I zrobienie perku "Buty Speedhackera" +200 do kondycji.
.sma w załączniku.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 24.10.2011 15:49
Napisano 24.10.2011 17:23
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> new nazwa[] = "Buty Speedhackera"; new opis[] = "Dostajesz 200 kondycji"; new snajper_id; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); snajper_id = cod_get_classid("Snajper"); cod_register_perk(nazwa, opis); } public cod_perk_enabled(id) { if(cod_get_user_class(id) == snajper_id) return COD_STOP; cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+200); return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-200);
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <engine> #include <codmod> new const perk_name[] = "Zestaw Campera"; new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie z noza oraz z AWP"; new komandos_id; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); komandos_id = cod_get_classid("Komandos"); } public cod_perk_enabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_AWP); ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_AWP); ma_perk[id] = false; } if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[this]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Napisano 24.10.2011 17:53
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> new nazwa[] = "Buty Speedhackera"; new opis[] = "Dostajesz 200 kondycji"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(nazwa, opis); } public cod_perk_enabled(id) { cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+200); ma_perk[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false; cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-200);}[/code]
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Napisano 24.10.2011 18:14
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> new nazwa[] = "Buty Speedhackera"; new opis[] = "Dostajesz 200 kondycji"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(nazwa, opis); } public cod_perk_enabled(id) { cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+200); ma_perk[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false; cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-200); }
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <engine> #include <codmod> new const perk_name[] = "Zestaw Campera"; new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie z noza oraz z AWP"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_AWP); ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_AWP); ma_perk[id] = false; } if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[this]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team budy.sma(28) : error 010: invalid function or declaration budy.sma(29) : error 010: invalid function or declaration budy.sma(31) : error 010: invalid function or declaration budy.sma(32) : error 010: invalid function or declaration budy.sma(34) : error 010: invalid function or declaration budy.sma(37) : error 010: invalid function or declaration budy.sma(40) : error 010: invalid function or declaration 7 Errors. Could not locate output file budy.amxx (compile failed).
Napisano 24.10.2011 18:25
Napisano 26.10.2011 16:20
Napisano 26.10.2011 16:33
Napisano 26.10.2011 16:54
Napisano 26.10.2011 18:57
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych