Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[L4D2] AutoHelp


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7173
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 25.10.2011 09:53

This is a complete overhaul of the Self Revive plugin. It causes grabbed and incapacitated survivors to automatically help themselves after an optional period of time has passed. Special infected attacks will be broken and downed players will get up off the ground or pull themselves up from ledges.

AutoHelp respects the cvar survivor_max_incapacitated_count, the default of which is 2. You can raise this number to increase the amount of times survivors can be helped before they suffer death.

Installation
Place .smx files in the sourcemod/plugins directory, .txt files into the sourcemod/gamedata folder. Original documents with the .sp extension can be edited in notepad++ and stored in sourcemod/scripting for compiling.

Cvars
autohelp_bots "1", "Allow AutoHelp for survivor bots? 0:No, 1:Yes"
autohelp_incap "1", "Allow AutoHelp for incapacitation? 0:No, 1:Yes"
autohelp_incap_delay "5", "AutoHelp delay for incapacitation"
autohelp_incap_duration "5", "AutoHelp duration for incapacitation (setting higher than 5 will disable animation)"
autohelp_incap_health "30", "Health buffer after AutoHelp from incapacitation"
autohelp_ledge "1", "Allow AutoHelp for ledge grabs? 0:No, 1:Yes"
autohelp_ledge_delay "5", "AutoHelp delay for ledge grabs"
autohelp_ledge_duration "4", "AutoHelp duration for ledge grabs (setting higher than 4 will cause animation issues)"
autohelp_specials "1", "Allow AutoHelp for special infected holds?, 0:No, 1:Yes"
autohelp_specials_delay "5", "AutoHelp delay for special infected holds"
autohelp_specials_duration "5", "AutoHelp duration for special infected holds"

Recommended additional pluginsTo do list
  • Add toggle for various game modes (Versus, Survival, etc.)
Known issues
  • The health buffer (red life bar) after AutoHelp from incapacitation does not always match the value set in autohelp_incap_health. I'm not sure why, but the amount restored seems to depend on the way in which a person is incapped.
Attached Files Dołączona grafika l4d_2_autohelp.txt (465 Bytes, N/A views) Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (l4d_2_autohelp.sp - 22.3 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych