Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Napisze ktoś klase opis w temacie

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 prostowryj

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:119
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.10.2011 12:16

Klasa NIE ma byc premium

Nazwa klasy :Duch
staty
zycie 50
a reszte na 0
moze przez 10 sekund przechodzic przez sciany
ma ak.47
za zrobienie klasy plus

#2 Niby co ? :P

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 08.10.2011 12:18

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

 

 

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <fakemeta>

#include <colorchat>

 

#define CZAS_NOCLIP 10

 

new bool:ma_klase[33];

 

new const nazwa[] = "Duch";

new const opis[] = "Uzyj, aby przechodzic przez sciany";

new const bronie = 1<<CSW_AK47;

new const zdrowie = 10;

new const kondycja = 20;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 5;

 

new bool:uzyl[33];

 

new msg_bartime;

 

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

 

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

 

		register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

}

 

public cod_class_enabled(id)

{

ma_klase[id] = true;

uzyl[id] = false;

}

 

public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;

}

 

public cod_class_skill_used(id)

{

if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])

return PLUGIN_CONTINUE;

 

if(uzyl[id])

{

ColorChat(id, RED, "Juz wykorzystales moc diabla!");

return PLUGIN_CONTINUE;

}

 

set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP);

set_bartime(id, CZAS_NOCLIP);

set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id);

uzyl[id] = true;

 

return PLUGIN_CONTINUE;

}

 

public ResetHUD(id)

uzyl[id] = false;

 

public WylaczNoclip(id)

{

if(!is_user_connected(id))

return;

 

set_pev(id, pev_movetype, MOVETYPE_WALK);

 

new Float:origin[3];

 

pev(id, pev_origin, origin);

 

if (!is_hull_vacant(origin, pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, id))

user_silentkill(id);

}

 

stock bool:is_hull_vacant(const Float:origin[3], hull,id)

{

static tr;

engfunc(EngFunc_TraceHull, origin, origin, 0, hull, id, tr)

if (!get_tr2(tr, TR_StartSolid) || !get_tr2(tr, TR_AllSolid))

return true;

 

return false;

}

 

public set_bartime(id, czas)

{

message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id);

write_short(czas);

message_end();

}

Użytkownik Niby Co? edytował ten post 08.10.2011 12:18


#3 JawoR1337

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:299
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 08.10.2011 12:34

"e" się używa aby przechodziła?
  • +
  • -
  • 2

#4 Niby co ? :P

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 08.10.2011 12:34

tak





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych