Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pobranie klawisza raz......az nie zostanie puszczony


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 QnshT

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 25.09.2011 10:53

W sumie jestem poczatkujacym skrypterem w PAWN i mam taki problem...

Chce pobrac klawisz od gracza ale tylko raz. Struktura ponizej pobiera nacisniety klawisz az nie zostanie puszczony. Moje pytanie brzmi, co wstawic za ???? aby pobierano go tylko w momecie wcisniecia (czyli raz do mometu ponownego wcisniecia)?

if (button2 & IN_USE && ????)

Z gory dziekuje za pomoc...
  • +
  • -
  • 0

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 25.09.2011 10:54

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody > Diablo Mod > Pytania
do
Scripting AMXX > Pytania


  • +
  • -
  • 0

#3 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 25.09.2011 10:58

public client_PreThink(id) + get_user_button(id)
potem if(get_user_button(id) & IN_JUMP)
itp
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#4 QnshT

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 25.09.2011 11:21

hmmm a mozesz mi wytlumaczyc czym to sie rozni od mojego (czytaj orginalu) ?? przeciez button2 = get_user_button(id)

i od kiedy laczy sie prcedury " public client_PreThink(id) + get_user_button(id)" ?
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.09.2011 11:24

" public client_PreThink(id) + get_user_button(id)" ?

to taka przenośnia była
if(get_user_button(id) & IN_USE && !(get_user_oldbutton(id) & IN_USE))

zamiast prethink lepiej będzie cmdstart
register_forward(FM_CmdStart,"fwd_CmdStart")

public fwd_CmdStart(id, uc_handle, seed) {
		if(!is_user_alive(id)){
			return FMRES_IGNORED;
		}
		
		new buttons = get_uc(uc_handle,UC_Buttons)
		new oldbuttons = get_user_oldbutton(id);
}

  • +
  • -
  • 0

#6 QnshT

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 25.09.2011 11:36

@UP

dzięki za pomoc ale juz sam na to wpadlem przed mometem :) A tutaj daje rozwiazanie dla tych ktorzy moze beda mieli ten sam problem...

Znajdz:

new button2 = get_user_button(id)

Dodaj pod

new button3 = get_user_oldbutton(id)

Teraz uzywamy tego tak:

(button2 & IN_USE) && !(button3 & IN_USE)

np w IF:

if ((button2 & IN_USE) && !(button3 & IN_USE))
{
}
  • +
  • -
  • 0

#7 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7177
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 25.09.2011 11:48

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Rozwiązane

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych