Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 03.10.2011 18:59
#3
Napisano 03.10.2011 19:54
if(attacker==victim) return new xp_to_give =Szukasz takiego czegoś i po = piszesz sobie liczbę. Potem masz takie coś:
if( Pokemod_FF(victim, attacker) ){ GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], -2*xp_to_give) poke_printlang(attacker,"POKEMOD_KILLMATE", xp_to_give) } else GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], xp_to_give)Dokładniej
GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], -2*xp_to_give)w xp_to_give wpisz sobie tam 200 i np tutaj mam x2
Edytuje PokeMod'a na zlecenie.
#4
Napisano 03.10.2011 20:09
#5
Napisano 03.10.2011 20:11

Edytuje PokeMod'a na zlecenie.
#6
Napisano 04.10.2011 18:32
tylko ze ja go nie mam
albi nie wiem gdzie go mam ;d
znalazłem i ustawiłem i nic nie wiem ale nie działa
#7
Napisano 04.10.2011 18:57
Jeżeli tak to to zrób i wrzuć do folderu

Edytuje PokeMod'a na zlecenie.
#8
Napisano 04.10.2011 19:08
#9
Napisano 04.10.2011 19:33
///////////////////// // Gives Kill XP // /////////////////////Od początku instalacji, Twój kod prawdobodobniej wygląda tak:
///////////////////// // Gives Kill XP // ///////////////////// KillXP(attacker, victim) { if(attacker==victim) return new xp_to_give = PlayersLevel(victim) if( Pokemod_FF(victim, attacker) ){ GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], -1*xp_to_give) poke_printlang(attacker,"POKEMOD_KILLMATE", xp_to_give) } else GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], xp_to_give) }
Każdy exp'a dostaje tyle ile wynosi lvl pokemona przeciwnika, aby zwiększyć ilość dostawanego expa o 2 razy to należy zrobić tak:
///////////////////// // Gives Kill XP // ///////////////////// KillXP(attacker, victim) { if(attacker==victim) return new xp_to_give = PlayersLevel(victim) if( Pokemod_FF(victim, attacker) ){ GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], -1*xp_to_give) poke_printlang(attacker,"POKEMOD_KILLMATE", xp_to_give) } else GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], xp_to_give*2) }Dokładniej chodzi o tą linijkę:
else GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], xp_to_give*2)Wystarczy dopisać na końcu (przed zakończeniu nawisu) *2 lub *5 lub *10 i tak dalej.. Następnie zapisujesz plik i jego zmiany, kompilujesz pokemoda, wgrywasz nowo powstały plik pokemod.amxx do folderu plugins, zzmieniasz mape lub restartujesz serwer i exp będzie leciał 2 razy szybciej !
@MisioZelka

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#10
Napisano 04.10.2011 21:30
#11
Napisano 05.10.2011 10:21
Wchodzisz w addons>amxmodx>scpripting>pokemon>xp.inl i szukasz:
Hmm??
Edytuje PokeMod'a na zlecenie.
#12
Napisano 05.10.2011 18:00
tak tylko ze mam tak ze w scripting nie mam pokemod sma a w plugins mam pokemod amxx
#14
Napisano 05.10.2011 18:33
#15
Napisano 06.10.2011 19:23
Edytuje PokeMod'a na zlecenie.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: PokeMod
PokeMod
Plugin Rynek PokeModNapisany przez ^^DeeD^^, 05.11.2022 ![]() |
|
![]() |
|||
CS:GO
Sezon 2 - PokeMod na InfinityCore.plNapisany przez M4MU7, 20.11.2021 ![]() |
|
![]() |
|||
PokeMod
[PokeMod] Season 3Sezon 3 Napisany przez Xeane, 30.12.2017 ![]() |
|
![]() |
|||
PokeMod
Kompilacja problem oraz edytowanie pokemonaNapisany przez GOOFY P56, 29.09.2017 ![]() |
|
![]() |
|||
Nagranie filmiku promujący serwer/modNapisany przez NiczegoWinien, 20.03.2016 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych