Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

COD MOD - nVault a MySql

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 MrGohut

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
  • GG:
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 18.09.2011 15:09

Witam, mam pytanie a praktycznie dwa ;P

1. Czy w nowym cod'dzie na zapis nvault gdy wyłączę i włączę serwer to lvl dla każdego będzie ten sam ? Chodzi mi głównie o to, żeby lvl nie resetował się do 0 przy każdym wyłączeniu i włączeniu serwera.

2. Czy na zapisie MySql trzeba będzie czeka\z (tak jak w diablo mod) na wczytanie lvl klasy przed jej wyborem ?
  • +
  • -
  • 0

Cs-Diax - Call of Duty Mod - 91.204.163.152:27036

~~~~~~~~~~

Cs-Diax - 4FUN - 91.204.163.152:27037


#2 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 18.09.2011 15:11

1. http://amxx.pl/topic...y-mw-mod-mysql/ to umożliwi Ci bezproblemowe przejście na zapis mysql
2. To zależy od bazy danych. odradzam proserwery, itp, jak kupisz cos porządnego (np unixtorm.org) to problemow nie bedzie.
  • +
  • -
  • 1

#3 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 18.09.2011 15:17

Hiro, zawsze będzie opóźnienie w czytaniem wszytskiego z bazy, testowałem na unixtorm.org i przy 22 osobach na serwerze opóźnienie około 30-40s teraz mam na vps baze i lepiej jest (ale wysyła więcej zapytań na baze bo przerobiłem plugin)

Użytkownik Cypis' edytował ten post 18.09.2011 15:17

  • +
  • -
  • 1

#4 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 18.09.2011 15:21

wiadomo, że jeśli baza danych jest na tej samej maszynie co hlds to opoznienie będzie minimalne. Wieksze opoznienie będzie na zewnetrznym serwerze. Tak czy owak chyba się zgodzisz z tym co napisałem wczesniej? :>
  • +
  • -
  • 1

#5 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 18.09.2011 15:24

w pewnej części się z tobą zgodzę, ale jak

baza danych jest na tej samej maszynie co hlds

to i tak będzie takie same opóźnienie co na bazie danej zewnętrzej (30-40s) bo do tego plugin by musiał być przerobiony odpowiednio (wykorzystywać connect bezpośredni w pluginie)
  • +
  • -
  • 1

#6 MrGohut

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
  • GG:
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 18.09.2011 16:10

No dobrze, ale czy z mysql będzie tak samo jak na diablo mod, że przed wyborem klasy trzeba będzie trochę poczekać ? czy od razu będzie dany lvl i można będzie od razu wybrać ?

I jeszcze czy lvl na vault będzie cały czas dotąd do puki nie zrobię reinstalacji serwera ?

Baza będzie tam gdzie serwer.
  • +
  • -
  • 0

Cs-Diax - Call of Duty Mod - 91.204.163.152:27036

~~~~~~~~~~

Cs-Diax - 4FUN - 91.204.163.152:27037


#7 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 18.09.2011 16:15

Na standardowym diablo często czeka się długo na klasę, ale to raczej dlatego, że kod moda jest zbugowany, źle napisany, trzeba go trochę przerobić i wtedy lvle wczytują się przeważnie po kilkunastu/dziesięciu sekundach. Skoro codmoda na sql przerabiał R3X to raczej wczytywanie lvl nie będzie trwało bardzo długo, pewnie też w granicach kilkunastu/dziesięciu sekund.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#8 MrGohut

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
  • GG:
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 18.09.2011 16:18

Dobra, a co z tym nvault ? Będzie lvl cały czas dotąd do puki nie skasuję pliku codmod.vault (czy tam inny z zapisanymi lvl).
  • +
  • -
  • 0

Cs-Diax - Call of Duty Mod - 91.204.163.152:27036

~~~~~~~~~~

Cs-Diax - 4FUN - 91.204.163.152:27037


#9 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 18.09.2011 16:26

Dobra, a co z tym nvault ? Będzie lvl cały czas dotąd do puki nie skasuję pliku codmod.vault (czy tam inny z zapisanymi lvl).

Tak

#10 MrGohut

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
  • GG:
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 18.09.2011 16:29

Dzięki za odpowiedzi. Lecą +.

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

Cs-Diax - Call of Duty Mod - 91.204.163.152:27036

~~~~~~~~~~

Cs-Diax - 4FUN - 91.204.163.152:27037


#11 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7179
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 18.09.2011 16:37

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: odpowiedź udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych