Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Natyw i zwracana wartość


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.09.2011 21:03

Siema...
W CoDzie możemy pobrać np. nazwę klasy.
Na takiej samej zasadzie chciałem pobrać nazwę frakcji (cypisa)
Zrobiłem więc taką funkcję:
public PobierzFrakcjeKlasy(klasa, Return[], len)
{
if(klasa <= ilosc_klas)
{
param_convert(2);
copy(Return, len, nazwa_frakcji[klasa]);
}
}


Jednak ona nie chce działać... Tzn. Return jest pusty po użyciu tej funkcji... Dlaczego?
Co ciekawe taka funkcja:
public PobierzFrakcjeKlasy(klasa)
{
return nazwa_frakcji[klasa];
}

już prawidłowo zwraca nazwę frakcji...
  • +
  • -
  • 1

#2 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.09.2011 21:54

hmmm..
if(klasa <= ilosc_klas)

może frakcja i ilość ich?

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#3 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.09.2011 23:04

Tyle, że podaje ID klasy a nie ID frakcji :F
Po za tym bez tego ifa też nie trybiło....
  • +
  • -
  • 0

#4 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 743
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 17.09.2011 11:18

Masz coś takiego

Podajesz id gracza i zmienną do której ma być przypisana nazwa.

public PobierzFrakcje(id, nazwa[], len) {
param_convert(2);
copy(nazwa, len, frakcja_klas[klasa_gracza[id]]);
}


Natyw z mojego cod'a
  • +
  • -
  • 1

Dziękuje, dobranoc.


#5 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.09.2011 16:02

Dzięki byQu ty mój :* Działa ^D^
  • +
  • -
  • 0

#6 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 17.09.2011 19:31

ogólnie mówiąc to też działa tylko że trzeba podać id klasy np. cod_get_user_class(id)
  • +
  • -
  • 1

#7 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.09.2011 19:57

W sensie ten natyw z 1. postu działa?
Używałem go właśnie w takiej formie -
new klasa[64]
cod_get_class_fraction(cod_get_user_class(id), klasa, 63) i generalnie nie działało :D
  • +
  • -
  • 1

#8 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 17.09.2011 21:29

aa bład literowy xD
daj tam
copy(Return, len, nazwa_frakcji[klasa]);

na
copy(Return, len, frakcja_klas[klasa]);

@Edit
Właśnie patrzyłem temat z tym co opisałem jak sprawdzić jaka gracz ma frakcje i tam jest dobrze

register_native("cod_get_frakcja_name", "PobierzNazweFrakcji", 1);


public PobierzNazweFrakcji(klasa, Return[], len)
{
if(klasa <= ilosc_klas)
{
param_convert(2);
copy(Return, len, frakcja_klas[klasa]);
}
}


Użytkownik Cypis' edytował ten post 17.09.2011 21:36

  • +
  • -
  • 1

#9 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.09.2011 22:11

Dziękuję jeszcze raz :] Kłódeczka by się przydała :D
  • +
  • -
  • 1

#10 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7174
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 17.09.2011 23:26

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych