1. Hejk nie zadaje obrażeń rzucającemu
2. Flash wybucha szybciej i mocniej razi, niż zwykły flash. ( mogą być tu cvary )
Dodam, że to jest do serwera zombie.
Pozdrawiam.
//Zakladam 2 temat, tak jak mi rozkazano
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 29.09.2011 15:37
Napisano 29.09.2011 18:30
mp_flashbang_delay 1.0
Napisano 29.09.2011 18:53
Użytkownik Gol D. Hermes edytował ten post 29.09.2011 18:57
Napisano 30.09.2011 11:01
mp_flashbang_extend 1.0
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Flash Extended"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "R3X"
new gcvarFlashDelay;
new gcvarFlashExtend;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_SetModel, "fwSetModel", 1);
register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "msgScreenFade");
gcvarFlashDelay = register_cvar("mp_flashbang_delay", "1.0");
gcvarFlashExtend = register_cvar("mp_flashbang_extend", "1.2");
}
public fwSetModel(ent, const szModel[])
{
static szClass[32];
pev(ent, pev_classname, szClass, 31);
if(equal(szClass, "grenade") && equal(szModel, "models/w_flashbang.mdl"))
{
new Float:fDelay = get_gametime() + get_pcvar_float(gcvarFlashDelay);
set_pev(ent, pev_dmgtime, fDelay);
set_pev(ent, pev_nextthink, fDelay);
}
}
public msgScreenFade(msg_type, msg_id, id)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_msg_arg_int(4) == 255 && get_msg_arg_int(5) == 255 && get_msg_arg_int(6) == 255)
{
new duration = get_msg_arg_int(1);
new holdtime = get_msg_arg_int(2);
duration = floatround( float(duration) * get_pcvar_float(gcvarFlashExtend) );
holdtime = floatround( float(holdtime) * get_pcvar_float(gcvarFlashExtend) );
set_msg_arg_int(1, ARG_SHORT, duration);
set_msg_arg_int(2, ARG_SHORT, holdtime);
if(get_msg_arg_int(7) < 255)
{
set_msg_arg_int(7, ARG_BYTE, 230);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Napisano 30.09.2011 17:52
Napisano 30.09.2011 18:04
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych