Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Łapanie touch'a.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Kukol

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:113
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 23.10.2011 01:14

Witajcie. Mam tak zarejestrowany event:

register_forward(FM_Touch, "Touch_Skill");


Jak w nim złapać, że jeżeli byt w to co uderzy będzie miało klasę "Rocket" to ma ignorować i nic nie robić, a gdy walnie w ściane lub gracza to jest interakcja np. wybuch.

#2 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 23.10.2011 08:27

Zamiast FM użyj dwa razy engine sprawdzając czy byt dotyka ściany lub gracza.
register_touch("nazwa_bytu","func_wall","Touch_Skill");
register_touch("nazwa_bytu","player","Touch_Skill");

Użytkownik Zapalka edytował ten post 23.10.2011 12:29

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na http://zapalka.net.pl




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych