Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Wyłączanie modeli

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 15.10.2011 10:18

Witam

Czy ktoś z was mógłby mi zapodać plugin, który po wpisaniu /models w say wyłącza podmienione modele broni ??
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 15.10.2011 10:42

Daj *.sma najlepiej
  • +
  • -
  • 0

#3 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 15.10.2011 10:57

Daj *.sma najlepiej

Ja proszę o ten plugin, więc skąd mam wam dać sma?? xD
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#4 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 15.10.2011 11:34

Masz, lecz bez komendy
http://amxx.pl/topic...replacement-13/
  • +
  • -
  • 0

#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 15.10.2011 12:52

Tylko on chce komendę z wyłączeniem modeli a nie podmianą :facepalm:
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#6 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 15.10.2011 14:38

To mógłby ktoś pomóc???
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#7 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 15.10.2011 14:40

Daj *.sma pluginu, który zmienia modele.
  • +
  • -
  • 0

#8 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 15.10.2011 14:42

Proszę
/*
* _______ _ _ __ __
* | _____/ | | | | \ \ __ / /
* | | | | | | | | / \ | |
* | | | |____| | | |/ __ \| |
* | | ___ | ______ | | / \ |
* | | |_ | | | | | | / \ |
* | | | | | | | | | | | |
* | |____| | | | | | | | | |
* |_______/ |_| |_| \_/ \_/
*
*
*
* Last Edited: 06-12-08
*
* ============
* Changelog:
* ============
*
* v1.3
* -Bug Fixes
*
* v1.0
* -Initial Release
*
*/
#define VERSION "1.3"
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define MAX_SOUNDS 50
#define MAX_p_MODELS 50
#define MAX_v_MODELS 50
#define MAX_w_MODELS 50
#define MAP_CONFIGS 1
new new_sounds[MAX_SOUNDS][48]
new old_sounds[MAX_SOUNDS][48]
new sounds_team[MAX_SOUNDS]
new soundsnum
new new_p_models[MAX_p_MODELS][48]
new old_p_models[MAX_p_MODELS][48]
new p_models_team[MAX_p_MODELS]
new p_modelsnum
new new_v_models[MAX_v_MODELS][48]
new old_v_models[MAX_v_MODELS][48]
new v_models_team[MAX_p_MODELS]
new v_modelsnum
new new_w_models[MAX_w_MODELS][48]
new old_w_models[MAX_w_MODELS][48]
new w_models_team[MAX_p_MODELS]
new w_modelsnum
new maxplayers
public plugin_init()
{
register_plugin("Weapon Model + Sound Replacement",VERSION,"GHW_Chronic")
register_forward(FM_EmitSound,"Sound_Hook")
register_forward(FM_SetModel,"W_Model_Hook",1)
register_logevent("newround",2,"1=Round_Start")
register_event("CurWeapon","Changeweapon_Hook","be","1=1")
maxplayers = get_maxplayers()
}
public plugin_precache()
{
new configfile[200]
new configsdir[200]
new map[32]
get_configsdir(configsdir,199)
get_mapname(map,31)
format(configfile,199,"%s/new_weapons_%s.ini",configsdir,map)
if(file_exists(configfile))
{
load_models(configfile)
}
else
{
format(configfile,199,"%s/new_weapons.ini",configsdir)
load_models(configfile)
}
}
public load_models(configfile[])
{
if(file_exists(configfile))
{
new read[96], left[48], right[48], right2[32], trash, team
for(new i=0;i<file_size(configfile,1);i++)
{
read_file(configfile,i,read,95,trash)
if(containi(read,";")!=0 && containi(read," ")!=-1)
{
strbreak(read,left,47,right,47)
team=0
if(containi(right," ")!=-1)
{
strbreak(right,right,47,right2,31)
replace_all(right2,31,"^"","")
if(
equali(right2,"T") ||
equali(right2,"Terrorist") ||
equali(right2,"Terrorists") ||
equali(right2,"Blue") ||
equali(right2,"B") ||
equali(right2,"Allies") ||
equali(right2,"1")
) team=1
else if(
equali(right2,"CT") ||
equali(right2,"Counter") ||
equali(right2,"Counter-Terrorist") ||
equali(right2,"Counter-Terrorists") ||
equali(right2,"CounterTerrorists") ||
equali(right2,"CounterTerrorist") ||
equali(right2,"Red") ||
equali(right2,"R") ||
equali(right2,"Axis") ||
equali(right2,"2")
) team=2
else if(
equali(right2,"Yellow") ||
equali(right2,"Y") ||
equali(right2,"3")
) team=3
else if(
equali(right2,"Green") ||
equali(right2,"G") ||
equali(right2,"4")
) team=4
}
replace_all(right,47,"^"","")
if(file_exists(right))
{
if(containi(right,".mdl")==strlen(right)-4)
{
if(!precache_model(right))
{
log_amx("Error attempting to precache model: ^"%s^" (Line %d of new_weapons.ini)",right,i+1)
}
else if(containi(left,"models/p_")==0)
{
format(new_p_models[p_modelsnum],47,right)
format(old_p_models[p_modelsnum],47,left)
p_models_team[p_modelsnum]=team
p_modelsnum++
}
else if(containi(left,"models/v_")==0)
{
format(new_v_models[v_modelsnum],47,right)
format(old_v_models[v_modelsnum],47,left)
v_models_team[v_modelsnum]=team
v_modelsnum++
}
else if(containi(left,"models/w_")==0)
{
format(new_w_models[w_modelsnum],47,right)
format(old_w_models[w_modelsnum],47,left)
w_models_team[w_modelsnum]=team
w_modelsnum++
}
else
{
log_amx("Model type(p_ / v_ / w_) unknown for model: ^"%s^" (Line %d of new_weapons.ini)",right,i+1)
}
}
else if(containi(right,".wav")==strlen(right)-4 || containi(right,".mp3")==strlen(right)-4)
{
replace(right,47,"sound/","")
replace(left,47,"sound/","")
if(!precache_sound(right))
{
log_amx("Error attempting to precache sound: ^"%s^" (Line %d of new_weapons.ini)",right,i+1)
}
else
{
format(new_sounds[soundsnum],47,right)
format(old_sounds[soundsnum],47,left)
sounds_team[soundsnum]=team
soundsnum++
}
}
else
{
log_amx("Invalid File: ^"%s^" (Line %d of new_weapons.ini)",right,i+1)
}
}
else
{
log_amx("File Inexistent: ^"%s^" (Line %d of new_weapons.ini)",right,i+1)
}
/*if(!file_exists(left))
{
log_amx("Warning: File Inexistent: ^"%s^" (Line %d of new_weapons.ini). ONLY A WARNING. PLUGIN WILL STILL WORK!!!!",left,i+1)
}*/
}
}
}
}
public Changeweapon_Hook(id)
{
if(!is_user_alive(id))
{
return PLUGIN_CONTINUE
}
static model[32], i, team
team = get_user_team(id)
pev(id,pev_viewmodel2,model,31)
for(i=0;i<v_modelsnum;i++)
{
if(equali(model,old_v_models[i]))
{
if(v_models_team[i]==team || !v_models_team[i])
{
set_pev(id,pev_viewmodel2,new_v_models[i])
break;
}
}
}
pev(id,pev_weaponmodel2,model,31)
for(i=0;i<p_modelsnum;i++)
{
if(equali(model,old_p_models[i]))
{
if(p_models_team[i]==team || !p_models_team[i])
{
set_pev(id,pev_weaponmodel2,new_p_models[i])
break;
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Sound_Hook(id,channel,sample[])
{
if(!is_user_alive(id))
{
return FMRES_IGNORED
}
if(channel!=CHAN_WEAPON && channel!=CHAN_ITEM)
{
return FMRES_IGNORED
}
static i, team
team = get_user_team(id)
for(i=0;i<soundsnum;i++)
{
if(equali(sample,old_sounds[i]))
{
if(sounds_team[i]==team || !sounds_team[i])
{
engfunc(EngFunc_EmitSound,id,CHAN_WEAPON,new_sounds[i],1.0,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM)
return FMRES_SUPERCEDE
}
}
}
return FMRES_IGNORED
}
public W_Model_Hook(ent,model[])
{
if(!pev_valid(ent))
{
return FMRES_IGNORED
}
static i
for(i=0;i<w_modelsnum;i++)
{
if(equali(model,old_w_models[i]))
{
engfunc(EngFunc_SetModel,ent,new_w_models[i])
return FMRES_SUPERCEDE
}
}
return FMRES_IGNORED
}
public newround()
{
static ent, classname[8], model[32]
ent = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere,maxplayers,Float:{0.0,0.0,0.0},4800.0)
while(ent)
{
if(pev_valid(ent))
{
pev(ent,pev_classname,classname,7)
if(containi(classname,"armoury")!=-1)
{
pev(ent,pev_model,model,31)
W_Model_Hook(ent,model)
}
}
ent = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere,ent,Float:{0.0,0.0,0.0},4800.0)
}
}

  • +
  • -
  • -1
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych