Zombi plague advanced 1.6.1 mod
Użytkownik zasx edytował ten post 28.09.2011 12:42
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 28.09.2011 12:15
Użytkownik zasx edytował ten post 28.09.2011 12:42
Napisano 28.09.2011 12:30
Napisano 28.09.2011 17:21
Napisano 28.09.2011 20:22
Napisano 30.09.2011 10:02
/* Fixed by Habetdin http://winaddon.net */ #include <amxmodx> #include <fun> #include <zombieplague> new g_Status, g_Time, g_Amount, g_ZombiePlague, g_Nemesis, g_FirstZombie, g_LastZombie; new bool:dotask[33] = false public plugin_init() { register_plugin("ZP: Regeneration", "1.3", "hleV"); g_Status = register_cvar("zp_regeneration", "1"); g_Time = register_cvar("zp_regen_time", "4"); g_Amount = register_cvar("zp_regen_amount", "100"); g_Nemesis = register_cvar("zp_regen_nemesis", "0"); g_FirstZombie = register_cvar("zp_regen_firstzombie", "1"); g_LastZombie = register_cvar("zp_regen_lastzombie", "1"); register_event("Damage", "SetRegeneration", "be", "2>0"); g_ZombiePlague = get_cvar_pointer("zp_on"); } public SetRegeneration(Client) { new Health = get_user_health(Client); if (!g_ZombiePlague || !get_pcvar_num(g_Status) || !is_user_connected(Client) || !is_user_alive(Client) || !zp_get_user_zombie(Client) || Health <= 1) return; if (!get_pcvar_num(g_Nemesis) && zp_get_user_nemesis(Client)) return; if (!get_pcvar_num(g_FirstZombie) && zp_get_user_first_zombie(Client)) return; if (!get_pcvar_num(g_LastZombie) && zp_get_user_last_zombie(Client)) return; if (get_user_health(Client) < zp_get_zombie_maxhealth(Client) && !dotask[Client]) { set_task(get_pcvar_float(g_Time), "Regenerate", Client + 354, _, _, "b"); dotask[Client] = true; } } public Regenerate(task_id) { new Client = task_id - 354; new Health = get_user_health(Client); if (!g_ZombiePlague || !get_pcvar_num(g_Status) || !is_user_connected(Client) || !is_user_alive(Client) || !zp_get_user_zombie(Client) || Health <= 1) return; new NeededHealth = zp_get_zombie_maxhealth(Client) - Health; if (NeededHealth <= get_pcvar_num(g_Amount)) { set_user_health(Client, Health + NeededHealth) remove_task(task_id); dotask[Client] = false; } else { set_user_health(Client, Health + get_pcvar_num(g_Amount)) remove_task(task_id); dotask[Client] = false; SetRegeneration(Client) } }
![]() |
Zombie Plague Advance
[ROZWIĄZANE] Spolszczenie Menu (M) [.sma]Spolszczenie z języka ang. na język polski. Napisany przez Suoltra, 16.10.2020 ![]() |
|
![]() |
||
Zombie Plague Advance
PrezentyNapisany przez csMaster, 12.04.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
Zombie Plague Advance
DźwiękiNapisany przez Zolherek, 27.11.2017 ![]() |
|
![]() |
|||
Zombie Plague Advance
Konfiguracja klas ZombieNapisany przez csMaster, 02.09.2017 ![]() |
|
![]() |
|||
Zombie Plague Advance
Problem z GunXPMod i Trybem SniperNapisany przez kocurei, 29.04.2017 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych