I zrobienie perku "Buty Speedhackera" +200 do kondycji.
.sma w załączniku.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 24.10.2011 15:49
Napisano 24.10.2011 17:23
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new nazwa[] = "Buty Speedhackera";
new opis[] = "Dostajesz 200 kondycji";
new snajper_id;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
snajper_id = cod_get_classid("Snajper");
cod_register_perk(nazwa, opis);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
if(cod_get_user_class(id) == snajper_id)
return COD_STOP;
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+200);
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-200);
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Zestaw Campera";
new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie z noza oraz z AWP";
new komandos_id;
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
komandos_id = cod_get_classid("Komandos");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_AWP);
ma_perk[id] = false;
}
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[this])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Napisano 24.10.2011 17:53
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new nazwa[] = "Buty Speedhackera";
new opis[] = "Dostajesz 200 kondycji";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(nazwa, opis);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+200);
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-200);}[/code]Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Napisano 24.10.2011 18:14
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new nazwa[] = "Buty Speedhackera";
new opis[] = "Dostajesz 200 kondycji";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(nazwa, opis);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+200);
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-200);
}
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Zestaw Campera";
new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie z noza oraz z AWP";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_AWP);
ma_perk[id] = false;
}
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[this])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team budy.sma(28) : error 010: invalid function or declaration budy.sma(29) : error 010: invalid function or declaration budy.sma(31) : error 010: invalid function or declaration budy.sma(32) : error 010: invalid function or declaration budy.sma(34) : error 010: invalid function or declaration budy.sma(37) : error 010: invalid function or declaration budy.sma(40) : error 010: invalid function or declaration 7 Errors. Could not locate output file budy.amxx (compile failed).
Napisano 24.10.2011 18:25
Napisano 26.10.2011 16:20
Napisano 26.10.2011 16:33
Napisano 26.10.2011 16:54
Napisano 26.10.2011 18:57
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych