Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

strip_user_weapon


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 stmn

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:64
  • GG:
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 20.01.2009 17:18

Postanowiłem sobie napisać pluginek przy okazji podkształcając się w tym kierunku. Na razie mam tyle:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc> 
#include <fun>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "kz_startgun"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "sTmN"

stock fm_strip_user_weapons(index) {
	new ent = fm_create_entity("player_weaponstrip")
	if (!pev_valid(ent))
		return 0

	dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)
	dllfunc(DLLFunc_Use, ent, index)
	engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)

	return 1
}

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  

    register_clcmd("say /gun","menugun")
    register_clcmd("say /weapons","menugun")
    register_clcmd("say /scout","menugun")
}

public menugun(id)
{

    new menu = menu_create("yWybierz bron: w(BETA 0.5)","func_menugun")

    menu_additem(menu,"wknife (speed: 250)","1",0)

    menu_additem(menu,"wscout (speed: 260)","2",0)

    menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)

    menu_display(id,menu,0)
   
}

public func_menugun(id,menu,item)
{

    if(item==MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    new data[6], iName[64]
    new access, callback

    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)

    new key = str_to_num(data)

    switch(key)
    {
        case 1 : getknife(id);
        case 2 : getscout(id);
    }
    return PLUGIN_HANDLED
} 

public getknife(id){
fm_strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");

return PLUGIN_HANDLED
}

public getscout(id){
fm_strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_scout");

return PLUGIN_HANDLED
}

Zwykłe strip_user_weapons nie działa, doradzono mi spróbować z fm_strip_user_weapons. Wyciągnałem chyba z fm_utils tego stock'a, ale coś jest chyba źle bo jednak nie kompiluje. Czego jeszcze potrzebuje, żeby ten strip działał? ;-)
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 20.01.2009 17:25

fm_create_entity - to tez jest z fm_util
  • +
  • -
  • 0

#3 stmn

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:64
  • GG:
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 20.01.2009 17:36

fm_create_entity - to tez jest z fm_util



Powinienem sam na to wpaść, w końcu powyższy skrypt o to woła. No ale dałem d*py i nie zauważyłem. ;> Dzięki, tematu może nie zamykajcie, jak będę natykał się na inne problemy to będę zamieszczał w tym temacie jako, że będą dotyczyć jednego pluginu. :]
  • +
  • -
  • 0

#4 berix

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:254
  • Lokalizacja:Ruda sl (slaskie)
Offline

Napisano 23.01.2009 13:53

hihi to jak powinno być poprawnie ? :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych