Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.09.2011 22:22
Witam,
Chciałbym się was spytać o radę. Jak zrobić klasę premium ? Proszę nie podawać mi linka do poradnika QTM. Peyote.
Nie rozumiem z tymi plikami codmod.inc ja tego wogóle nie ma, ale mniejsza z tym. Najlepiej jakbyście dali w odpowiedzi jakąś klasę z nowym modelem klasa vip i opiszcie co mogę zmienić tzn:
- Ścieżka do modeli
- Wytrzymałość , kondycja etc.
- Broń Ogółem wszystko co potrzebne do zrobienia klasy.
Mam nadzieję na waszą wyrozumiałość i podacie to co podałem w temacie i obędzie się bez niepotrzebnych postów.
Chciałbym się was spytać o radę. Jak zrobić klasę premium ? Proszę nie podawać mi linka do poradnika QTM. Peyote.
Nie rozumiem z tymi plikami codmod.inc ja tego wogóle nie ma, ale mniejsza z tym. Najlepiej jakbyście dali w odpowiedzi jakąś klasę z nowym modelem klasa vip i opiszcie co mogę zmienić tzn:
- Ścieżka do modeli
- Wytrzymałość , kondycja etc.
- Broń Ogółem wszystko co potrzebne do zrobienia klasy.
Mam nadzieję na waszą wyrozumiałość i podacie to co podałem w temacie i obędzie się bez niepotrzebnych postów.
WebStrike.pl - Sieć serwerów counter-strike 1.6
#2
Napisano 01.10.2011 07:05
Jak zrobić VIP'a
1. Dodajesz klasę tak jak wszystkie inne..
2. Szukasz public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) i pod:
b.) ta klasa będzie na flagę "t" bo jest ADMIN_LEVEL_H. Oczywiście wy możecie podać inną flagę.
1. Dodajesz klasę tak jak wszystkie inne..
2. Szukasz public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) i pod:
if(item == klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE;dodajesz to:
if(item == xx && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium."); WybierzKlase(id); return PLUGIN_CONTINUE; }a.) w miejsce xx wpisujesz nazwę klasy, ta klasa ma być identyczna jak w linijce:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo};Czyli jak chcemy dodać klasę o nazwie "BOT" to w tej linijce dodajemy:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Bot};i potem zamiast xx wpisujemy Bot. Albo gdy w tej linijce wpiszemy:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, boT};to w xx wpisujemy boT. Uwzględniamy wielkość liter !
b.) ta klasa będzie na flagę "t" bo jest ADMIN_LEVEL_H. Oczywiście wy możecie podać inną flagę.
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#3
Napisano 01.10.2011 10:05
To przypuśćmy , że wziąłem admirała i mam tam taki cod
I co muszę w nim zmienić aby było w nim tak :
- Ścieżka do modeli
- Wytrzymałość , kondycja etc.
- Broń Ogółem wszystko co potrzebne do zrobienia klasy.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Admiral";
new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Admiral] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;
return FMRES_IGNORED;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(1, maxClip[weapon]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
I co muszę w nim zmienić aby było w nim tak :
- Ścieżka do modeli
- Wytrzymałość , kondycja etc.
- Broń Ogółem wszystko co potrzebne do zrobienia klasy.
WebStrike.pl - Sieć serwerów counter-strike 1.6
#4
Napisano 01.10.2011 10:51
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
Tu zmieniasz statystyki.
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;
Bronie dodajesz w taki sposób:
new const bronie = 1<<CSW_NAZWA_BRONI;
Spis broni:
/* Id of weapons in CS */
#define CSW_P228 1
#define CSW_SCOUT 3
#define CSW_HEGRENADE 4
#define CSW_XM1014 5
#define CSW_C4 6
#define CSW_MAC10 7
#define CSW_AUG 8
#define CSW_SMOKEGRENADE 9
#define CSW_ELITE 10
#define CSW_FIVESEVEN 11
#define CSW_UMP45 12
#define CSW_SG550 13
#define CSW_GALI 14
#define CSW_GALIL 14
#define CSW_FAMAS 15
#define CSW_USP 16
#define CSW_GLOCK18 17
#define CSW_AWP 18
#define CSW_MP5NAVY 19
#define CSW_M249 20
#define CSW_M3 21
#define CSW_M4A1 22
#define CSW_TMP 23
#define CSW_G3SG1 24
#define CSW_FLASHBANG 25
#define CSW_DEAGLE 26
#define CSW_SG552 27
#define CSW_AK47 28
#define CSW_KNIFE 29
#define CSW_P90 30
#define CSW_VEST 31
#define CSW_VESTHELM 32
Jeśli chcesz więcej niż jedną broń, dajesz np. tak:
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_AK47;
http://amxx.pl/topic...__fromsearch__1- Ścieżka do modeli
PS. Masz zły tag tematu. To nowy CoD, a nie stary.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych