Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PokeMod

zwiększenie expa na pokemodzie

PokeMod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karolinka

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:88
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.10.2011 18:59

jak zwiększyć expa na pokemodzie

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 03.10.2011 19:14

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X > Pytania
do
Mody > Inne mody > Pytania


  • +
  • -
  • 0

#3 MisioZelka

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Zduńska Wola
Offline

Napisano 03.10.2011 19:54

if(attacker==victim)
        return
    new xp_to_give =
Szukasz takiego czegoś i po = piszesz sobie liczbę. Potem masz takie coś:
if( Pokemod_FF(victim, attacker) ){
        GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], -2*xp_to_give)
        poke_printlang(attacker,"POKEMOD_KILLMATE", xp_to_give)
    }
    else
        GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], xp_to_give)
Dokładniej
GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], -2*xp_to_give)
w xp_to_give wpisz sobie tam 200 i np tutaj mam x2
  • +
  • -
  • 0
PokeMod V2 By MisioZelka - Na Sprzedaż.
Edytuje PokeMod'a na zlecenie.

#4 Karolinka

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:88
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.10.2011 20:09

ale wjakim to pliku

#5 MisioZelka

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Zduńska Wola
Offline

Napisano 03.10.2011 20:11

ło boże tak się zapędziłem że zapomniałem napisać :D. W pliku xp,inl
  • +
  • -
  • 0
PokeMod V2 By MisioZelka - Na Sprzedaż.
Edytuje PokeMod'a na zlecenie.

#6 Karolinka

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:88
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.10.2011 18:32

dzięki

tylko ze ja go nie mam
albi nie wiem gdzie go mam ;d

znalazłem i ustawiłem i nic nie wiem ale nie działa

#7 MisioZelka

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Zduńska Wola
Offline

Napisano 04.10.2011 18:57

Skompilowałeś plugin?
Jeżeli tak to to zrób i wrzuć do folderu :)
  • +
  • -
  • 0
PokeMod V2 By MisioZelka - Na Sprzedaż.
Edytuje PokeMod'a na zlecenie.

#8 Karolinka

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:88
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.10.2011 19:08

ale nie moge ja umiem tylko sma

#9 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 04.10.2011 19:33

Wchodzisz w addons>amxmodx>scpripting>pokemon>xp.inl i szukasz:
 /////////////////////
 //  Gives Kill XP  //
 /////////////////////
Od początku instalacji, Twój kod prawdobodobniej wygląda tak:
 /////////////////////
 //  Gives Kill XP  //
 /////////////////////
 KillXP(attacker, victim)
 {
    if(attacker==victim)
        return
    new xp_to_give = PlayersLevel(victim)
    if( Pokemod_FF(victim, attacker) ){
        GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], -1*xp_to_give)
        poke_printlang(attacker,"POKEMOD_KILLMATE", xp_to_give)
    }
    else GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], xp_to_give)
 }

Każdy exp'a dostaje tyle ile wynosi lvl pokemona przeciwnika, aby zwiększyć ilość dostawanego expa o 2 razy to należy zrobić tak:
/////////////////////
 //  Gives Kill XP  //
 /////////////////////
 KillXP(attacker, victim)
 {
    if(attacker==victim)
        return
    new xp_to_give = PlayersLevel(victim)
    if( Pokemod_FF(victim, attacker) ){
        GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], -1*xp_to_give)
        poke_printlang(attacker,"POKEMOD_KILLMATE", xp_to_give)
    }
    else GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], xp_to_give*2)
 }
Dokładniej chodzi o tą linijkę:
    else GiveXP(attacker, PlayersActive[attacker], xp_to_give*2)
Wystarczy dopisać na końcu (przed zakończeniu nawisu) *2 lub *5 lub *10 i tak dalej.. Następnie zapisujesz plik i jego zmiany, kompilujesz pokemoda, wgrywasz nowo powstały plik pokemod.amxx do folderu plugins, zzmieniasz mape lub restartujesz serwer i exp będzie leciał 2 razy szybciej !

@MisioZelka
:facepalm:
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#10 Karolinka

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:88
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.10.2011 21:30

jaki plik podaj nazwe

#11 MisioZelka

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Zduńska Wola
Offline

Napisano 05.10.2011 10:21

Wchodzisz w addons>amxmodx>scpripting>pokemon>xp.inl i szukasz:

Hmm??
  • +
  • -
  • 0
PokeMod V2 By MisioZelka - Na Sprzedaż.
Edytuje PokeMod'a na zlecenie.

#12 Karolinka

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:88
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.10.2011 18:00

tak wszystko zrobiłem tylko jaki plik skompilowac

tak tylko ze mam tak ze w scripting nie mam pokemod sma a w plugins mam pokemod amxx

#13 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 05.10.2011 18:14

Jak nie masz sma pokemoda, to nic nie zrobisz..
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#14 Karolinka

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:88
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.10.2011 18:33

a ma ktos gotową

#15 MisioZelka

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Zduńska Wola
Offline

Napisano 06.10.2011 19:23

Jak masz pliki konfiguracyjne to dobrze... Ściągnij byle jakie sma wrzuć do compilera razem z folderem pokemod czy tam pokemon z plikami konfiguracyjnymi i czekaj aż się skompiluje
  • +
  • -
  • 0
PokeMod V2 By MisioZelka - Na Sprzedaż.
Edytuje PokeMod'a na zlecenie.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: PokeMod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych