Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zombie Plague - przerobienie klas ludzi


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Plax

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Złotów
Offline

Napisano 21.01.2009 22:26

Witam,
już od jakiegoś czasu przerabiam istniejące pliki .sma na potrzeby własnego serwera, ale na razie zmieniam tylko istniejące wartości liczbowe 1/0 i te, dotyczące HP, szybkości itp. w prostych i krótkich plikach .sma, a głębiej wole nie grzebać bo nie znam się na skryptowaniu i jak znam życie i jak znam siebie to coś schrzanie :P

A teraz do rzeczy, znalazłem plugin który na modzie Zombie Plague umożliwia dodawanie klas ludzi, jednak istniejące klasy w ogóle mi nie odpowiadają i tylko zepsuły by całą zabawę na moim serwerze. Jeżeli jest to możliwe to bardzo prosiłbym kogos kto zna się na tym i byłby chętny mi pomóc aby przerobić te klasy. Plik .sma dodaje w załączniku.

Od razu mówię, że nie chce żadnych mega rzeczy takich jak budowanie przeszkód, leczenie itp, chciałbym tylko ustawienie odpowiedniej ilości HP, grawitacji, szybkości i tego typu rzeczy.

Otóż chciałbym, aby zamiast klas Hunter, Medic i Mechanic pojawiły się 4 inne klasy o innych właściwościach:

1) Soldier
HP: 100
Szybkość: 230
Grawitacja: 100%

2) HeadHunter
HP: 150
Szybkość: 220
Grawitacja: 100%

3) Scout
HP: 100
Szybkość: 210
Grawitacja: 50%

4) Rogue
HP: 100
Szybkość: 240
Grawitacja: 75%

Jeżeli jest to możliwe to prosiłbym również o dodanie następującej rzeczy:
1) Soldier ma zwiększone obrażenia o 10% z m4a1 i ak47, wszystkich SMG, glocka, usp, fiveseven, famasa i defendera
2) HeadHunter ma zwiększone obrażenia o 10% z m3, m249 (prosiaka) i duali
3) Scout ma zwiększone obrażenia o 10% z AWP, oby dwóch autokamp (CT i TT), scouta i deagla
4) Rogue ma zwiększone obrażenia o 50% z noża, o 10% z glocka, usp, famasa i defendera i o 15% z wszystkich SMG

Prosiłbym także o jakiś prosty zapis głownych ustawień klas takich jak HP, szybkość, grawitacja itp, zebym w razie potrzeby mógł szybko i sprawnie to zmienić

Z góry ogromnie dziękuję!

Pozdrawiam,
Plax

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych