Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Płynna regeneracja zdrowia

płynna regeneracja zdrowia HP regeneration smooth

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 02.10.2011 19:29

Płynna regeneracja zdrowia

W chwilę po otrzymaniu obrażeń gracz zaczyna odzyskiwać zdrowie w sposób płynny.


Plugin opiera się na polu max_health, które jest ustawiane przez plugin automatycznie na 100 przy każdym spawnie. Jeśli w grze gracze mogą mieć inne maksymalne HP należy zamienić:
//#define I_WILL_SET_MAXHEALTH_MYSELF

na
#define I_WILL_SET_MAXHEALTH_MYSELF
i w kodzie odpowiedzialnym za maksymalny poziom życia ustawić to pole używając fakemeta (pev_max_health) lub engine (EV_FL_max_health)

Uwaga: jeżeli gracz ma więcej HP niż powinien to również płynnie wróci do odpowiedniej wartości


cvary

amx_heal_per_second 13.0

ilość punktów życia przywracanych w ciągu sekundy


amx_heal_delay_by_damage 0.15

przez wartość cvara mnożone zostają otrzymane obrażenia i jest to ilość sekund do odczekania zanim gracz zacznie odzyskiwać HP,
np. wartość to 0.5, jeśli gracz traci 20 HP to po 10 sekundach zacznie być leczony

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

#2 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 02.10.2011 21:26

amx_heal_delay_by_damage 0.15

a na rakietach w cod modzie będzie to działać ?
  • +
  • -
  • 0

#3 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 02.10.2011 21:33

jeśli do zadania obrażeń używa się tam ExecuteHamB to tak
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: płynna, regeneracja, zdrowia, HP, regeneration, smooth

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych