Zombi plague advanced 1.6.1 mod
Użytkownik zasx edytował ten post 28.09.2011 12:42
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 28.09.2011 12:15
Użytkownik zasx edytował ten post 28.09.2011 12:42
Napisano 28.09.2011 12:30
Napisano 28.09.2011 17:21
Napisano 28.09.2011 20:22
Napisano 30.09.2011 10:02
/* Fixed by Habetdin
http://winaddon.net */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <zombieplague>
new g_Status, g_Time, g_Amount, g_ZombiePlague, g_Nemesis, g_FirstZombie, g_LastZombie;
new bool:dotask[33] = false
public plugin_init()
{
register_plugin("ZP: Regeneration", "1.3", "hleV");
g_Status = register_cvar("zp_regeneration", "1");
g_Time = register_cvar("zp_regen_time", "4");
g_Amount = register_cvar("zp_regen_amount", "100");
g_Nemesis = register_cvar("zp_regen_nemesis", "0");
g_FirstZombie = register_cvar("zp_regen_firstzombie", "1");
g_LastZombie = register_cvar("zp_regen_lastzombie", "1");
register_event("Damage", "SetRegeneration", "be", "2>0");
g_ZombiePlague = get_cvar_pointer("zp_on");
}
public SetRegeneration(Client)
{
new Health = get_user_health(Client);
if (!g_ZombiePlague || !get_pcvar_num(g_Status) || !is_user_connected(Client) || !is_user_alive(Client) || !zp_get_user_zombie(Client) || Health <= 1)
return;
if (!get_pcvar_num(g_Nemesis) && zp_get_user_nemesis(Client))
return;
if (!get_pcvar_num(g_FirstZombie) && zp_get_user_first_zombie(Client))
return;
if (!get_pcvar_num(g_LastZombie) && zp_get_user_last_zombie(Client))
return;
if (get_user_health(Client) < zp_get_zombie_maxhealth(Client) && !dotask[Client])
{
set_task(get_pcvar_float(g_Time), "Regenerate", Client + 354, _, _, "b");
dotask[Client] = true;
}
}
public Regenerate(task_id)
{
new Client = task_id - 354;
new Health = get_user_health(Client);
if (!g_ZombiePlague || !get_pcvar_num(g_Status) || !is_user_connected(Client) || !is_user_alive(Client) || !zp_get_user_zombie(Client) || Health <= 1)
return;
new NeededHealth = zp_get_zombie_maxhealth(Client) - Health;
if (NeededHealth <= get_pcvar_num(g_Amount))
{
set_user_health(Client, Health + NeededHealth)
remove_task(task_id);
dotask[Client] = false;
}
else
{
set_user_health(Client, Health + get_pcvar_num(g_Amount))
remove_task(task_id);
dotask[Client] = false;
SetRegeneration(Client)
}
}
![]() |
Zombie Plague Advance
[ROZWIĄZANE] Spolszczenie Menu (M) [.sma]Spolszczenie z języka ang. na język polski. Napisany przez Suoltra, 16.10.2020 |
|
|
||
Zombie Plague Advance
PrezentyNapisany przez csMaster, 12.04.2018 |
|
|
|||
Zombie Plague Advance
DźwiękiNapisany przez Zolherek, 27.11.2017 |
|
|
|||
Zombie Plague Advance
Konfiguracja klas ZombieNapisany przez csMaster, 02.09.2017 |
|
|
|||
Zombie Plague Advance
Problem z GunXPMod i Trybem SniperNapisany przez kocurei, 29.04.2017 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych