Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Nowy Cod Klasa Worm

modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mutant

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:51
  • Imię:Krycha
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.09.2011 18:38

Witam. Czy moglibyście mi przerobić tą klasę żeby nie miała braku rozrzutu, tylko normalnie strzelała? :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 SeeK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 190
Profesjonalista

  • Postów:437
Offline

Napisano 21.09.2011 18:46

Chyba to to, ale na wszelki wypadek sprawdź
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Worm";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza, brak rozrzutu";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.1 Pre-Alpha", "unknown");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Worm] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

http://sklep-sms.pl - sklep do gry Counter-Strike w którym dokonuje się zakupów bez wychodzenia z serwera!

 

Planeta-Skilla.pl - Zapraszam!  :)


#3 Mutant

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:51
  • Imię:Krycha
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.09.2011 18:52

Dzięki... +
  • +
  • -
  • 0

#4 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 21.09.2011 18:54

Łap
Spoiler

  • +
  • -
  • 1

marwit-0.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych