Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Granat, HE


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 szogun12393

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:77
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 14.10.2011 19:24

Witam, na serwerze wgrałem plugin granaderealism, czyli że jak odbezpieczamy granat HE i po 10 sec jak go nie wyrzucimy to on wybucha. Gdy odbezpieczamy HE po pokazuje sie w say reklama "Don't hold the mousebutton to long or the grenade will explode in your hand" Problem w tym że ona jest po Angielsku, a czy można zrobić by była po Polsku? proszę o jak najszybsza odpowiedź. Dziekuje.

O to sma pluginu:

/*
exploding gernade
 
by P34nut
 
*/
 
#include <amxmodx>
#include <engine>
 
#define PLUGIN_NAME "Exploding Gernade"
#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define PLUGIN_CREATOR "P34nut"
 
 
#define EXPLODE_DELAY 10.0
 
new g_ExplosionMdl, g_SmokeMdl
new bool:task[32] = false
new bool:done[32] = false
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_CREATOR)
register_event("ResetHUD", "rst_done", "b")
register_event("SendAudio","grenade_throw","bc","2=%!MRAD_FIREINHOLE")
register_event("CurWeapon", "cur_weapon", "be")
}
 
public plugin_precache() {
g_ExplosionMdl = precache_model("sprites/zerogxplode.spr")
g_SmokeMdl = precache_model("sprites/steam1.spr")
}
 
public plugin_modules() {
require_module("engine")
}
 
public client_PreThink(id) {
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)) {
new u_Weapon, w_Clip, w_Ammo, w_Name[32], szMessage[164]
 
 
if((entity_get_int(id, EV_INT_button) & IN_ATTACK)) {
// Player is in attack.. check his weapon
u_Weapon = get_user_weapon(id, w_Clip, w_Ammo)
 
// If the player dont have a weapon..stop!...
if(!u_Weapon) {
return PLUGIN_HANDLED
}
 
get_weaponname(u_Weapon, w_Name, 31)
// Check if the weapon is the he grenade
if(equal(w_Name, "weapon_hegrenade") && !done[id] && !task[id]) {
 
// Make a green message so you have to see it....
format(szMessage, 163, "^x04 Don't hold the mousebutton to long or the grenade will explode in your hand!!!")
 
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, id)
write_byte(3)
write_string(szMessage)
message_end ()
 
// make the task
set_task(EXPLODE_DELAY, "make_explode", id)
task[id] = true
 
} else {
// Player switched his weapon... remove task
if(task_exists(id) && !task[id]) {
remove_task(id)
}
}
 
} else if(task_exists(id) && !task[id]) {
// Player is not in attack anymore.. remove task
remove_task(id)
}
 
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public make_explode(id) {
new u_Grenade, g_hs
new uWeaponName[32]
 
// Make the explosion
make_explosion(id, g_ExplosionMdl, g_SmokeMdl)
 
// Kill the player and make a deathMSG
user_silentkill(id)
g_hs = random_num(0, 1)
format(uWeaponName, 31, "grenade")
make_deathmsg(0 , id, g_hs, uWeaponName)
 
// Remove the grenade
u_Grenade = get_grenade(id)
remove_entity(u_Grenade)
 
done[id] = true
 
}
 
public rst_done() {
new g_plNum = get_playersnum()
for(new i = 1; i <= g_plNum; i++) {
if(done[i]){
 
done[i] = false
}
if(task[i]) {
task[i] = false
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
 
public grenade_throw() {
new id = read_data(1)
if(task[id]) {
task[id] = false
}
}
 
public cur_weapon(id) {
new w_ID, w_Clip, w_Ammo, w_Name[32]
 
w_ID = get_user_weapon(id, w_Clip, w_Ammo)
if(!w_ID) {
return PLUGIN_HANDLED
}
get_weaponname(w_ID, w_Name, 31)
 
if(!equal(w_Name, "weapon_hegrenade")) {
if(task[id]) {
task[id] = false
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
 
stock make_explosion(id, ExplosionMdl, SmokeMdl = false, BeamCilinderMdl = false) {
new origin[3]
 
get_user_origin(id, origin)
 
// Explosion
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(3) // TE_EXPLOSION
write_coord(origin[0]) // startorigin
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2] + 5)
write_short(ExplosionMdl) // sprite
write_byte(random_num(0,20) + 20)
write_byte(12)
write_byte(0)
message_end()
 
if(SmokeMdl) {
// Smoke
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(5) // TE_SMOkE
write_coord(origin[0]) // startorigin
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2] + 15)
write_short(SmokeMdl) // sprite
write_byte(60)
write_byte(10)
message_end()
}
 
if(BeamCilinderMdl) {
//BeamCilinder
message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,origin )
write_byte ( 21 ) //TE_BEAMCYLINDER
write_coord( origin[0] )
write_coord( origin[1] )
write_coord( origin[2] )
write_coord( origin[0] )
write_coord( origin[1] )
write_coord( origin[2]+200 )
write_short( BeamCilinderMdl )
write_byte ( 0 )
write_byte ( 1 )
write_byte ( 6 )
write_byte ( 8 )
write_byte ( 1 )
write_byte ( 255 )
write_byte ( 255 )
write_byte ( 192 )
write_byte ( 128 )
write_byte ( 5 )
message_end()
}
return true
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 14.10.2011 19:24

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XProblemy z pluginami
do
Scripting AMXXPluginy


  • +
  • -
  • 0

#3 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 14.10.2011 20:03

amxx - http://amxx.pl/kompi...naderealism.sma
sma - http://amxx.pl/kompi...naderealism.sma
  • +
  • -
  • 1

#4 szogun12393

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:77
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 14.10.2011 20:40

damianek dzięki za pomoc, + leci. Pozdrawiam

Można zamknąć temat.
  • +
  • -
  • 0

#5 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 14.10.2011 20:41

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych