Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

pomoc klasy inteligencja +obrazenia

CoD Nowy inteligencja +obrazenia

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 kamper12

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:60
  • Imię:denis
  • Lokalizacja:wrocław
Offline

Napisano 02.10.2011 22:38

Prosił bym o pomoc bo sam tego nie zrobię.
Chciał bym do każdej klasy dodać obrażenia za inteligencje ponieważ np. "strzelec wyborowy" nie masz szans z "wsparcie ogniowe" na 10000 lvl to max mojego serwera.
Dlatego chciał bym dodać to do każdej klasy żeby każda klasa była dobra a nie wszyscy latali z rakietami, wybierali tylko 2-3 klasy.
To moje klasy i podstawowe umiejętności.

"Snajper"]"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Komandos (Klasa Premium)"]"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Strzelec wyborowy"]"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Obronca"]"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Medyk", ]"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Wsparcie ogniowe"]"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Saper"]"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Demolitions"]"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Rusher"]"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Rambo (Klasa Premium)"]"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok",
"Partyzant"]"Dostaje P90 + FLASH, 100 hp bazowe + mniej widzialny",
"Szpieg" ]"Dostaje deagla, 70 hp bazowe, ma ubranie wroga",
"Szturmowiec"]"Dostaje M4 + deagle + he, 140 hp bazowe + 150 kamizelki, wolniej biega",
"Strzelec Wsparcia"]"Dostaje G3/SG-1, 125 hp bazowe, ma 1 rakiete",
"Lekki Zolniez"]"Dostaje galil + p228, 100 hp bazowe, szybciej biega",
"Rebeliant"]Dostaje sg552 + 1 mine + 1 HE, 100 hp bazowe",
"Terorysta"]"Dostaje elites, 70 hp bazowe, o wiele szybciej biega"

Chciał bym aby ktoś mi zmieniał właściwie tylko dodał do każdej klasy DMG za inteligencje.
Żeby wszystko zostało tak jak jest tylko aby dodać DMG za inteligencje

"Snajper" aby miał za 10-inteligencji 20-obrażeń więcej
"Komandos (Klasa Premium)" za 10 inteligencji 5 obrażeń
"Strzelec wyborowy"za 10 inteligencji 2 obrażeń
"Obronca"za 10 inteligencji 1 obrażeń
"Medyk"za 10 inteligencji 3 obrażeń
"Wsparcie ogniowe"za 10 inteligencji 1 obrażeń
"Saper" za 10 inteligencji 2 obrażeń
"Demolitions" za 10 inteligencji 1 obrażeń
"Rusher" za 10 inteligencji 1 obrażeń
"Rambo (Klasa Premium)" za 10 inteligencji 4 obrażeń
"Partyzant" za 10 inteligencji 2 obrażeń
"Szpieg" za 10 inteligencji 4 obrażeń
"Szturmowiec" za 10 inteligencji 2 obrażeń
"Strzelec Wsparcia" za 10 inteligencji 1 obrażeń
"Lekki Zolniez" za 10 inteligencji 2 obrażeń
"Rebeliant" za 10 inteligencji 2 obrażeń
"Terorysta" za 10 inteligencji 5 obrażeń
Dzięki z góry

Załączone pliki


Użytkownik kamper12 edytował ten post 02.10.2011 22:39

  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 03.10.2011 13:49

Proszę....

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 kamper12

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:60
  • Imię:denis
  • Lokalizacja:wrocław
Offline

Napisano 03.10.2011 19:11

mam jeszcze prośbę aby w snajperze zmienić

"Snajper" aby miał za 10-inteligencji 20-obrażeń więcej
zmienić na

"Snajper" aby miał za 10-inteligencji 3-obrażeń więcej
bo to jednak za dużo przepraszam, za kłopot
  • +
  • -
  • 0

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 03.10.2011 19:21

Proszę..

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 kamper12

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:60
  • Imię:denis
  • Lokalizacja:wrocław
Offline

Napisano 03.10.2011 19:58

Dziękuje bardzo
ogarniasz i to bardzo to ++ :D
mógłbyś mi jeszcze powiedzieć
jak dodać vipa - premium żęby to sprzedawać dostęp do klas premium
dzięki z góry
  • +
  • -
  • 0

#6 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 03.10.2011 20:03

1. Dodajesz klasę tak jak wszystkie inne..
2. Szukasz public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) i pod:
if(item == klasa_gracza[id])
				return PLUGIN_CONTINUE;
dodajesz to:
if(item == xx && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
		{
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
				WybierzKlase(id);
				return PLUGIN_CONTINUE;
		}
a.) w miejsce xx wpisujesz nazwę klasy, ta klasa ma być identyczna jak w linijce:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo};
Czyli jak chcemy dodać klasę o nazwie "BOT" to w tej linijce dodajemy:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Bot};
i potem zamiast xx wpisujemy Bot. Albo gdy w tej linijce wpiszemy:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, boT};
to w xx wpisujemy boT. Uwzględniamy wielkość liter !
b.) ta klasa będzie na flagę "t" bo jest ADMIN_LEVEL_H. Oczywiście wy możecie podać inną flagę.
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#7 kamper12

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:60
  • Imię:denis
  • Lokalizacja:wrocław
Offline

Napisano 05.10.2011 17:02

mam problem dodałem pozmieniałem tylko bronie nazwy i opis i jest error i nie mogę znaleźć błędu

sorki już znalazłem błąd

mam jeszcze pytanie jak pozmieniać podstawowe perki >?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy, inteligencja +obrazenia

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych