Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Admin Explode : Mała przeróbka :D

modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 BASS

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.09.2011 15:28

Witam!

Chciałbym aby ktoś zmienił mi w tym kodzie .sma coś takiego, że jeżeli ktoś mnie zabije to dostaje tylko 1 fraga .. bo koleś dostaje normalnie po 8 fragów , 5 . . nawet jeżeli są cvary ustawione

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#pragma semicolon 1
new gMaxPlayers;
new gMessageDeathMsg;
new gCvarEnabled;
new gCvarRadius;
new gCvarDamage;
new gCvarFragBonus;
new gCvarMoneyBonus;
new gCylinderSprite;
new const gExplodeSound[] = "weapons/rocketfire1.wav";
new Trie:gTrieHandleInflictorToIgnore;
new const InflictorToIgnore[][] =
{
"world",
	 "worldspawn",
	 "trigger_hurt",
	 "door_rotating",
	 "door",
	 "rotating",
	 "env_explosion"
};
public plugin_init()
{
register_plugin( "Admin Explode", "1.0.0", "tuty" );

register_event( "DeathMsg", "Hook_DeathMessage", "a" );

gCvarEnabled = register_cvar( "ae_enabled", "1" );
gCvarRadius = register_cvar( "ae_radius", "500" );
gCvarDamage = register_cvar( "ae_damage", "1000.0" );
gCvarFragBonus = register_cvar( "ae_frags", "1" );
gCvarMoneyBonus = register_cvar( "ae_money", "100" );

gMaxPlayers = get_maxplayers();
gMessageDeathMsg = get_user_msgid( "DeathMsg" );
gTrieHandleInflictorToIgnore = TrieCreate();
for( new i = 0; i < sizeof InflictorToIgnore; i++ )
{
	  TrieSetCell( gTrieHandleInflictorToIgnore, InflictorToIgnore[ i ], i );
}
}
public plugin_precache()
{
gCylinderSprite = precache_model( "sprites/shockwave.spr" );

precache_sound( gExplodeSound );
}
public Hook_DeathMessage()
{
if( get_pcvar_num( gCvarEnabled ) != 1 )
{
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
new iKiller = read_data( 1 );
new iVictim = read_data( 2 );

new szWeapon[ 30 ];
read_data( 4, szWeapon, charsmax( szWeapon ) );

if( iVictim == iKiller )
{
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if( TrieKeyExists( gTrieHandleInflictorToIgnore, szWeapon ) )
{
	 return PLUGIN_CONTINUE;
}
if( is_user_admin( iVictim ) )
{
  new iOrigin[ 3 ];
  get_user_origin( iVictim, iOrigin );
 
  new iRadius = get_pcvar_num( gCvarRadius );

  Create_BeamCylinder( iOrigin, 120, gCylinderSprite, 0, 0, 6, 16, 0, random( 255 ), random( 255 ), random( 255 ), 255, 0 );
  Create_BeamCylinder( iOrigin, 320, gCylinderSprite, 0, 0, 6, 16, 0, random( 255 ), random( 255 ), random( 255 ), 255, 0 );
  Create_BeamCylinder( iOrigin, iRadius, gCylinderSprite, 0, 0, 6, 16, 0, random( 255 ), random( 255 ), random( 255 ), 255, 0 );
 
  Blast_ExplodeDamage( iVictim, get_pcvar_float( gCvarDamage ), float( iRadius ) );
 
  emit_sound( iVictim, CHAN_BODY, gExplodeSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock Blast_ExplodeDamage( entid, Float:damage, Float:range )
{
new Float:flOrigin1[ 3 ];
entity_get_vector( entid, EV_VEC_origin, flOrigin1 );
new Float:flDistance;
new Float:flTmpDmg;
new Float:flOrigin2[ 3 ];
for( new i = 1; i <= gMaxPlayers; i++ )
{
  if( is_user_alive( i ) && get_user_team( entid ) != get_user_team( i ) )
  {
   entity_get_vector( i, EV_VEC_origin, flOrigin2 );
   flDistance = get_distance_f( flOrigin1, flOrigin2 );
  
   static const szWeaponName[] = "Admin Blast Explosion";
 
   if( flDistance <= range )
   {
    flTmpDmg = damage - ( damage / range ) * flDistance;
    fakedamage( i, szWeaponName, flTmpDmg, DMG_BLAST );
  
    message_begin( MSG_BROADCAST, gMessageDeathMsg );
    write_byte( entid );
    write_byte( i );
    write_byte( 0 );
    write_string( szWeaponName );
    message_end();
   }
  }
}
set_user_frags( entid, get_user_frags( entid ) + get_pcvar_num( gCvarFragBonus ) );
cs_set_user_money( entid, cs_get_user_money( entid ) + get_pcvar_num( gCvarMoneyBonus ) );
}
stock Create_BeamCylinder( origin[ 3 ], addrad, sprite, startfrate, framerate, life, width, amplitude, red, green, blue, brightness, speed )
{
message_begin( MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( origin[ 0 ] );
write_coord( origin[ 1 ] );
write_coord( origin[ 2 ] );
write_coord( origin[ 0 ] );
write_coord( origin[ 1 ] );
write_coord( origin[ 2 ] + addrad );
write_short( sprite );
write_byte( startfrate );
write_byte( framerate );
write_byte(life );
write_byte( width );
write_byte( amplitude );
write_byte( red );
write_byte( green );
write_byte( blue );
write_byte( brightness );
write_byte( speed );
message_end();
}






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych