Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

jak zablokowac w klasie hp

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kyt54s

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:41
  • Imię:tomasz
  • Lokalizacja:rzeszwow
Offline

Napisano 18.10.2011 20:12

Siemka! :D Czy wie ktos jak zablokowac w byle jakiej klasie hp? zeby np mozna było dać max 200hp. bo mam serwer codmod i maja tam po 600hp...:( Bardzo proszę o pomoc
  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 18.10.2011 20:23

http://amxx.pl/topic...d-stary-i-nowy/
Tam pisze, jak zrobić limit dla klasy.
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 kyt54s

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:41
  • Imię:tomasz
  • Lokalizacja:rzeszwow
Offline

Napisano 18.10.2011 20:40

Kolego a mozesz mi to pozmieniac zeby kazda klasa miała 300hp max i 370 w inteligencje? proszę :)

public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
new allkondycja[60];
new allinteligencja[60];
new allwytrzymalosc[60];
new allzdrowie[60];
new kondycjaa[60];
new wytrzymalosca[60];
new zdrowiea[60];
new inteligencjaa[60];
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
format(allinteligencja, charsmax(allinteligencja), "Dodaj wszystko w inteligencje");
format(allkondycja, charsmax(allkondycja), "Dodaj wszystko w kondycje");
format(allzdrowie, charsmax(allzdrowie), "Dodaj wszystko w zdrowie");
format(allwytrzymalosc, charsmax(allwytrzymalosc), "Dodaj wszystko w wytrzymalosc");
format(kondycjaa, charsmax(kondycjaa), "Dodaj 10 punktow w kondycje");
format(zdrowiea, charsmax(zdrowiea), "Dodaj 10 punktow w zdrowie");
format(inteligencjaa, charsmax(inteligencjaa), "Dodaj 10 punktow w inteligencje");
format(wytrzymalosca, charsmax(wytrzymalosca), "Dodaj 10 punktow w wytrzymalosc");
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu, inteligencjaa);
menu_additem(menu, zdrowiea);
menu_additem(menu, wytrzymalosca);
menu_additem(menu, kondycjaa);
menu_additem(menu, allinteligencja);
menu_additem(menu, allzdrowie);
menu_additem(menu, allwytrzymalosc);
menu_additem(menu, allkondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new limit_int, limit_zdr, limit_kon, limit_wyt;
limit_int = limit_poziomu/2;
limit_zdr = limit_poziomu/2;
limit_kon = limit_poziomu/2;
limit_wyt = limit_poziomu/2;

switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");


}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
{
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
{
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}
case 4:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(inteligencja_gracza[id] + 10 <= limit_int)
{
inteligencja_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_int - inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");


}
case 5:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(zdrowie_gracza[id] + 10 <= limit_zdr)
{
zdrowie_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_zdr - zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
}
case 6:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] + 10 <= limit_wyt)
{
wytrzymalosc_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");

}
case 7:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(kondycja_gracza[id] + 10 <= limit_kon)
{
kondycja_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_kon - kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}
case 8:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_int - inteligencja_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + inteligencja_gracza[id] - limit_int;
inteligencja_gracza[id] = limit_int;
}
else
{
inteligencja_gracza[id] = inteligencja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");


}
case 9:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_zdr - zdrowie_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + zdrowie_gracza[id] - limit_zdr;
zdrowie_gracza[id] = limit_zdr;
}
else
{
zdrowie_gracza[id] = zdrowie_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
}
case 10:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + wytrzymalosc_gracza[id] - limit_wyt;
wytrzymalosc_gracza[id] = limit_wyt;
}
else
{
wytrzymalosc_gracza[id] = wytrzymalosc_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");

}
case 11:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_kon - kondycja_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + kondycja_gracza[id] - limit_kon;
kondycja_gracza[id] = limit_kon;
}
else
{
kondycja_gracza[id] = kondycja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

.
  • +
  • -
  • 0

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 18.10.2011 20:44

public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
new allkondycja[60];
new allinteligencja[60];
new allwytrzymalosc[60];
new allzdrowie[60];
new kondycjaa[60];
new wytrzymalosca[60];
new zdrowiea[60];
new inteligencjaa[60];
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
format(allinteligencja, charsmax(allinteligencja), "Dodaj wszystko w inteligencje");
format(allkondycja, charsmax(allkondycja), "Dodaj wszystko w kondycje");
format(allzdrowie, charsmax(allzdrowie), "Dodaj wszystko w zdrowie");
format(allwytrzymalosc, charsmax(allwytrzymalosc), "Dodaj wszystko w wytrzymalosc");
format(kondycjaa, charsmax(kondycjaa), "Dodaj 10 punktow w kondycje");
format(zdrowiea, charsmax(zdrowiea), "Dodaj 10 punktow w zdrowie");
format(inteligencjaa, charsmax(inteligencjaa), "Dodaj 10 punktow w inteligencje");
format(wytrzymalosca, charsmax(wytrzymalosca), "Dodaj 10 punktow w wytrzymalosc");
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu, inteligencjaa);
menu_additem(menu, zdrowiea);
menu_additem(menu, wytrzymalosca);
menu_additem(menu, kondycjaa);
menu_additem(menu, allinteligencja);
menu_additem(menu, allzdrowie);
menu_additem(menu, allwytrzymalosc);
menu_additem(menu, allkondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new limit_int, limit_zdr, limit_kon, limit_wyt;
limit_int = 370;
limit_zdr = 300;
limit_kon = limit_poziomu/2;
limit_wyt = limit_poziomu/2;

switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");


}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
{
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
{
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}
case 4:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(inteligencja_gracza[id] + 10 <= limit_int)
{
inteligencja_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_int - inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");


}
case 5:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(zdrowie_gracza[id] + 10 <= limit_zdr)
{
zdrowie_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_zdr - zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
}
case 6:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] + 10 <= limit_wyt)
{
wytrzymalosc_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");

}
case 7:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
{
if(punkty_gracza[id] < 10)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
}
else
{
if(kondycja_gracza[id] + 10 <= limit_kon)
{
kondycja_gracza[id] += 10;
punkty_gracza[id] -= 10;
}
else
{
new punktydododania;
punktydododania = limit_kon - kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id] += punktydododania;
punkty_gracza[id] -= punktydododania;
}
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}
case 8:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_int - inteligencja_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + inteligencja_gracza[id] - limit_int;
inteligencja_gracza[id] = limit_int;
}
else
{
inteligencja_gracza[id] = inteligencja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");


}
case 9:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_zdr - zdrowie_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + zdrowie_gracza[id] - limit_zdr;
zdrowie_gracza[id] = limit_zdr;
}
else
{
zdrowie_gracza[id] = zdrowie_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
}
case 10:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + wytrzymalosc_gracza[id] - limit_wyt;
wytrzymalosc_gracza[id] = limit_wyt;
}
else
{
wytrzymalosc_gracza[id] = wytrzymalosc_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");

}
case 11:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
{
if(punkty_gracza[id] > limit_kon - kondycja_gracza[id])
{
punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + kondycja_gracza[id] - limit_kon;
kondycja_gracza[id] = limit_kon;
}
else
{
kondycja_gracza[id] = kondycja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
Wycinki kodu, logów lub czego kolwiek wpisujemy w [code=auto:0] lub [SPOILER]
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych