Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

2 Funkcje (Cios Krytyczny, Odpornosc Militarna)

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 29.09.2011 06:18

Witam potrzebuje 2 funkcje do coda chodzi mi dokładniej o
Cios Krytyczny (2 punkty inteligencji 1 % wieksza szansa na zadanie obrazen tylko z broni zadaje 20% więcej dmg)
Odpornosc Militarna (mniejsze dostawane obrażenia z miny/rakiety/dynamit 1+inteligencja)
Pamiec (dostajesz więcej expa za 2 punkty inteligencji 1 punkt doświadczenia więcej za zabicia itp)


Prosił bym aby to było w klasach albo w perkach a jak nie to sama formułka :]

Użytkownik ELOS edytował ten post 29.09.2011 16:31

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 Haliax

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:190
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 29.09.2011 21:16

No napisałem Shark ze bylem w szkole i pisze z glowy a wieczorem edytuje posta, wiec jaki sens go usuwać?

Dobra masz na obrażenia 20 % wieksze, dodajesz:

Na gore do includow:

#include <hamsandwich>


Pod Includy :

#define DMG_BULLET (1<<1)


Teraz w public plugin_init() dodajesz

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


Nastepnie pod codclass disabled dodajesz :

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.20, 0.5, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Gdzie damage*0.20 odpowiada za ilosc % obrazen, a liczby 0.5 ustanawiaja ile % obrazen dodac za 1 pkt inty. Czyli 0.5 + 0.5 = 1 czyli 2 pkt inteligencji na 1% obrazen.


ps. Shark zupelnie zapomnialem :D
sharkowy (29.09.2011 22:35):
Bez biblioteki hamsandwich się nie obejdzie :P

Użytkownik Haliax edytował ten post 30.09.2011 05:16

  • +
  • -
  • 0

Sprzedam silnik Cod Moda z nowymi statystykami do wyboru - Regeneracja HP, Większe obrazenia, Grawitacja, Szybsze Expienie

 

Sprzedam system Premium Pointsow - za każdą godzinę gry dostaje się na serwerze określoną ilość PP + do tego zintegrowany sklep gdzie mozna za nie kupic:

- Dowolny Perk | - Expo | - Klasę Premium|Vipa

KONTAKT - 9454187 GG






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych