No napisałem Shark ze bylem w szkole i pisze z glowy a wieczorem edytuje posta, wiec jaki sens go usuwać?
Dobra masz na obrażenia 20 % wieksze, dodajesz:
Na gore do includow:
#include <hamsandwich>
Pod Includy :
#define DMG_BULLET (1<<1)
Teraz w public plugin_init() dodajesz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
Nastepnie pod codclass disabled dodajesz :
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.20, 0.5, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Gdzie damage*0.20 odpowiada za ilosc % obrazen, a liczby 0.5 ustanawiaja ile % obrazen dodac za 1 pkt inty. Czyli 0.5 + 0.5 = 1 czyli 2 pkt inteligencji na 1% obrazen.
ps. Shark zupelnie zapomnialem
Sprzedam silnik Cod Moda z nowymi statystykami do wyboru - Regeneracja HP, Większe obrazenia, Grawitacja, Szybsze Expienie
Sprzedam system Premium Pointsow - za każdą godzinę gry dostaje się na serwerze określoną ilość PP + do tego zintegrowany sklep gdzie mozna za nie kupic:
- Dowolny Perk | - Expo | - Klasę Premium|Vipa
KONTAKT - 9454187 GG