Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Ktos Pomoze zmienic hp w klasach?

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 kyt54s

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:41
  • Imię:tomasz
  • Lokalizacja:rzeszwow
Offline

Napisano 19.10.2011 18:05

Mam wielka prosbe mugłby ktos pomóc przerobic hp w klasach?

Chodzi mi o to zeby max inteligencja była 200
zdorwie 300
wytrzymałosc 250
Kondyncja 400 ;)

tu jest atmcod
  • +
  • -
  • 0

#2 _nothing_

    NO ACTA !

  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 19.10.2011 18:05

to może dałbyś .sma klasy ? .. potrzebują pomocy ale .sma już nie dadzą .. .

#3 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 19.10.2011 18:08

*.sma klasy daj a nie CoDa O.o

W każdej klasie jak masz
new const zdrowie = 10;

Tam gdzie 10, zmieniesz na dodatkowe zdrowie dla klasy, pamiętaj że każda klasa na start ma 100 hp, czyli jak w zdrowiu ustawisz 50, to klasa będzie miała 150
  • +
  • -
  • 0

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 19.10.2011 18:08

Wrzuć sma do załącznika !
Czy wy w ogóle wiecie o co mu chodzi ? Nie chodzi ile klasa ma mieć od 1 lvl punktów w kondycje etc. tylko o to, aby w każdej klasie można było dać max 300 zdrowia itp.

Użytkownik radim edytował ten post 19.10.2011 18:09

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 19.10.2011 18:13

Jeśli o to to :
http://amxx.pl/topic...d-stary-i-nowy/
  • +
  • -
  • 0

#6 kyt54s

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:41
  • Imię:tomasz
  • Lokalizacja:rzeszwow
Offline

Napisano 19.10.2011 18:16

usuwa mi nie da sie dac w załączniku.

o da ;)

i jeszcze jedno pytanko moge to pozmieniac w .sma i bedzie działało? CZy musze jeszcze kompilowac?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#7 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 19.10.2011 18:22

Jak pozamieniasz *.sma to nic nie zmienisz w *.amxx, więc musisz kompilowac :]

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>


new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new const nazwa[] = "Wsparcie Ogniowe";
new const opis[] = "Posiada dwie rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 300;
new const kondycja = 400;
new const inteligencja = 200;
new const wytrzymalosc = 250;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}


  • +
  • -
  • 0

#8 kyt54s

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:41
  • Imię:tomasz
  • Lokalizacja:rzeszwow
Offline

Napisano 19.10.2011 19:58

Kolego niestety mi niepomogłes bo sie pozmieniało tlyko startowe hp..... a max hp niestety niezablokowało bo moglem dodac 7--hp i pewnie jeszcze wiecej
  • +
  • -
  • 0

#9 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 19.10.2011 20:24

To po jakiego dajesz sma do klasy ? Daj sma Codmod'a !
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#10 kyt54s

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:41
  • Imię:tomasz
  • Lokalizacja:rzeszwow
Offline

Napisano 19.10.2011 20:27

macie tutaj

macie

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych