Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przerobił by mi ktoś plugina?

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 Myszor

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Kosina
Offline

Napisano 18.01.2009 12:42

Potrzebuje przeróbki plugina http://amxx.pl/viewtopic.php?t=5791 jestem otwarty na wszelkie propozycje ;>
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 18.01.2009 13:28

Trzeba w ten sam sposob (czyt. wyszukac wszystkich elementow do zniszczenia i sprawdzic ich odleglosc od paki). A nastepnie zniszczyc element.

Jak ktos nie wie jakie to elementy (class_name) to mozna sprawdzic moim m_eel.

PS. to podpowiedz dla utalentowanych programistow ktorzy maja wiecej czasu odemnie (czyt. >0).
  • +
  • -
  • 0

#3 Myszor

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Kosina
Offline

Napisano 18.01.2009 13:36

Ja niewiele z tego zrozumiałem bo nigdy się w to nie bawiłem może fragment pliku*.sma odpowiedzialny za niszczenie drzwi dynamitem załatwił by sprawę :?
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 18.01.2009 18:35

Przeciesz napisalem ze to jest podpowiedz dla programistow... o dziwo nikt nie chce sie tym pobawic :/

Wystarczy poszukac funk_breakable oraz funk_door i je rozwalic jesli sa w zasiegu...
  • +
  • -
  • 0

#5 Myszor

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Kosina
Offline

Napisano 18.01.2009 18:52

A to ma być funk_door czy func_door?
Bo func_door znalazłem a funk©_breakable nie.
I jak mam

je rozwalic jesli sa w zasiegu...

?
Co wpisać?
  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 18.01.2009 18:58

Będziesz używał obu jednocześnie?
  • +
  • -
  • 0

#7 Myszor

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Kosina
Offline

Napisano 18.01.2009 19:07

Ja nic nie wiem na ten temat wolałbym jakby mi to ktoś łopatologicznie wytłumaczył bo jestem newbie w tej dziedzinie ;>
  • +
  • -
  • 0

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 18.01.2009 19:20

Tu jest wersja, która łączy oba pluginy: granaty i tnt niszczą drzwi. Jeśli chcesz, żeby tylko tnt to robiło to dopiszę cvara.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#9 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 18.01.2009 19:22

Moim zdaniem breakable toz powinno rozwalac, co to za tnt co nawet szyby nie rozwali xD
  • +
  • -
  • 0

#10 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 18.01.2009 19:25

pewnie, napisz do autora breakable_doors :D ja przynajmniej nie mam zamiaru rozwijać cudzych pomysłów na własny rachunek
  • +
  • -
  • 0

#11 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 18.01.2009 19:26

Wiesz granat to sie przebije przez szybe, ale tnt nie ma tyle szczescia
  • +
  • -
  • 0

#12 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 18.01.2009 19:29

jak rzucisz granat obok szyby to też nie jest niszczona

[ Dodano: 18-01-2009, 19:33 ]
Robi się trochę offtop, napisz Myszor czy jest ok
  • +
  • -
  • 0

#13 Myszor

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Kosina
Offline

Napisano 18.01.2009 20:49

Ten plik który załączyłeś skompilowałem dodałem cvary i w plugins.ini dopisałem ale działa tylko na granat na tnt nie działa :help:

[ Dodano: 18-01-2009, 20:52 ]
Chodzi mi tylko o to żeby można było wysadzić drzwi przy pomocy tnt i nic więcej ;>
  • +
  • -
  • 0

#14 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 18.01.2009 22:15

cvary? jest tylko 1:
mp_breakabledoors 1

Poza tym tnt musi być dość blisko drzwi , no i nie działa na każdych. Muszą być obracane, a nie przesuwane.
  • +
  • -
  • 0

#15 Myszor

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Kosina
Offline

Napisano 19.01.2009 06:19

No właśnie dodałem tylko ten jeden cvar a tnt podłożyłem jak najbliżej obracanych drzwi
  • +
  • -
  • 0

#16 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 19.01.2009 10:01

Pokaż plugins.ini, musisz wyłączyć amx_tnt i zostawić tylko breakable_doors.
  • +
  • -
  • 0

#17 Myszor

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Kosina
Offline

Napisano 19.01.2009 19:51

A rozumiem spróbuję

[ Dodano: 19-01-2009, 19:58 ]
Serwer wyświetlił: Host_Error: no precache: models/amxtnt.mdl
kiedy podłożyłem tnt
Zrobiłem coś źle?
wyłączyłem amx tnt w ten sposób
;amx_tnt.amxx

  • +
  • -
  • 0

#18 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 19.01.2009 20:21

a amxtnt.mdl wrzuciłeś do models/? sprawdź i daj resa
  • +
  • -
  • 0

#19 Myszor

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Kosina
Offline

Napisano 19.01.2009 20:23

wrzuciłem na 100% sprawdzone
  • +
  • -
  • 0

#20 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 19.01.2009 20:27

To już pluga wina
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych