Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
	
			
				
					
						
					
					#1
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 03.10.2011 18:59
			
				
					
						
					
					#3
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 03.10.2011 19:54
if(attacker==victim)
        return
    new xp_to_give = Szukasz takiego czegoś i po = piszesz sobie liczbę. Potem masz takie coś:if( Pokemod_FF(victim, attacker) ){
        GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], -2*xp_to_give)
        poke_printlang(attacker,"POKEMOD_KILLMATE", xp_to_give)
    }
    else
        GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], xp_to_give)Dokładniej GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], -2*xp_to_give)w xp_to_give wpisz sobie tam 200 i np tutaj mam x2
Edytuje PokeMod'a na zlecenie.
			
				
					
						
					
					#4
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 03.10.2011 20:09
			
				
					
						
					
					#5
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 03.10.2011 20:11
Edytuje PokeMod'a na zlecenie.
			
				
					
						
					
					#6
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04.10.2011 18:32
tylko ze ja go nie mam
albi nie wiem gdzie go mam ;d
znalazłem i ustawiłem i nic nie wiem ale nie działa
			
				
					
						
					
					#7
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04.10.2011 18:57
Jeżeli tak to to zrób i wrzuć do folderu
Edytuje PokeMod'a na zlecenie.
			
				
					
						
					
					#8
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04.10.2011 19:08
			
				
					
						
					
					#9
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04.10.2011 19:33
///////////////////// // Gives Kill XP // /////////////////////Od początku instalacji, Twój kod prawdobodobniej wygląda tak:
 /////////////////////
 //  Gives Kill XP  //
 /////////////////////
 KillXP(attacker, victim)
 {
    if(attacker==victim)
        return
    new xp_to_give = PlayersLevel(victim)
    if( Pokemod_FF(victim, attacker) ){
        GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], -1*xp_to_give)
        poke_printlang(attacker,"POKEMOD_KILLMATE", xp_to_give)
    }
    else GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], xp_to_give)
 }Każdy exp'a dostaje tyle ile wynosi lvl pokemona przeciwnika, aby zwiększyć ilość dostawanego expa o 2 razy to należy zrobić tak:
/////////////////////
 //  Gives Kill XP  //
 /////////////////////
 KillXP(attacker, victim)
 {
    if(attacker==victim)
        return
    new xp_to_give = PlayersLevel(victim)
    if( Pokemod_FF(victim, attacker) ){
        GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], -1*xp_to_give)
        poke_printlang(attacker,"POKEMOD_KILLMATE", xp_to_give)
    }
    else GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], xp_to_give*2)
 }Dokładniej chodzi o tą linijkę:
    else GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], xp_to_give*2)Wystarczy dopisać na końcu (przed zakończeniu nawisu) *2 lub *5 lub *10 i tak dalej.. Następnie zapisujesz plik i jego zmiany, kompilujesz pokemoda, wgrywasz nowo powstały plik pokemod.amxx do folderu plugins, zzmieniasz mape lub restartujesz serwer i exp będzie leciał 2 razy szybciej !@MisioZelka
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
			
				
					
						
					
					#10
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04.10.2011 21:30
			
				
					
						
					
					#11
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.10.2011 10:21
Wchodzisz w addons>amxmodx>scpripting>pokemon>xp.inl i szukasz:
Hmm??
Edytuje PokeMod'a na zlecenie.
			
				
					
						
					
					#12
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.10.2011 18:00
tak tylko ze mam tak ze w scripting nie mam pokemod sma a w plugins mam pokemod amxx
			
				
					
						
					
					#14
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.10.2011 18:33
			
				
					
						
					
					#15
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 06.10.2011 19:23
Edytuje PokeMod'a na zlecenie.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: PokeMod
		
		
		
			PokeMod
		
		Plugin Rynek PokeModNapisany przez ^^DeeD^^, 05.11.2022  | 
	
		
  | 
	
		
			 
		
		
	 | 
	
|||
		
		
		
			CS:GO
		
		Sezon 2 - PokeMod na InfinityCore.plNapisany przez M4MU7, 20.11.2021  | 
	
		
  | 
	
		
			 
		
		
	 | 
	
|||
		
		
		
			PokeMod
		
		[PokeMod] Season 3Sezon 3 Napisany przez Xeane, 30.12.2017  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
|||
		
		
		
			PokeMod
		
		Kompilacja problem oraz edytowanie pokemonaNapisany przez GOOFY P56, 29.09.2017  | 
	
		
  | 
	
		
			 
		
		
	 | 
	
|||
		
		
		
		Nagranie filmiku promujący serwer/modNapisany przez NiczegoWinien, 20.03.2016  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 
Dodatki SourceMod













