Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Hudhp - problem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 ewciak

    Pomocny

  • Girl

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:54
  • Steam:steam
  • Imię:Ewelina
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.09.2011 18:17

Witajcie

mam problem z pluginem Hudhp, który miał pokazywać dodatkowo ile ma się HP, jednak mam z nim duży problem, a mianowicie crashowal mi się serwer tak średnio co 10 minut, czasem do tego stopnia, że trzeba było go od nowa włączać w panelu.

Poniżej zamieszczam to co mi w errorach wyskoczyło i plik sma od pluginu


L 08/13/2011 - 00:00:00: Invalid player id 169
L 08/13/2011 - 00:00:00: [AMXX] Run time error 10 (plugin "hudhp.amxx") (native "ShowSyncHudMsg") - debug not enabled!
L 08/13/2011 - 00:00:00: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).


sma

#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Health Display"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "LeviN"
new g_HudSyncObj
public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_message(get_user_msgid("Health"), "Message_Health")
	g_HudSyncObj = CreateHudSyncObj()
}
public client_connect(id){set_task(1.0, "Message_Health", id, _, _, "b");}
public Message_Health(iMsgId, MSG_DEST, id)
{
	new iHealth = get_user_health(id)
	if(iHealth > 255) // credit to vittu
	{
		set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255)
	}
	set_hudmessage(255, 255, 255, 0.25, 0.75, 2, 0.05, 1000.0, 0.1, 3.0, -1)
	ShowSyncHudMsg(id, g_HudSyncObj, "Health: %d", iHealth)
}

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

Dołączona grafika

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 28.09.2011 18:19

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody > Call of Duty Mod > Problemy
do
AMX Mod X > Problemy z pluginami


  • +
  • -
  • 0

#3 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 28.09.2011 18:19

Debug po pluginie dopisz.

P.S A nie lepiej zrobić to w sma cod'a ?

Użytkownik radim edytował ten post 28.09.2011 18:20

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#4 ewciak

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:54
  • Steam:steam
  • Imię:Ewelina
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.09.2011 18:31

P.S A nie lepiej zrobić to w sma cod'a ?

gdybym wiedziała jak to bym to zrobiła :)

ja na razie początkuje więc nie znam się jeszcze tak dobrze na niektórych rzeczach, może jakaś podpowiedź?

plusik poleciał :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

Dołączona grafika

#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 28.09.2011 19:21

To daj sma to Ci zrobię ;)

A tutaj Twoje sma z dodanym wyświetlanym hp w hud

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#6 ewciak

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:54
  • Steam:steam
  • Imię:Ewelina
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.10.2011 08:14

Dzięki wielkie :) zaraz wgram i mam nadzieje że będzie okej już :)

Okej problem z HUDHP został naprawiony, ale w momencie włączenia pluginu znika opis klasy po lewej stronie ( moc perku, statystyki itp)

Co z tym fantem zrobić?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

Dołączona grafika

#7 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 01.10.2011 08:55

Naprawiony plugin z pierwszego postu
co było źle ze sypało logami ? Nie było sprawdzane czy gracz jest połączony i czy zyje , a nie żywemu nie da się pokazać ile ma hp ;)
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Health Display"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "LeviN"

new g_HudSyncObj

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_message(get_user_msgid("Health"), "Message_Health")
	g_HudSyncObj = CreateHudSyncObj()
}
public client_connect(id){set_task(1.0, "Message_Health", id, _, _, "b");}
public Message_Health(iMsgId, MSG_DEST, id)
{
	if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
	{
		new iHealth = get_user_health(id)
		if(iHealth > 255) // credit to vittu
		{
			set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255)
		}
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.25, 0.75, 2, 0.05, 1000.0, 0.1, 3.0, -1)
		ShowSyncHudMsg(id, g_HudSyncObj, "Health: %d", iHealth)
	}
}

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#8 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.10.2011 09:26

Znikały wiadomośći typu klasa: perk: ponieważ w set_hudmessage zastosowano ten sam kanał wiadomości
Jednak jak skorzystasz z tego co umieścił speedkill123 powinno wszystko hulać :D
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.10.2011 09:45

if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
można zamienić na
if(is_user_alive(id))

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych