Witam mam taki problem iż posiadam plugin cod szopa mietka lub Sharka (sam już nie wiem bo w .sma są obaj ;o) wszystko pięknie, ładnie lecz chodzi o to jak zakupie np: ciche buty to mam je nonstop do końca mapy . I moim pytaniem czy pomoglibyście mi zrobić tak aby tylko przez 1 rundę miał ciche buty, granat, i grawitke a redbulla tylko przez 25 sek ? Jest to troszkę denerwujące jak typcio cała mape śmiga na cichych butkach

Tutaj wstawiam kod sma
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
public plugin_init()
{
register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.0", "MieTeK");
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /kup", "Sklep");
}
public Sklep(id)
{
new tytul[25];
format(tytul, 24, "\rSklep by \yRPK. Shark");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, "Grawitacja \r[300 Grawitacji] \yKoszt: \r11000$");//1
menu_additem(menu, "Ruletka \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r3500$");//2
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r16000$");//3
menu_additem(menu, "Perk \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r8000$");//4
menu_additem(menu, "Ammo \r[Amunicja do all broni] \yKoszt: \r8500$");//5
menu_additem(menu, "Granat \r[Dostajesz HE] \yKoszt: \r3000$");//6
menu_additem(menu, "Flasbang \r[Granat oslepiajacy] \yKoszt: \r5000$");//7
menu_additem(menu, "Ciche buty \r[Nie slychac krokow] \yKoszt: \r12000$");//8
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new kasa = cs_get_user_money(id);
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 11000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-11000);
set_user_gravity(id, 0.3);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz 300 grawitacji!");
}
if(kasa < 11000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 3500)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3500);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!");
new totek = random_num(0, 10);
switch(totek)
{
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.5);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!");
}
case 3:
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Lipa nic nie wygrales");
case 4:
{
new bonusxp = random_num(20,100);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
}
case 5:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales losowy perk!");
}
case 6:
{
new healthbonus = random_num(30,100);
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
}
case 7:
{
new healthbonus = random_num(10,65);
set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus);
}
case 8:
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Lipa nic nie wygrales!");
case 9:
{
new xpbonus = random_num(75,150);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
}
case 10:
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Lipa nic nie wygrales!");
}
}
}
if(kasa < 3500)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 16000)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(25, 350);
cs_set_user_money(id, kasa-16000);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy);
}
if(kasa < 16000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 3:
{
if(kasa >= 8000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-8000);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk!");
}
if(kasa < 8000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 4:
{
if(kasa >= 8500)
{
give_item(id,"ammo_762nato");
give_item(id,"ammo_buckshot");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id,"ammo_556nato");
give_item(id,"ammo_9mm");
give_item(id,"ammo_57mm");
give_item(id,"ammo_45acp");
give_item(id,"ammo_338magnum");
give_item(id,"ammo_50ae");
cs_set_user_money(id, kasa-8500);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles ammo do all broni!");
}
if(kasa < 8500)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 5:
{
if(kasa >= 3000)
{
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles granat!");
}
if(kasa < 3000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 6:
{
if(kasa >= 5000)
{
cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG);
cs_set_user_money(id, kasa-5000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles granat oslepiajacy!");
}
if(kasa < 5000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
case 7:
{
if(kasa >= 12000)
{
set_user_footsteps(id, 1);
cs_set_user_money(id, kasa-12000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles ciche buty!");
}
if(kasa < 12000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zapomnij, masz za malo hajsu!");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Nie potrafię dodać tego do spoilera a więc bardzo przepraszam.
odświeżam ! proszę o pomoc