Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 10.10.2011 15:08
Chodzi mi oto że chcę stworzyć klasę "Stolec" i chcę żeby miała ona coś takiego jak saper tylko w kształcie kupy i wyglądu kupy.I jak ktoś w nią strzeli wybucha ta kupa
Wiem że trochę głupi pomysł,ale chcę takie śmieszne rzeczy zrobić na mój serwer Cod:D
Bardzo dziękuję za pomoc:)
Sam nie potrafię zrobić takiego czegoś więc piszę do was:)
#2
Napisano 10.10.2011 15:15
Dam Ci model, ale jak sam nie potrafisz zrobić to Ci mogę zrobić taką klasę, tylko powiedz jakie bronie, jakie staty i czy ta kupa ma być niewidzialna jak mina czy widzialna

Załączone pliki
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#3
Napisano 10.10.2011 15:28
Bronie ak m4 5 granatow he
staty 60 hp
int 50
konychy -30
wytrzymalosc-40
kupa ma być widzialna i jak jestes kolo kupy to ci bierze 10 hp nawet temu kto podlozyl kupe 10hp/2 sek
#4
Napisano 10.10.2011 15:33
radim mogłeś pokazaćSam nie potrafię zrobić takiego czegoś więc piszę do was:)

Mi tak trochę wychodzi, bo jeden błąd

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Stolec";
new const opis[] = "Posiada 3 kupy";
new const bronie = 1<<CSW_P90;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const model[] = "models/QTM_CodMod/kupa.mdl"
new ilosc_min_gracza[33];
new sprite_blast;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_touch("kupa", "player", "DotykMiny");
}
public plugin_precache()
{
precache_model(model);
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("QTM_CodMod/kupa.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
ilosc_min_gracza[id] = 3;
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie kupy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ilosc_min_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "kupa");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, model);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
public ResetHUD(id)
ilosc_min_gracza[id] = 3;
public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "kupa");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "kupa");
}
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "kupa"
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "kupa");
}
}
#5
Napisano 10.10.2011 15:34
Jeśli potrzebujesz klasy zrób nowy temat, a nie zaśmiecasz ten i do tego nie Twój
@topic
Trzymaj, klasa posiada P90, 0 hp, 5 kondycji, 15, inteligencji, 20 wytrzymałości oraz posiada 5 granatów i wspomniany wyżej - model kupy. Ten model, który jest w moim pierwszym poście w tym temacie, wrzuć do cstrike>models
Załączone pliki
Użytkownik radim edytował ten post 10.10.2011 15:43
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#6
Napisano 10.10.2011 16:20
Kupa ma być niewidzialny i myślę że ktoś da radę takie coś zrobić

Jeżeli ktos chce to może zrobić od razu klasę!
Stolec nazwa!Reszte edytne:)
Użytkownik MynDoS edytował ten post 10.10.2011 16:22
#8
Napisano 10.10.2011 16:26

#10
Napisano 12.10.2011 14:04
Nawet klasę dodałeś,a nawet nie prosiłem +
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych