ZMIANA WIDOCZNOSCI
Spoiler
Tworzymy przykladowa klase :
Pod tym :
Dodajemy :
Na samym końcu pluginu dodajemy :
Tam gdzie pisze :
A dokładniej :
Zmieniamy widocznośc edytując liczbę 255 zmieniamy widocznosc klasy (od 1 do 255, napisz 0 aby była całkowicie niewidoczna)
Tworzymy przykladowa klase :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Niewidek";
new const opis[] = "Niewidoczny";
new const bronie = 1<<<<<
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
Pod tym :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
Dodajemy :
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
Na samym końcu pluginu dodajemy :
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
Tam gdzie pisze :
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
A dokładniej :
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
Zmieniamy widocznośc edytując liczbę 255 zmieniamy widocznosc klasy (od 1 do 255, napisz 0 aby była całkowicie niewidoczna)
ZMNIEJSZENIE WIDOCZNOŚCI NA NOŻU
Spoiler
Tworzymy przykladowa klase :
I pod :
Dodajemy :
Na samym końcu pluginu dodajemy :
Oraz :
I tutaj :
Zmieniamy widocznośc na nożu edytując liczbę 255 (minimalna widocznośc to 1 maksymalna 255, napisz 0 aby była całkowicie niewidoczna)
Tworzymy przykladowa klase :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Niewidek";
new const opis[] = "Niewidoczny na nozu";
new const bronie = 1<<<<<
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
I pod :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
Dodajemy :
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
Na samym końcu pluginu dodajemy :
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
Oraz :
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
I tutaj :
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
else
Zmieniamy widocznośc na nożu edytując liczbę 255 (minimalna widocznośc to 1 maksymalna 255, napisz 0 aby była całkowicie niewidoczna)
ZMNIEJSZENIE WIDOCZNOŚCI PODCZAS KUCANIA
Spoiler
Tworzymy przykladowa klase :
Pod tym :
Dodajemy :
Na samym końcu pluginu dodajemy :
Oraz :
I tutaj :
Zmieniamy widocznośc kucając edytując liczbę 255 (minimalna widocznośc to 1 maksymalna 255, napisz 0 aby była całkowicie niewidoczna)
Tworzymy przykladowa klase :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Niewidek";
new const opis[] = "Niewidoczny gdy kuca";
new const bronie = 1<<<<<
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
Pod tym :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
Dodajemy :
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
Na samym końcu pluginu dodajemy :
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
Oraz :
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
I tutaj :
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
else
Zmieniamy widocznośc kucając edytując liczbę 255 (minimalna widocznośc to 1 maksymalna 255, napisz 0 aby była całkowicie niewidoczna)
ZMNIEJSZENIE WIDOCZNOŚCI PODCZAS KUCANIA NA NOŻU
Spoiler
Tworzymy przykladowa klase :
Pod tym :
Dodajemy :
Na samym końcu pluginu dodajemy :
Oraz :
I tutaj :
Zmieniamy widocznośc kucając na nożu edytując liczbę 255 (minimalna widocznośc to 1 maksymalna 255, napisz 0 aby była całkowicie niewidoczna)
Tworzymy przykladowa klase :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Niewidek";
new const opis[] = "Niewidoczny na nozu gdy kuca";
new const bronie = 1<<<<<
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
Pod tym :
#include <amxmodx>
#include <codmod>
Dodajemy :
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
Na samym końcu pluginu dodajemy :
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
Oraz :
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
I tutaj :
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
else
Zmieniamy widocznośc kucając na nożu edytując liczbę 255 (minimalna widocznośc to 1 maksymalna 255, napisz 0 aby była całkowicie niewidoczna)
ZMIANA WIDOCZNOSCI, AŻ DO OTRZYMANIA DMG
Spoiler
Myślę że po przeczytaniu powyższych poradników pojełeś wiedzę, i nie muszę tłumaczyc
Trzymaj sma
codclass_cichysas.sma 1,4 KB 319 Ilość pobrań
codclass_cichysas.amxx
Myślę że po przeczytaniu powyższych poradników pojełeś wiedzę, i nie muszę tłumaczyc
Trzymaj sma
codclass_cichysas.sma 1,4 KB 319 Ilość pobrań
codclass_cichysas.amxx
Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 11.04.2012 19:30