Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Procenty %
#1
Napisano 01.10.2011 12:17
100HP | 100%
Jak ma 100 hp to pisze 1000% jak ma wiecej to iles tam jak ma wiecejniz 100 to pisze iles tam jak to zrobic?
#2
Napisano 01.10.2011 12:43
#3
Napisano 01.10.2011 12:47
#4
Napisano 01.10.2011 13:04
#5
Napisano 06.10.2011 16:19
#6
Napisano 15.10.2011 17:48
#7
Napisano 15.10.2011 20:39
czy ktoś kto ogarnia potrafi to wyjaśnić jasno i czytelnie ?
#8
Napisano 15.10.2011 21:02
No np pisze ile jest tam procent tego HP jest powiedzmy w sile damy 100 to mamy razem 200 i to da nam 100% ktos nam zada iles tam obrazen i Hp spadnie do 100 Hp to bedzie pisalo ze mamy 50% mi chodzi oto zeby obok pisalo w Procentach ile tych procentow tego Hp jest!
O la boga, może koniarek nie jest polskojęzyczny? Bo nie wierzę,aby dało się robić takie błędy :! Ja zrozumiałem chyba o co mu chodzi.
koniarek chce mieć taki hud co jest na COD modzie i obok swojego hp wypisane ile to jest procent całego hp. Mamy np. 200hp->100% 150hp->75% 100hp-50% itd.
#9
Napisano 15.10.2011 21:35
pseudokod:
Twoje_HP[id]/Max_HP[id]*100
#10
Napisano 15.10.2011 22:31
W
public write_hud(id)
dopisujemy nową zmienną
new makszycie = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
Potem dodajemy koło
show_hudmessage(id, "Zycie: %s^n
show_hudmessage(id, "Zycie: %s || %i^n
Obok
get_user_health(id),po przecinku dopisujemy
floatround((get_user_health(id)/makszycie)*100)
W hudzie pokazuje cały czas 0 o czym zapomniałem? myślę że nie trzeba tutaj zaokrąglać w dół.
#11
Napisano 15.10.2011 22:37
new makszycie[33]
na górze diablo i w public write_hud(id) dajemy
makszycie[id] = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
jak już
a potem
show_hudmessage(id, "Zycie: %i || %i%%^n (...) get_user_health(id), floatround(get_user_health(id)/makszycie[id]*100), (...) )
Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 16.10.2011 08:44
#12
Napisano 16.10.2011 07:14
#13
Napisano 16.10.2011 08:55
Być może wynik jest ułamkiem który zaokrągla do zera
Jak ktoś ma serwer to przydałoby się zrobić Printy
client_print(id,print_chat,"Max zycie: %i",makszycie[id])
client_print(id,print_chat,"Ulamek z zycia: %f",get_user_health(id)/makszycie[id])
client_print(id,print_chat,"Procent z zycia (bez floatround): %f",get_user_health(id)*100/makszycie[id])
client_print(id,print_chat,"Procent z zycia: %i",floatround(get_user_health(id)*100/makszycie[id]))
#14
Napisano 16.10.2011 09:49
Max zycie: 182 Ulamek z zycia: 0.000000 Procent z zycia (bez floatround): 0.000000 Procent z zycia:0
Użytkownik dog_1 edytował ten post 16.10.2011 09:53
#15
Napisano 16.10.2011 09:56
client_print(id,print_chat,"Max zycie: %i",makszycie[id])
client_print(id,print_chat,"Ulamek z zycia: %.1f%%",float(get_user_health(id)/makszycie[id]))
client_print(id,print_chat,"Procent z zycia (bez floatround): %.1f%%",float((get_user_health(id)*100)/makszycie[id]))
client_print(id,print_chat,"Procent z zycia: %i%%",floatround((get_user_health(id)*100.0)/makszycie[id], floatround_floor))
A takie coś? Oczywiście do "makszycie[id]" trzeba przypisać max życie danej klasy.
Albo jeszcze można spróbować tak
client_print(id,print_chat,"Max zycie: %i",makszycie[id])
client_print(id,print_chat,"Ulamek z zycia: %.1f%%",get_user_health(id)/float(makszycie[id]))
client_print(id,print_chat,"Procent z zycia (bez floatround): %.1f%%",(get_user_health(id)*100)/float(makszycie[id]))
client_print(id,print_chat,"Procent z zycia: %i%%",floatround((get_user_health(id)*100.0)/makszycie[id], floatround_floor))
Użytkownik sebul edytował ten post 16.10.2011 10:08
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#16
Napisano 16.10.2011 09:56
new x[33], y[33];
x[id] = get_user_health(id)
y[id] = x[id]/maxzycie[id]*100
ale to już zaczyna być bez sensu..
Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 16.10.2011 09:57
#17
Napisano 16.10.2011 10:04
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#18
Napisano 16.10.2011 10:12
Jak w tę stronę? Tak jak podałeś jest źle, pomyśl trochę, dla przykładu oblicz sobie ten procent dla gracza, który ma 100 hp, a max hp 200, ile Ci wtedy wyjdzie? Na pewno dużo za mało...
jak dużo za mało -.-
x = 100 y = 100/200 * 100% = 50% 50% życia z 200 to 100
wychodzi dobrze sebul
@edit: napisaliśmy w tym samym momencie - dla mnie ten kod który podałeś tez można sprawdzic, ale chyba nie o to chodzi
Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 16.10.2011 10:14
#19
Napisano 16.10.2011 10:19
100/200 * 100 = 50% bo 200 * 100% = 200ale to już zależy jak na to patrzeć.
A jednak jest różnica, bo w pawnie
100/200 = 0 albo 1, bo zaokrąglaczyli końcowy wynik będzie 0 albo 100, trzeba najpierw pomnożyć, a potem podzielić.
Użytkownik sebul edytował ten post 16.10.2011 10:24
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#20
Napisano 16.10.2011 10:19
Użytkownik dog_1 edytował ten post 16.10.2011 10:23
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych