Użytkownik Kapucha112 edytował ten post 28.11.2011 14:40
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

JailBreak gangi
#41
Napisano 23.11.2011 16:48
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum

#42
Napisano 28.11.2011 23:46
Pytanie do autora, czy jest możliwość wycięcia tych umiejętności z pluginu ?
Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube
#43
Napisano 29.11.2011 00:40
W sumie to mam supportować ten plugin, ale ciągle jest zbugowany ;< Nie będę sam bawił się w naprawę czegoś co autor olał.
Co do wycięcia skilli to pomyśle i może coś wrzucę.
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum

#44
Napisano 02.12.2011 17:35
#45
Napisano 02.12.2011 18:29

#46
Napisano 03.12.2011 10:39
#47
Napisano 06.12.2011 20:16
Tak.A mam jeszcze pytanko czy jest możliwość edytowania reputacji gracza ?
Pytanie do autora - możesz zrobić wersję na nick, ale bez żadnych dodatków tj. na bazie podstawowej wersji?
#48
Napisano 09.12.2011 02:55
Jakie dodatki chciałbyś usunąć?
Czy może chciałbyś przerobić 1.0 [starszą wersję] na zapis na nick?
Wrzuciłem u siebie przekazywanie reputacji pomiędzy członkami gangów, ale komendy na dawanie reputacji jeszcze nie robiłem.
Użytkownik Kapucha112 edytował ten post 09.12.2011 02:57
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum

#49
Napisano 29.12.2011 15:38
- aby po najechaniu myszką na gracza, był widoczny respekt i do jakiego gangu należy
- żeby top10 nie było na zabójstwa, lecz na respekt. Ewentualnie jeśli nie można inaczej to np. aby nie zaliczało w CT zabójstw, tylko w TT.
- żeby respekt był razem całego gangu pokazywany jak wpiszemy /gangi a nie tylko siebie.
Da radę zrobić coś takiego? Bardzo ważne dla mnie, jest używany na serwerze, ale właśnie tego brakuje, a zabawa świetna z tym pluginem.
#50
Napisano 01.01.2012 23:51
Muszę to tylko wytestować.
Jak coś to dam znać ;]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum

#51
Napisano 02.01.2012 22:01
#52
Napisano 05.01.2012 13:12
#53
Napisano 05.01.2012 17:18
Jak tam prosił bym upka

#54
Napisano 05.01.2012 23:38
#55
Napisano 08.01.2012 19:11
#56
Napisano 12.01.2012 18:17
Użytkownik Mgkus edytował ten post 15.01.2012 19:55
#57
Napisano 16.01.2012 01:20
W ogóle jest jakieś zainteresowanie tą nową wersją?
Jak tak to może sklepiemy coś sami, lub poprawimy to całkowicie...
Dostarczcie mi informacji o najczęściej występujących błędach.
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum

#58
Napisano 17.01.2012 18:48
Nie działa: Lider ma zapis na SID, przenieś przywództwo, vice ma takie same funkcje jak lider i nie można go usunąć, zmiana nazwy gangu, usunąć z gangu możemy tylko osobe online, a zwykle chcemy usunąć kogoś, kto nie gra. Nie działa kradzież, matematycznie jest to źle zrobione, jeżeli ustawimy poniżej 1, będzie mniej niż 1, a jak damy 1.01, to wyskakują kosmiczne bonusy za tą kradzież. Osobiście wywaliłem, co nie działa, a kradzież podmieniłem na armor oraz dodałem, że ct także zdobywa respekt tylko znacznie mniej. Opiszę wymarzoną wersję, może ktoś się tego podejmie:
Zapis nvault + MySql (wybór cvarem)
Zapis na SID, lub IP + NICK (wybór cvarem)
Cvar darmowy gang. Jeśli 1, to np za 800$, jeśli 0 wyskakuje motd z pliku np. wymagania.txt, w którym możemy napisać własne wymagania np. podanie na forum + wysłanie sms , lub co innego.
Komenda na tworzenie komuś gangu przez admina np. utworz_gang nick nazwa_gangu, która tworzy owy gang i przypisuje lidera o danym nicku.
Z tego pluginu to poprawić to co wyżej, a zwłaszcza kradzież i wywalanie osób offline, vice i przekazywanie i zmiana nazwy można nawet wywalić.
Co do respektu, to tak jak jest tylko dodać przekazywanie między graczami, lub członkowie zbierają do wspólnej puli gangu, a lider może kupować.
Taka wersja była by wyśmienita, lub chociaż poprawinie błędów i zapis mysql, bo ten jest dość problematyczny, zdarzyło się zdublowanie gangu, lub kogoś w bazie przypisało do dwóch gangów naraz, nie wpomnę już ile razy zresetowało komuś respekt, prawdopodobnie przez zmianę nicku.
To chyba tyle.
Użytkownik Mgkus edytował ten post 17.01.2012 18:50
#59
Napisano 09.04.2012 09:20
#60
Napisano 02.05.2012 20:33
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych