Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague Advance

wybuchajacy nemesis

Zombie Plague Advance menek nem

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 zasx

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Dziwnów
Offline

Napisano 28.09.2011 12:15

siemanko niewiem czemu ale gdy ktos zostaje nemesisem to zaraz po 3 sekundach ginie poprostu sie rozpada assasin czasami tez dlaczego tak sie dzieje ?

Zombi plague advanced 1.6.1 mod

Użytkownik zasx edytował ten post 28.09.2011 12:42

  • +
  • -
  • -1

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 28.09.2011 12:30

poniewaz nie napisales o jakiego moda ci chodzi nawet

popraw ten temat bo wyląduje w koszu
  • +
  • -
  • 0

#3 zasx

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Dziwnów
Offline

Napisano 28.09.2011 17:21

odswiezam plix help
  • +
  • -
  • 0

#4 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 28.09.2011 20:22

Może jakieś sma? Dokładniejsz opis?
  • +
  • -
  • 0

#5 zasx

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Dziwnów
Offline

Napisano 30.09.2011 10:02

no wszystko niby jest normalnie dziala ale jak ktos zostaje NEMESIS! to doslownie po 3-5 sekundach ginie..myslalem ze to od modelu ale dalem zombie_source i to nie pomoglo..wydaje mi sie ze moze to byc od regeneracji ale ona dziala wporzadku i poprawnie tu jest jak by co jej kod:
/* Fixed by Habetdin
http://winaddon.net */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <zombieplague>

new g_Status, g_Time, g_Amount, g_ZombiePlague, g_Nemesis, g_FirstZombie, g_LastZombie;
new bool:dotask[33] = false

public plugin_init()
{
    register_plugin("ZP: Regeneration", "1.3", "hleV");

    g_Status = register_cvar("zp_regeneration", "1");
    g_Time = register_cvar("zp_regen_time", "4");
    g_Amount = register_cvar("zp_regen_amount", "100");
    g_Nemesis = register_cvar("zp_regen_nemesis", "0");
    g_FirstZombie = register_cvar("zp_regen_firstzombie", "1");
    g_LastZombie = register_cvar("zp_regen_lastzombie", "1");

    register_event("Damage", "SetRegeneration", "be", "2>0");

    g_ZombiePlague = get_cvar_pointer("zp_on");
}

public SetRegeneration(Client)
{
    new Health = get_user_health(Client);

    if (!g_ZombiePlague || !get_pcvar_num(g_Status) || !is_user_connected(Client) || !is_user_alive(Client) || !zp_get_user_zombie(Client) || Health <= 1)
        return;

    if (!get_pcvar_num(g_Nemesis) && zp_get_user_nemesis(Client))
        return;

    if (!get_pcvar_num(g_FirstZombie) && zp_get_user_first_zombie(Client))
        return;

    if (!get_pcvar_num(g_LastZombie) && zp_get_user_last_zombie(Client))
        return;

    if (get_user_health(Client) < zp_get_zombie_maxhealth(Client) && !dotask[Client])
    {
        set_task(get_pcvar_float(g_Time), "Regenerate", Client + 354, _, _, "b");
        dotask[Client] = true;
    }
}

public Regenerate(task_id)
{
    new Client = task_id - 354;
    new Health = get_user_health(Client);

    if (!g_ZombiePlague || !get_pcvar_num(g_Status) || !is_user_connected(Client) || !is_user_alive(Client) || !zp_get_user_zombie(Client) || Health <= 1)
        return;

    new NeededHealth = zp_get_zombie_maxhealth(Client) - Health;

    if (NeededHealth <= get_pcvar_num(g_Amount))
    {
        set_user_health(Client, Health + NeededHealth)
        remove_task(task_id);
        dotask[Client] = false;
    }
    else
    {
        set_user_health(Client, Health + get_pcvar_num(g_Amount))
        remove_task(task_id);
        dotask[Client] = false;
        SetRegeneration(Client)
    }
}


bardzo bym prosil o pomoc z tym moze ten temat cos pomoze :
http://forums.allied...ead.php?t=87827

juz sobie z tym poradzilem do zamkniecia ;]
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Zombie Plague Advance, menek, nem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych