Witam, prosiłbym, aby ktoś podał mi link, bądź też napisał plugin:
1. Hejk nie zadaje obrażeń rzucającemu
2. Flash wybucha szybciej i mocniej razi, niż zwykły flash. ( mogą być tu cvary )
Dodam, że to jest do serwera zombie.
Pozdrawiam.
//Zakladam 2 temat, tak jak mi rozkazano
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Hejk nie rani Ciebiei mocniejszy flash
Temat rozp. Gol D. Hermes, 29.09.2011 15:37
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.09.2011 15:37
#2
Napisano 29.09.2011 18:30
1.
2. tylko opóźnienie na cvar
to 'mocniej razi' musisz doprecyzować
Spoiler
2. tylko opóźnienie na cvar
mp_flashbang_delay 1.0
to 'mocniej razi' musisz doprecyzować
Spoiler
#3
Napisano 29.09.2011 18:53
dzięki, jestes wielki, z tym 'mocniej razi' chodzi mi o to, ze dluzej trzyma, ciezej sie odwrocic od niego, wiesz, zeby przed zombie dalo rade uciec
//edit
sprawdzilem hejka, dziala elegancko tak jak chcialem
//edit
sprawdzilem hejka, dziala elegancko tak jak chcialem
Użytkownik Gol D. Hermes edytował ten post 29.09.2011 18:57
#4
Napisano 30.09.2011 11:01
2.
czas flasha można ustawić cvarem (jako mnożnik czasu)
dodatkowo minimalny poziom przeźroczystości to 230
czas flasha można ustawić cvarem (jako mnożnik czasu)
mp_flashbang_extend 1.0
dodatkowo minimalny poziom przeźroczystości to 230
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Flash Extended" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "R3X" new gcvarFlashDelay; new gcvarFlashExtend; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_SetModel, "fwSetModel", 1); register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "msgScreenFade"); gcvarFlashDelay = register_cvar("mp_flashbang_delay", "1.0"); gcvarFlashExtend = register_cvar("mp_flashbang_extend", "1.2"); } public fwSetModel(ent, const szModel[]) { static szClass[32]; pev(ent, pev_classname, szClass, 31); if(equal(szClass, "grenade") && equal(szModel, "models/w_flashbang.mdl")) { new Float:fDelay = get_gametime() + get_pcvar_float(gcvarFlashDelay); set_pev(ent, pev_dmgtime, fDelay); set_pev(ent, pev_nextthink, fDelay); } } public msgScreenFade(msg_type, msg_id, id) { if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_msg_arg_int(4) == 255 && get_msg_arg_int(5) == 255 && get_msg_arg_int(6) == 255) { new duration = get_msg_arg_int(1); new holdtime = get_msg_arg_int(2); duration = floatround( float(duration) * get_pcvar_float(gcvarFlashExtend) ); holdtime = floatround( float(holdtime) * get_pcvar_float(gcvarFlashExtend) ); set_msg_arg_int(1, ARG_SHORT, duration); set_msg_arg_int(2, ARG_SHORT, holdtime); if(get_msg_arg_int(7) < 255) { set_msg_arg_int(7, ARG_BYTE, 230); } } return PLUGIN_CONTINUE; }
#5
Napisano 30.09.2011 17:52
dziala, dzięki wielkie, + dla Cb
#6
Napisano 30.09.2011 18:04
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych