Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Hejk nie rani Ciebiei mocniejszy flash


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gol D. Hermes

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:sadsadsad
Offline

Napisano 29.09.2011 15:37

Witam, prosiłbym, aby ktoś podał mi link, bądź też napisał plugin:

1. Hejk nie zadaje obrażeń rzucającemu
2. Flash wybucha szybciej i mocniej razi, niż zwykły flash. ( mogą być tu cvary )

Dodam, że to jest do serwera zombie.

Pozdrawiam.

//Zakladam 2 temat, tak jak mi rozkazano :)
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 29.09.2011 18:30

1.
Spoiler


2. tylko opóźnienie na cvar

mp_flashbang_delay 1.0


to 'mocniej razi' musisz doprecyzować
Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#3 Gol D. Hermes

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:sadsadsad
Offline

Napisano 29.09.2011 18:53

dzięki, jestes wielki, z tym 'mocniej razi' chodzi mi o to, ze dluzej trzyma, ciezej sie odwrocic od niego, wiesz, zeby przed zombie dalo rade uciec :D


//edit
sprawdzilem hejka, dziala elegancko tak jak chcialem :)

Użytkownik Gol D. Hermes edytował ten post 29.09.2011 18:57

  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 30.09.2011 11:01

2.
czas flasha można ustawić cvarem (jako mnożnik czasu)
mp_flashbang_extend 1.0

dodatkowo minimalny poziom przeźroczystości to 230
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Flash Extended"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "R3X"

new gcvarFlashDelay;
new gcvarFlashExtend;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_forward(FM_SetModel, "fwSetModel", 1);
    register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "msgScreenFade");
    
    gcvarFlashDelay = register_cvar("mp_flashbang_delay", "1.0");
    gcvarFlashExtend = register_cvar("mp_flashbang_extend", "1.2");
}

public fwSetModel(ent, const szModel[])
{
    static szClass[32];
    pev(ent, pev_classname, szClass, 31);
    
    if(equal(szClass, "grenade") && equal(szModel, "models/w_flashbang.mdl"))
    {
        new Float:fDelay = get_gametime() + get_pcvar_float(gcvarFlashDelay);
        set_pev(ent, pev_dmgtime, fDelay);
        set_pev(ent, pev_nextthink, fDelay);
    }
}

public msgScreenFade(msg_type, msg_id, id)
{
    if(!is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
        

    if(get_msg_arg_int(4) == 255 &&  get_msg_arg_int(5) == 255 && get_msg_arg_int(6) == 255)
    {
        new duration = get_msg_arg_int(1);
        new holdtime = get_msg_arg_int(2);
        
        
        duration = floatround( float(duration) * get_pcvar_float(gcvarFlashExtend) );
        holdtime = floatround( float(holdtime) * get_pcvar_float(gcvarFlashExtend) );
        
        set_msg_arg_int(1, ARG_SHORT, duration);
        set_msg_arg_int(2, ARG_SHORT, holdtime);
        
        
        if(get_msg_arg_int(7) < 255)
        {
            set_msg_arg_int(7, ARG_BYTE, 230);
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

#5 Gol D. Hermes

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:sadsadsad
Offline

Napisano 30.09.2011 17:52

dziala, dzięki wielkie, + dla Cb :)
  • +
  • -
  • 0

#6 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 30.09.2011 18:04

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych