Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z Invalid CVAR pointer


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 04.10.2011 20:49

L 10/04/2011 - 10:40:00: Invalid CVAR pointer
L 10/04/2011 - 10:40:00: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jbextreme.amxx")
L 10/04/2011 - 10:40:00: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_num")
L 10/04/2011 - 10:40:00: [AMXX]	[0] jbextreme.sma::Event_Deathmsg (line 2286)
L 10/04/2011 - 20:18:52: [CSTRIKE] Non-player entity -1 out of range
L 10/04/2011 - 20:18:52: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jbextreme.amxx")
L 10/04/2011 - 20:18:52: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_weapon_ammo")
L 10/04/2011 - 20:18:52: [AMXX]	[0] jbextreme.sma::gun_gamble (line 2062)
L 10/04/2011 - 20:18:52: [AMXX]	[1] jbextreme.sma::sub_shopmenu (line 1993)



Event_Deathmsg

Spoiler



lina z błędem: if(!IsPlayer(victim))


gun_gamble

Spoiler



linia z błędem: cs_set_weapon_ammo(ent, 1);


sub_shopmenu

Spoiler



linia z błędem: gun_gamble(id)


Ja nic z tego nie rozumiem, może wy mi pomożecie.

Użytkownik LucKy_skiLL edytował ten post 04.10.2011 20:49

  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.10.2011 14:22

daj sma
  • +
  • -
  • 0

#3 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.10.2011 10:44

Sma

Odświeżam

Użytkownik LucKy_skiLL edytował ten post 06.10.2011 19:21

  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.10.2011 11:40

dodaj do plugin_init()

cvar_showrebels = register_cvar("jb_show_rebels", "1");


to drugie może wynikać z tego, że gracz ma już jednego deagla i nie może dostać drugiego
  • +
  • -
  • 1

#5 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.10.2011 15:16

Co do deagla to wygląda to tak, niby jest blokada na to ze nie mozna kupic deagla gdy się go ma, ale to nie działa, + dla Ciebie lecz wystąpił dziwny błąd, mianowicie CT nie moze zabic TT i na odwrót są tak po prostu nieśmiertelni.


L 10/06/2011 - 16:11:53: [CSTRIKE] Non-player entity -1 out of range
L 10/06/2011 - 16:11:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jbextreme.amxx")
L 10/06/2011 - 16:11:53: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_weapon_ammo")
L 10/06/2011 - 16:11:53: [AMXX]    [0] jbextreme.sma::gun_gamble (line 2063)
L 10/06/2011 - 16:11:53: [AMXX]    [1] jbextreme.sma::sub_shopmenu (line 1994)

  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.10.2011 15:19

CT nie moze zabic TT i na odwrót są tak po prostu nieśmiertelni

to na pewno nie przez dodanie tego cvara :D jego brak każe zwrócić uwagę na to, czy ten plugin jest w ogóle dokończony i przetestowany
  • +
  • -
  • 0

#7 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.10.2011 16:39

To akurat sam wycinałem z innego pluginu :] A jak naprawić ten bug z nieśmiertelnością ?
  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.10.2011 18:10

no coż, hamsandwich:

TakeDamage i TraceAttack, któryś z nich zwraca SUPERCEDE
  • +
  • -
  • 0

#9 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.10.2011 18:16

Może tutaj

public player_attack(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
{
static CsTeams:vteam, CsTeams:ateam
if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker) || victim == attacker)
return HAM_IGNORED
vteam = cs_get_user_team(victim)
ateam = cs_get_user_team(attacker)
if(ateam == CS_TEAM_CT && vteam == CS_TEAM_CT)
return HAM_SUPERCEDE
switch(g_Duel)
{
case(0):
{
if(ateam == CS_TEAM_CT && vteam == CS_TEAM_T)
{
if(get_bit(g_PlayerRevolt, victim))
{
clear_bit(g_PlayerRevolt, victim)
hud_status(0)
}
return HAM_IGNORED
}
}
case(2):
{
if(attacker != g_PlayerLast)
return HAM_SUPERCEDE
}
default:
{
if((victim == g_DuelA && attacker == g_DuelB) || (victim == g_DuelB && attacker == g_DuelA))
return HAM_IGNORED
return HAM_SUPERCEDE
}
}
if(ateam == CS_TEAM_T && vteam == CS_TEAM_T && !g_BoxStarted)
return HAM_SUPERCEDE
if(ateam == CS_TEAM_T && vteam == CS_TEAM_CT)
{
if(!g_PlayerRevolt)
revolt_start()
set_bit(g_PlayerRevolt, attacker)
}
return HAM_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#10 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.10.2011 18:27

Najlepsze będzie pokazanie komunikatu w obu funkcjach: player_damage i player_attack w każdym ifie po kolei aż wyłapiesz warunek
  • +
  • -
  • 0

#11 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.10.2011 18:35

Mógłbyś dać jakiś przykład ?
  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#12 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.10.2011 18:39

Dzięki temu zobaczysz napis, dlaczego obrażenia są blokowane. Przed każdym SUPERCEDE walnij komunikat o przyczynie. To samo powinieneś zrobić z player_damage
public player_attack(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
{
    static CsTeams:vteam, CsTeams:ateam
    if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker) || victim == attacker)
        return HAM_IGNORED
    vteam = cs_get_user_team(victim)
    ateam = cs_get_user_team(attacker)
    if(ateam == CS_TEAM_CT && vteam == CS_TEAM_CT){
        client_print(attacker, print_chat, "DMG Block: Obaj w CT");
        return HAM_SUPERCEDE
    }
    switch(g_Duel)
    {
        case(0):
        {
            if(ateam == CS_TEAM_CT && vteam == CS_TEAM_T)
            {
                if(get_bit(g_PlayerRevolt, victim))
                {
                    clear_bit(g_PlayerRevolt, victim)
                    hud_status(0)
                }
                return HAM_IGNORED
            }
        }
        case(2):
        {
            if(attacker != g_PlayerLast)
            {
                client_print(attacker, print_chat, "DMG Block: Pojedynek i nie jest ostatni");
                return HAM_SUPERCEDE
            }
        }
        default:
        {
            if((victim == g_DuelA && attacker == g_DuelB) || (victim == g_DuelB && attacker == g_DuelA))
                return HAM_IGNORED
                
            client_print(attacker, print_chat, "DMG Block: Nie pojedynkujesz sie!");
            return HAM_SUPERCEDE
        }
    }
    if(ateam == CS_TEAM_T && vteam == CS_TEAM_T && !g_BoxStarted)
    {
        client_print(attacker, print_chat, "DMG Block: Obaj w TE");
        return HAM_SUPERCEDE
    }
    if(ateam == CS_TEAM_T && vteam == CS_TEAM_CT)
    {
        if(!g_PlayerRevolt)
            revolt_start()
        set_bit(g_PlayerRevolt, attacker)
    }
    return HAM_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 1

#13 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.10.2011 18:44

public player_damage(victim, ent, attacker, Float:damage, bits)
{
if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker) || victim == attacker)
return HAM_IGNORED
switch(g_Duel)
{
case(2):
{
if(attacker != g_PlayerLast)
client_print(attacker, print_chat, "DMG Block: Nie jestes ostatni");
return HAM_SUPERCEDE
}
default:
{
if((victim == g_DuelA && attacker == g_DuelB) || (victim == g_DuelB && attacker == g_DuelA))
return HAM_IGNORED
client_print(attacker, print_chat, "DMG Block: blablabla");
return HAM_SUPERCEDE
}
}
return HAM_IGNORED
}
public player_attack(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
{
static CsTeams:vteam, CsTeams:ateam
if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker) || victim == attacker)
return HAM_IGNORED
vteam = cs_get_user_team(victim)
ateam = cs_get_user_team(attacker)
if(ateam == CS_TEAM_CT && vteam == CS_TEAM_CT){
client_print(attacker, print_chat, "DMG Block: Obaj w CT");
return HAM_SUPERCEDE
}
switch(g_Duel)
{
case(0):
{
if(ateam == CS_TEAM_CT && vteam == CS_TEAM_T)
{
if(get_bit(g_PlayerRevolt, victim))
{
clear_bit(g_PlayerRevolt, victim)
hud_status(0)
}
return HAM_IGNORED
}
}
case(2):
{
if(attacker != g_PlayerLast)
{
client_print(attacker, print_chat, "DMG Block: Pojedynek i nie jest ostatni");
return HAM_SUPERCEDE
}
}
default:
{
if((victim == g_DuelA && attacker == g_DuelB) || (victim == g_DuelB && attacker == g_DuelA))
return HAM_IGNORED

client_print(attacker, print_chat, "DMG Block: Nie pojedynkujesz sie!");
return HAM_SUPERCEDE
}
}
if(ateam == CS_TEAM_T && vteam == CS_TEAM_T && !g_BoxStarted)
{
client_print(attacker, print_chat, "DMG Block: Obaj w TE");
return HAM_SUPERCEDE
}
if(ateam == CS_TEAM_T && vteam == CS_TEAM_CT)
{
if(!g_PlayerRevolt)
revolt_start()
set_bit(g_PlayerRevolt, attacker)
}
return HAM_IGNORED
}



I jak to teraz sprawdzić ? :D
  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#14 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 06.10.2011 18:47

Zamienić te funkcje w sma na tą to podał R3X i tą co ty dałeś wgrać na serwer i sprawdzić co się dzieje że blokuje :D
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#15 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.10.2011 18:53

Wyskoczyło "DMG Block: blablabl" czyli to:

default:
{
if((victim == g_DuelA && attacker == g_DuelB) || (victim == g_DuelB && attacker == g_DuelA))
return HAM_IGNORED
client_print(attacker, print_chat, "DMG Block: blablabla");
return HAM_SUPERCEDE
}
}
return HAM_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#16 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.10.2011 19:00

chyba brakuje sprawdzenia drużyn przed supercede:
if(ateam == vteam)
return HAM_SUPERCEDE

  • +
  • -
  • 1

#17 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.10.2011 19:10

Pod dodaniu mam error

error 017: undefined symbol "ateam"

jak dodam new ateam to zadziała poprawnie ?
  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#18 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 06.10.2011 19:13

Daj całe sma
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#19 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.10.2011 19:21

Proszę

Użytkownik LucKy_skiLL edytował ten post 06.10.2011 21:03

  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#20 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 06.10.2011 20:33

Sprawdź to :
Link usunięty na prośbe użytkownika.

Użytkownik speedkill123 edytował ten post 06.10.2011 21:04

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych