Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ambience - muzyka w tle


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kajtekk

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:70
Offline

Napisano 21.01.2009 21:18

Witam !

Potrzebuje bardzo waszej pomocy, poszukuje pluginu który w tle będzie dawać muzyke która ja ustawie, będzie ją zapętlać kiedy dobiegnie końca (5min), w rozszerzeniu .wav, rozpocznie się ze startem nowej mapy a zakończy dopiero po zmianie mapy(30min). Będzie lecieć tak długo aż gracz wyjdzie z serwera.

Myślę ,że to wszystkie informacje. Jednakże jakbyście czegoś potrzebowali proszę pisać.
  • +
  • -
  • 0

#2 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 554
Wszechwiedzący

  • Postów:3492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 21.01.2009 22:06

znów ? http://amxx.pl/viewt...ighlight=#41976
  • +
  • -
  • 0

#3 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 21.01.2009 22:09

Najprostsze rozwiązanie, ale oparte na pliku mp3:
public plugin_init() {
	register_plugin("ambience", "1.0", "wizu")
	
}

public client_putinserver(id)
{
	client_cmd(id, "mp3 loop sound/katalog/dzwiek.mp3")
}

public plugin_precache ()
{
	precache_sound("katalog/dzwiek.mp3")
}
Wady? Gracz może w każdej chwili zatrzymać odtwarzanie dźwięku poprzez użycie komendy mp3 stop. Może sobie także włączyć inną mp3-kę...
Można spróbować to załatać w ten sposób, jednak nie jestem pewny, czy to zadziała :P Nie wiem, czy można użyć już istniejącej w cs-ie komendy, a sprawdzić też nie mam jak.
#include <amxmodx>

public plugin_init() {
	register_plugin("ambience", "1.0", "wizu")
	register_clcmd ("mp3", "niezatrzymuj")
}

public client_putinserver(id)
{
	client_cmd(id, "mp3 loop sound/katalog/dzwiek.mp3")
}

public plugin_precache ()
{
	precache_sound("katalog/dzwiek.mp3")
}

public niezatrzymuj(id)
{
	client_cmd(id, "mp3 loop sound/katalog/dzwiek.mp3")
}

Jednak nawet jeśli takie rozwiązanie zadziała, gracz dalej może się pozbyć muzyki, ściszając po prostu głośność mp3-jek.
Temu można zaradzić w ten sposób:

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
	register_plugin("ambience", "1.0", "wizu")
	register_clcmd ("mp3", "niezatrzymuj")
	set_task(5.0, "podglosnij")
}

public client_putinserver(id)
{
	client_cmd(id, "mp3 loop sound/katalog/dzwiek.mp3")
	client_cmd(id, "MP3Volume 0.8")
}

public plugin_precache ()
{
	precache_sound("katalog/dzwiek.mp3")
}

public niezatrzymuj(id)
{
	client_cmd(id, "mp3 loop sound/katalog/dzwiek.mp3")
	client_cmd(id, "MP3Volume 0.8")
}

public podglosnij()
{
	set_task(5.0, "podglosnij")
	client_cmd(0, "MP3Volume 0.8")
}

Sam przetestuj i wybierz wersję, która Ci pasuje ;) Na pisanie czegoś pod wav-y nie mam teraz zbytnio czasu.
  • +
  • -
  • 0

#4 Kajtekk

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:70
Offline

Napisano 22.01.2009 11:56

Uzyłem tego ostatniego, muzyka się sciagneła lecz w tle jej nie slychać :

[sound/misc/zpambience.mp3]
  • +
  • -
  • 0

#5 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 22.01.2009 13:06

Zmieniłeś oczywiście ścieżki w trzech miejscach?
Spróbuj wpisać w konsoli
mp3 loop sound/misc/zpambience.mp3

  • +
  • -
  • 0

#6 Kajtekk

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:70
Offline

Napisano 22.01.2009 13:09

Po wpisaniu tego, muzyka leci :) tyle ,że chodzi mi o to aby bez wpisania tej komendy leciała u kazdego i odrobine głosniej.

@edit

I konczy sie po zakonczeniu rundy a powinna leciec caly czas.
  • +
  • -
  • 0

#7 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 22.01.2009 13:21

Możesz spróbować tego, co rundę będzie odtwarzać. To rozwiązanie ma swoje wady, jednak nic lepszego nie przychodzi mi teraz do głowy ;)
#include <amxmodx>

public plugin_init() {
    register_plugin("ambience", "1.0", "wizu")
    register_clcmd ("mp3", "niezatrzymuj")
    register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") 
    set_task(5.0, "podglosnij")
}

public Nowa_Runda()
{
    client_cmd(0, "mp3 loop sound/katalog/dzwiek.mp3")
    client_cmd(0, "MP3Volume 0.8")
}

public plugin_precache ()
{
    precache_sound("katalog/dzwiek.mp3")
}

public niezatrzymuj(id)
{
    client_cmd(id, "mp3 loop sound/katalog/dzwiek.mp3")
    client_cmd(id, "MP3Volume 0.8")
}

public podglosnij()
{
    set_task(5.0, "podglosnij")
    client_cmd(0, "MP3Volume 0.8")
}

  • +
  • -
  • 0

#8 Kajtekk

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:70
Offline

Napisano 22.01.2009 13:24

Taki plugin jest na fragarenie leci ona na okraglo. Gdy wyjdzie sie z servera leci caly czas do czasu az wejdzie sie na inny server. Tak jakby odtwarzanie muzyki.
  • +
  • -
  • 0

#9 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 22.01.2009 13:56

wizu event HLTV nie ma parametru id ;>
  • +
  • -
  • 0

#10 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 22.01.2009 13:59

Racja, z rozpędu zrobiłem :P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych