Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problemy z cstrike


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 18.09.2011 10:23

Cześć mam mały problem, oto logi:

L 09/18/2011 - 11:14:21: [CSTRIKE] Invalid player 2
L 09/18/2011 - 11:14:21: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "events.amxx")
L 09/18/2011 - 11:14:21: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_user_team")
L 09/18/2011 - 11:14:21: [AMXX] [0] temp610.sma::RegisterEvent (line 72)
L 09/18/2011 - 11:14:21: [AMXX] [1] temp610.sma::CreateEventMenu_Handle (line 184)


Kod:

#pragma semicolon 0

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <nvault>
#include <fun>

#define PLUGIN "Eventy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Fili:P"

new RespektGracza[33];
new InEvent[33];
new plik_vault;
new CreateEventNamePlayer[33];

stock fm_set_user_noclip(index, bool:noclip = true) // by darkgl !
{
set_pev(index, pev_movetype, noclip ? MOVETYPE_NOCLIP : MOVETYPE_WALK);
}
stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16) //by Ortega
{
new Float:RenderColor[3];
RenderColor[0] = float(r);
RenderColor[1] = float(g);
RenderColor[2] = float(B);

set_pev(entity, pev_renderfx, fx);
set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor);
set_pev(entity, pev_rendermode, render);
set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount));

return 1;
}
stock RegisterEvent(index, const name[])
{
if(equal(name, "[DEL]Duch demona") && index < 33)
{
for(new i = 1; i < get_playersnum() + 1; i++)
{
set_pev( i, pev_health, 100);
fm_set_user_noclip( index, false);
set_user_rendering(i, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderGlow, 0);
set_user_rendering(i, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255);


if(i % 2)
{
cs_set_user_team(i, CS_TEAM_CT, CS_DONTCHANGE);
}
else
{
cs_set_user_team(i, CS_TEAM_T, CS_DONTCHANGE);
}
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, i);
strip_user_weapons(i);
for( new i = 1; i < 33; i++)
{
InEvent[i]=0;
}

}
}
if(equal(name, "Duch demona") && index < 33)
{
for(new i = 1; i < 33; i++)
{
cs_set_user_team(i, CS_TEAM_CT, CS_DONTCHANGE);
}
cs_set_user_team(index, CS_TEAM_T, CS_DONTCHANGE);
for(new i = 1; i < 33; i++)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, i);
InEvent[i] = 1;
}
get_user_name(index, CreateEventNamePlayer, 32);
for(new i = 1; i < 33; i++)
{
set_pev( i, pev_health, 200);
give_item( i, "weapon_m4a1");
give_item( i, "ammo_556nato");
give_item( i, "ammo_556nato");
give_item( i, "ammo_556nato");
}
set_pev( index, pev_health, 2500);
fm_set_user_noclip( index, true);
set_user_rendering(index, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderGlow, 30);
set_user_rendering(index, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 10);
client_print( 0, print_chat, "[Event] Pokonaj czerwonego ducha !");
}
}
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End");
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_clcmd("CreateEvent", "CreateEventMenu", ADMIN_IMMUNITY);
set_task(0.1, "info");
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fw_TouchWeapon");
plik_vault=nvault_open("event") //tutaj podajemy "nazwe" pliku z danymi
if (plik_vault == INVALID_HANDLE)
{
set_fail_state( "Nie moge otworzyc pliku :/");
}

}
public plugin_end()
{
nvault_close(plik_vault);
}
public Poczatek_Rundy()
{
for(new i = 1; i < get_playersnum() + 1; i++)
{
if(is_user_connected(i))
{
Wczytaj(i);
}
}
}
public Zapisz(id)
{
new name[35]
get_user_name(id,name,34)
new vaultkey[64],vaultdata[256] // 2 zmienne na klucz i dane ktore bedziemy zapisywac
format(vaultkey,63,"%s-event",name) //formatujemy klucz czyli nasz identyfikator dostepu najlepiej zeby roznil sie on 1 czlonem od pozostalych
format(vaultdata,255,"%d#",RespektGracza[id]) // formatujemy dane # uzyta jako rozdzielacz miedzy 2 danymi
nvault_set(plik_vault,vaultkey,vaultdata) // zapisujemy dane "pod" danym kluczem w pliku

return PLUGIN_CONTINUE
}
public Wczytaj(id)
{
new name[35]
get_user_name(id,name,34)
new vaultkey[64],vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s-event",name)
format(vaultdata,255,"%d#",RespektGracza[id])
nvault_get(plik_vault,vaultkey,vaultdata,255) // pobieramy dane

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ") //zamieniamy # na spacje

new respekt[33];
parse(vaultdata,respekt,32) // wydobywamy z ciagu vaultdata nasze dane

RespektGracza[id]=str_to_num(respekt) // przypisujemy danym ich wartosci wczytane

return PLUGIN_CONTINUE
}
public info(id)
{

}
public fw_TouchWeapon(weapon, id)
{
if(InEvent[id] == 1)
{
if (!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;

return HAM_SUPERCEDE;
}
}
public CreateEventMenu(id, level, cid)
{
if (!cmd_access(id,level,cid,1))
return PLUGIN_HANDLED;
new menu = menu_create("Tworzenie Eventu", "CreateEventMenu_Handle");

menu_additem(menu, "Duch demona");

menu_display(id, menu, 0)
return PLUGIN_HANDLED;
}
public CreateEventMenu_Handle(id, menu, item)
{
switch( item )
{
case 0:
RegisterEvent(id, "Duch demona");
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public DeathMsg()
{
new killer_id = read_data(1);
new victim_id = read_data(2);
new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true)
new weapon[64]
read_data(4,weapon,63) //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )
new vic_name[33];
new kil_name[33];
get_user_name(victim_id, vic_name, 32);
if(equal(vic_name, CreateEventNamePlayer) && killer_id != victim_id )
{
RespektGracza[killer_id]+=50;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.3, 0.45, 0, 6.0, 2.0)
for(new i=0; i<101; i++)
{
show_hudmessage(killer_id, "Respekt +50")
}
get_user_name(killer_id ,kil_name, 32);
RegisterEvent( victim_id, "[DEL]Duch demona");
client_print( 0, print_chat, "[Event] Ocalil nas %s !", kil_name);
}
if(victim_id == killer_id || killer_id == 0) //samobojstwo
{
RespektGracza[killer_id]--;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.3, 0.45, 0, 6.0, 2.0)
for(new i=0; i<101; i++)
{
show_hudmessage(killer_id, "Respekt -1")
}
}
if( killer_id != victim_id && hs == 0 && !equal(weapon, "knife") && !equal(weapon, "hegrenade"))
{
RespektGracza[killer_id]++;
RespektGracza[killer_id]++;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.3, 0.45, 0, 6.0, 2.0)
for(new i=0; i<101; i++)
{
show_hudmessage(killer_id, "Respekt +2")
}
}
if( killer_id != victim_id && hs == 1 && !equal(weapon, "knife") && !equal(weapon, "hegrenade"))
{
RespektGracza[killer_id]++;
RespektGracza[killer_id]++;
RespektGracza[killer_id]++;
RespektGracza[killer_id]++;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.3, 0.45, 0, 6.0, 2.0)
for(new i=0; i<101; i++)
{
show_hudmessage(killer_id, "Respekt +4")
}
}
if( killer_id != victim_id && hs == 0 )
{
if(equal(weapon, "knife") || equal(weapon, "hegrenade"))
{
RespektGracza[killer_id]+=5;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.3, 0.45, 0, 6.0, 2.0)
for(new i=0; i<101; i++)
{
show_hudmessage(killer_id, "Respekt +5")
}
}

}
if( killer_id != victim_id && hs == 1 )
{
if(equal(weapon, "knife") || equal(weapon, "hegrenade"))
{
RespektGracza[killer_id]+= 10;

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.3, 0.45, 0, 6.0, 2.0)
for(new i=0; i<101; i++)
{
show_hudmessage(killer_id, "Respekt +10")
}
}

}
}
public KoniecRundy()
{
for(new i; i < get_playersnum() + 1; i++)
{
if(is_user_connected(i))
{
Zapisz(i);
}
}
for(new x; x<33; x++)
{
if(is_user_alive(x))
{
RespektGracza[x]++;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.3, 0.45, 0, 6.0, 2.0)
for(new i=0; i<101; i++)
{
show_hudmessage(x, "Respekt +1")
}
}
}
}

  • +
  • -
  • 1

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.09.2011 10:29

Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#3 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 18.09.2011 12:13

No niby działa, ale obraz demonem jest jakby odwrócone sterowanie i jakbym głowę przekręcił o 90 stopni w prawo.
+ za fatygę
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.09.2011 13:23

bug hp
set_pev( index, pev_health, 2500);

http://amxx.pl/topic/49256-0-hp-bug/
  • +
  • -
  • 1

#5 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.09.2011 20:20

Dark, a może dlatego że 2500 powinno być zapisane jako float?


set_pev(index, pev_health, 2500.0);

  • +
  • -
  • 1

#6 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 19.09.2011 15:27

Patent diablixa działa, ale dałem obu plusy,
proszę o zamknięcie tematu.
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#7 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7174
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 19.09.2011 16:00

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: proszę o zamknięcie tematu.

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych