Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Runda się nie kończy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 ag`

    Życzliwy

  • Girl

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.09.2011 09:00

Witam was.

Potrzebuję pomocy bo mam cholernie dziwny problem i nie mogę się z nim sama uporać. Sprawa wygląda następująco: gdy w drużynie CT lub TT zostanie kilku graczy AFK i są oni ostatnimi żywymi, a plugin lub admin kicknie takich graczy runda trwa nadal zamiast się zakończyć zwycięstwem dla odpowiedniej drużyny. Proszę was o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 28.09.2011 09:04

Korzystasz z jakiegoś konkretnego moda?
Pokaż zawartość plugins.ini
  • +
  • -
  • 0

#3 ag`

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.09.2011 09:09

Serwer FFA, pluginy niestandardowe:

ptb.amxx
straznik_ex_interp.amxx
spawn_protection_pl.amxx
dontsayips.amxx
gamenamechanger.amxx
Map_Spawns_Editor.amxx
afkkisss.amxx
afkkicker2.amxx
admin_freelook.amxx
ban_neo_vvv.amxx
bulletdamage.amxx
galileo.amxx
amx_gag.amxx
ad_manager.amxx
amxbans_ssban.amxx
hpk.amxx
inf_smierc.amxx
ultimate_sounds.amxx
admin_spec_esp.amxx
autobuyfix.amxx
c4timer.amxx
polski_cs.amxx
poprawne_rate.amxx
Voices_Management.amxx
voiceserver_connect.amxx

Użytkownik ag` edytował ten post 28.09.2011 09:11

  • +
  • -
  • 0

#4 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 28.09.2011 09:30

afkkisss.amxx
afkkicker2.amxx

po co to 2 razy?

wyłącz te 2 pluginy i pokaż jeszcze cvary od PTB które na czas sprawdzania też możesz wyłączyć (trzeba ustalić dlaczego tak się dzieje najpierw i który plugin jest temu winien)

  • +
  • -
  • 0

#5 ag`

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.09.2011 09:45

afkkisss i afkkicker2 były w jednej paczce i ponoć obydwa mają być włączone.

O to PTB.cfg:
// PTB Configuration
//
// File location: addons/amxmodx/configs/ptb.cfg
//
// Settings are loaded on every mapchange
// from this cfg file
//
// For details on the settings check out the documentation
// in the readme.txt file
echo [PTB] Ptb.cfg is being executed
// These two cvars must be set to 0 so PTB can work properly.
mp_autoteambalance 0
mp_limitteams 0
// Control of chatmessages which can be 0 for off 1 on if set to 2 then Transfers will show in hud but not chat.
// If set to 3 it will show all messages in chat and transfers as hudtext
ptb_saychat 2
			 
// Transfertype can only be 1, 2 or 3 and 3 is the most agressive transfer
// 1 is PTBs original transfertype
ptb_transfer_type 3
// Set to 0 if admins with immunity also should be switched
ptb_switch_immunity 1
// Set to 0 if admins with immunity cant choose the team they wants
ptb_limitjoin_immunity    1
// Here you set which flag an admin must have to be immune against transfers (Default o ADMIN_LEVEL_C)
ptb_immunity_level "a"
// Here you set which flag an admin must have to be able to change PTB settings (Default l ADMIN_RCON)
ptb_access_level "l"
// If you want to see Transfers made in the HLSW chat have this set to 1
ptb_show_in_hlsw 1

// team selection control
amx_ptb limitjoin    on	 // set limits on team joining
amx_ptb limitafter   0	    // number of rounds after which teams limiting begins
amx_ptb limitmin	 0	    // number of minimum players on map for team limiting
amx_ptb maxsize	  16	    // maximum team size per team
amx_ptb maxdiff	  2	    // maximum team size difference
amx_ptb autorounds   3	    // number of first rounds into match, which allow autojoin only
amx_ptb wtjauto	  3	    // wtj tries needed to become autojoined
amx_ptb wtjkick	  5	    // wtj tries needed to become kicked
amx_ptb kick		 off    // kick for wtj counts
amx_ptb savewtj	  off	 // save wtjs to wtj.log
// team balancing actions
amx_ptb switch	   on	    // switch/transfer players
amx_ptb switchafter  3	    // number of rounds after which switching begins
amx_ptb switchmin    5	    // number of minimum players on map for switching
amx_ptb switchfreq   1	    // relative next possible switch round
amx_ptb playerfreq   7	    // relative next possible switch round for player
amx_ptb forceswitch  0	    // number of tries after which PTB switches alive, if neccessary
amx_ptb deadonly	 off	 // switch dead only
// messages (good to have on when debugging if you use statsx dont have them on)
amx_ptb tellwtj	  off	 // tell about wtj tries
amx_ptb announce	 off    // announce team status at beginning of round
amx_ptb sayok	    off    // announce team status, if teams are alright
amx_ptb typesay	  on    // use HUD messages
// team strength limits
amx_ptb maxstreak    3	    // max. allowed team win streak
amx_ptb maxscore	 2	    // max. allowed team score difference
amx_ptb minrating    1.5    // minimum critical team rating
amx_ptb maxrating    2.0    // maximum critical team rating
amx_ptb superrating  3.0    // super critical team rating
amx_ptb maxincidents 50	    // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN
amx_ptb scaledown    2	    // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached

  • +
  • -
  • 0

#6 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 28.09.2011 09:55

tak jak mówiłem... spróbuj zakomentować w plugins.ini na razie te 3 pluginy (2 które podałem wcześniej i tego ptb.amxx)
Sprawdź czy problem będzie występował nadal ale wydaje mi się, że może być to wina któregoś z tych 3. Więc aby mieć pewność przetestuj to i będziemy myśleć dalej jeśli miałem rację.
  • +
  • -
  • 0

#7 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 28.09.2011 13:08

blokada końca rundy jest możliwa tylko na kilka sposobów, ja znam takie:
- bot, grający (PodBot) czy nie (Fake Player) blokuje zakończenie rundy
- za pomocą modułu orpheu bezpośrednio w silniku gry
  • +
  • -
  • 0

#8 Hajmus

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:260
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.10.2011 14:05

Sprawdź mp_roundtime w server.cfg
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych