Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak Dodać Podwójny Skok Klasie

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 DawZi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:43
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 18.09.2011 15:55

Jak dodać Klasie podwójny skok tu macie sma klasy

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Nie widac z Nozem";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE

new iWeapon = read_data(2)

if(iWeapon == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 8)
} else {
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
}

return PLUGIN_CONTINUE
}


#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 18.09.2011 16:15


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <fakemeta>

#include <engine>

new const nazwa[] = "Szpieg";

new const opis[] = "Nie widac z Nozem";

new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 55;

new const inteligencja = 10;

new const wytrzymalosc = 0;

 

new bool:ma_klase[33];

 

new bool:moze_skoczyc[33];

 

public plugin_init() {

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

 

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")

}

public cod_class_enabled(id)

{

ma_klase[id] = true

}

public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false

}

 

 

public CmdStart(id, uc_handle)

{

if(!ma_klase[id])

return FMRES_IGNORED;

 

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);

new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);

new flags = pev(id, pev_flags);

if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])

{

moze_skoczyc[id] = false;

new Float:velocity[3];

pev(id, pev_velocity, velocity);

velocity[2] = random_float(265.0,285.0);

set_pev(id, pev_velocity, velocity);

}

else if(flags & FL_ONGROUND)

moze_skoczyc[id] = true;

 

return FMRES_IGNORED;

}

 

public CurWeapon(id)

{

if(!ma_klase[id])

return PLUGIN_CONTINUE

 

new iWeapon = read_data(2)

 

if(iWeapon == CSW_KNIFE)

{

set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 8)

} else {

set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)

}

 

return PLUGIN_CONTINUE

}


Użytkownik radim edytował ten post 18.09.2011 16:15

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 DawZi

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:43
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 18.09.2011 16:45

dzięki działa :P

#4 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7177
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 18.09.2011 16:53

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych