Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Wyrzuca z Serva przy wbiciu LVL

CoD Stary błąd kick server codmod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 PemoUltimaTe

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:14
  • Lokalizacja:de_aztec
Offline

Napisano 06.10.2011 19:40

Witam, ostanio coś jest nie tak z moim Cod modem, ponieważ gdy ktoś wbije kolejny LVL, wywala go z serva i pisze coś w stylu " reliable channel overflowed "

Odnosząc sie do mojego poprzedniego postu, nikt nie odpisał na moją prośbę o int = damage

Zamieszczam tu int = dmg jakie od was bym prosił:

Potrzebuje aby wszystkie klasy miały (10 int = 1 dmg). Wyjątkami będą:

Spartakus (MegaPremium) - 10 int = 3 dmg
Batman - 10 int = 2 dmg
Komandos - 10 int = 2 dmg
Rambo - 10 int = 2 dmg
Saper - 10 int = 2 dmg
Snajper - 10 int = 3 dmg (TYLKO NA AWP)
Zapierdalacz - 10 int = 3 dmg

Również prosiłbym aby Batman miał 1/3 szansy natychmiastowego zabicia z M3, oraz Komandos 1/4 z deagla, zapierdalacz 1/2 z HE, Spartakus 1/2 z deagla.

Jest to lvl 10001 więc jeżeli uważacie że te obrażenia to za dużo, prosiłbym o poprawę.
Będe bardzo wdzięczny bo nie bardzo sie na tym znamWitam. Potrzebuje aby wszystkie klasy miały (10 int = 1 dmg). Wyjątkami będą:

Spartakus (MegaPremium) - 10 int = 3 dmg
Batman - 10 int = 2 dmg
Komandos - 10 int = 2 dmg
Rambo - 10 int = 2 dmg
Saper - 10 int = 2 dmg
Snajper - 10 int = 3 dmg (TYLKO NA AWP)
Zapierdalacz - 10 int = 3 dmg

Również prosiłbym aby Batman miał 1/3 szansy natychmiastowego zabicia z M3, oraz Komandos 1/4 z deagla, zapierdalacz 1/2 z HE, Spartakus 1/2 z deagla.

Jest to lvl 10001 więc jeżeli uważacie że te obrażenia to za dużo, prosiłbym o poprawę.
Będe bardzo wdzięczny bo nie bardzo sie na tym znam

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 darklord199534

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:31
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 06.10.2011 20:17

" reliable channel overflowed " - za szybko expa leci.
  • +
  • -
  • 0

#3 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 06.10.2011 20:26

Przy dodawaniu graczowi takiej ilości expa i awansie na setki/tysiące leveli jednocześnie (każdy awans = odtworzenie graczowi dźwięku + wiadomość w HUD) serwer po prostu musi się zcrashować. Masz, teraz powinno być dobrze.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 PemoUltimaTe

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:14
  • Lokalizacja:de_aztec
Offline

Napisano 06.10.2011 20:34

Dzięki. A czy jeszcze moglibyście mi wytłumaczyć, o co w tym w ogóle chodzi? Jak na przyszłość mógłbym dostosowywać tą inteligencje?

Chodzi mi o to, proszę o małe wytłumaczenie:

if(klasa_gracza[idattacker] == Spartakus || klasa_gracza[idattacker] == Ninja)
damage+=inteligencja_gracza[idattacker]/2

if(klasa_gracza[idattacker] == Strzelec || klasa_gracza[idattacker] == Saper || klasa_gracza[idattacker] == Partyzant || klasa_gracza[idattacker] == Szturmowiec || klasa_gracza[idattacker] == LekkiZolnierz || klasa_gracza[idattacker] == Rebeliant)
damage+=inteligencja_gracza[idattacker]/5

if(klasa_gracza[idattacker] == Obronca || klasa_gracza[idattacker] == Wsparcie || klasa_gracza[idattacker] == Demolitions || klasa_gracza[idattacker] == Rusher || klasa_gracza[idattacker] == StrzelecWsparcia)
damage+=inteligencja_gracza[idattacker]/10

if(klasa_gracza[idattacker] == Komandos || klasa_gracza[idattacker] == Snajper)
damage+=inteligencja_gracza[idattacker]/3

if(klasa_gracza[idattacker] == Rambo || klasa_gracza[idattacker] == Gordon)
damage+=inteligencja_gracza[idattacker]/2.5

  • +
  • -
  • 0

#5 Niby co ? :P

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 07.10.2011 05:47

damage+=inteligencja_gracza[idattacker]/2.5

damage = obrażenia
+inteligencja_gracza= im wiekszą tym wieksze dmg.
2.5 o tyle wieksze dmg


#6 PemoUltimaTe

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:14
  • Lokalizacja:de_aztec
Offline

Napisano 07.10.2011 11:28

czyli że za 1 punkt int dostaje sie 2.5 damage?
  • +
  • -
  • 0

#7 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 07.10.2011 12:54

Nie. Obrażenia zwiększą się o inteligencję gracza / 2.5, czyli np. zadałeś 20 dmg, masz przykładowo 10 inteligencji, więc obrażenia zwiększą się o 4 (czyli wynoszą teraz 24). Jeżeli chcesz tak, jak powiedziałeś zmień znak dzielenia na mnożenie:
damage+=inteligencja_gracza[]idattacker]*2.5

Użytkownik Goliath edytował ten post 07.10.2011 12:55

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary, błąd, kick, server, codmod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych