Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Hp za zabicie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 09.10.2011 18:38

Szukam pluginu , który będzie dawał hp za zabicie :
normalne : np 15
Hs : 20

oraz jakaś informacja lub szybko migające zielone tło lub coś w ten deseń

Dziękuję

#2 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 09.10.2011 18:55

Try


#include <amxmodx>
#include <fun>

new const VERSION[] = "0.1"

public plugin_init() {
register_plugin("HP za Zabicie", VERSION, "Muzzi");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}

public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true)

if(is_user_connected(kid) && is_user_alive(kid))
{
if(hs)
set_user_health(kid, get_user_health(kid) + 20) // HP za HS
else
set_user_health(kid, get_user_health(kid) + 15) // HP za KILL
}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 pAC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 09.10.2011 19:08

tak ale limitu nie ma ...

#4 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 09.10.2011 19:15

A pisałeś o jakimś limicie ?

Try


#include <amxmodx>
#include <fun>

new const VERSION[] = "0.1"

public plugin_init() {
register_plugin("HP za Zabicie", VERSION, "Muzzi");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}

public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true)

if(is_user_connected(kid) && is_user_alive(kid) && get_user_health(kid) <= 100) // Tutaj wpisz limit ile gracz moze miec hp aby dostać hp
{
if(hs)
set_user_health(kid, get_user_health(kid) + 20) // HP za HS
else
set_user_health(kid, get_user_health(kid) + 15) // HP za KILL
Display_Fade(kid,2600,2600,0,0,255,0,15)
}
}

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},id )
write_short( duration ) // Duration of fadeout
write_short( holdtime ) // Hold time of color
write_short( fadetype ) // Fade type
write_byte ( red ) // Red
write_byte ( green ) // Green
write_byte ( blue ) // Blue
write_byte ( alpha ) // Alpha
message_end()
}


Limit + 'zakolorowanie obrazu'
  • +
  • -
  • 1

#5 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 09.10.2011 19:28

public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2);
new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true)

if(is_user_alive(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
new health = get_user_health(kid), dodaj = hs ? 20 : 15, limit = 100;
set_user_health(kid, health+dodaj > limit ? limit : health+dodaj);
Display_Fade(kid,2600,2600,0,0,255,0,15)
}
}

Z tym ograniczeniem to powinno być coś takiego.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#6 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 09.10.2011 19:42

@UP
Ta wersja taka optymalniejsza, a moja pisana na szybko ;P
  • +
  • -
  • 0

#7 pAC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 09.10.2011 21:33

Dobra poleciały plusiki zobaczymy czy działa.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych