Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 30.09.2011 07:43
oto dane:
Fighter (Premium) - Ma 1/3 scout, 1/7 usp. m4a1, mniejsza grawitacja, potrójny skok.
bo chciałem dodać kilka ulepszeń
#2
Napisano 30.09.2011 09:38
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody > Call of Duty Mod > Problemy
do
Mody > Call of Duty Mod > Pytania
#4
Napisano 30.09.2011 15:23
Użytkownik Tomix edytował ten post 30.09.2011 15:40
#5
Napisano 05.10.2011 11:17
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Fighter [PREMIUM]";
new const opis[] = "jest szybki wysoko skacze i ma 1/2 z autopomy";
new const bronie = 1<<CSW_XM1014;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 130;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie masz dostepu do tej klasy");
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 128);
set_pev(id, pev_gravity, 0.3);
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez `Dr. Weed");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#6
Napisano 05.10.2011 14:55

Użytkownik CheaterQ edytował ten post 05.10.2011 14:57
#7
Napisano 05.10.2011 15:18
#8
Napisano 05.10.2011 15:46
To jest na 1/5 z autokampy(TT)
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_G3SG1 && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
A to jest na 1/6 z usp
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_USP && damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Użytkownik CheaterQ edytował ten post 05.10.2011 15:47
#9
Napisano 05.10.2011 16:43



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Nowy
klasa ProlemNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych