pomocy
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Poszukuje pluginu który po zabiciu odradzapomocy!
Temat rozp.
Ziom4321
, 11.10.2011 17:43
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.10.2011 17:43
#2
Napisano 11.10.2011 17:47
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Rozgrzewka nr blablabla"
#define VERSION "milion"
#define AUTHOR "R3X"
#define MAX_PLAYERS 32
#define SPAWN_TASKID 9999
new g_cvarSpawnDelay;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("DeathMsg","onDeath","a");
register_logevent("eventRoundEnd",2,"1=Round_End");
g_cvarSpawnDelay=register_cvar("restart_spawndelay","2.0",0,2.0);
}
public onDeath(){
new vid=read_data(2);
if(hasAliveTeamMate(vid))
set_task(get_pcvar_float(g_cvarSpawnDelay),"respawn",SPAWN_TASKID+vid);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public respawn(task_id){
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,task_id-SPAWN_TASKID);
}
public eventRoundEnd(){
for(new i=1;i<=MAX_PLAYERS;i++){
if(task_exists(SPAWN_TASKID+i))
remove_task(SPAWN_TASKID+i);
}
}
bool:hasAliveTeamMate(id){
new iTeam=get_user_team(id);
new Players[32], playerCount;
new id2;
get_players(Players, playerCount);
for (new i=0; i
#3
Napisano 11.10.2011 17:47
DarkGL to mój autorytet.
#4
Napisano 11.10.2011 17:49
mogl bys dac gotowy
#5
Napisano 11.10.2011 17:50
O co ci chodzi ?
ciężko kliknąć w link
ciężko kliknąć w link
DarkGL to mój autorytet.
#6
Napisano 11.10.2011 17:52
nie do ciebie ale ok
#7
Napisano 11.10.2011 17:54
Tamten coś nie chce się skompilować łap ten .
Po sekundzie cie respa.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#define PLUGIN "1 Sec Respawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade")
}
public DeathMsg(id)
{
new vid = read_data(2)
add_respawn_bonus(vid)
}
public add_respawn_bonus(id)
{
new svIndex[32]
num_to_str(id,svIndex,32)
set_task(1.0, "Respawnn", 0, svIndex, 32)
}
public Respawnn(svIndex[])
{
new vIndex = str_to_num(svIndex)
spawn(vIndex);
}
Po sekundzie cie respa.
#8
Napisano 11.10.2011 17:56
ok thx
+ pójdzie
+ pójdzie
#9
Napisano 11.10.2011 17:57
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych