#98 kozix

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:98
  • Imię:koza
  • Lokalizacja:kujawy
Offline

Napisano 17.03.2012 18:31

Jest możliwość edytowania admin menu zeby był na 2 perki? Jesli ktoś to ma niech to wstawi.
  • +
  • -
  • 0

#99 Polonista

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:36
Offline

Napisano 29.03.2012 19:57

A co zrobić gdy chce żeby można było 2takie same perki?

#100 memfas

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:7
  • Imię:sg
  • Lokalizacja:gsgs
Offline

Napisano 05.04.2012 10:31

Witam. Zrobi mi ktoś te 2 perki ? kurde jakieś 5 razy próbowałem i jakieś błędy mam w kompilatorze ;/

Załączone pliki


Użytkownik memfas edytował ten post 05.04.2012 10:31

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych